Tisíce hlasujících pro projekt Dáme na vás 2022/23 | Krejta

Případová studie:

Získali jsme tisíce hlasujících pro projekt Dáme na vás 2022/23

Detail projektu:

Máte nápad, jak změnit město Brno k lepšímu? Proměňte jej ve skutečnost! To je myšlenka projektu participativního rozpočtu Dáme na vás, který Brno každoročně realizuje už od roku 2017.

I v roce 2022 jsme měli tu čest se podílet na jeho kompletní propagaci. Podívejte se, jak jsme tento ročník uchopili.

Žádná kampaň se neobejde bez dobrého nápadu

Každá pořádná marketingová kampaň stojí na silné myšlence. Originální, zajímavé, smysluplné, a především promyšlené do posledního detailu.

S jednou takovou jsme přišli – doslova jsme dali Brno do rukou občanům, kteří se podílí na jeho proměně.

Vytvořili jsme planetu Brno, unikátní koncept, který zastřešil celou kampaň, a navíc jej lze upravit pro různé cílové skupiny, formáty i fáze kampaně.

Tři fáze projektu, tři unikátní varianty vizuálu

Podat co nejvíc projektů. Sesbírat podporu. Hlasovat pro vítěze. Aktuální cíle kampaně Dáme na vás závisejí na fázi, která zrovna běží. A odpovídat jí musí i daná propagace, aniž by vyčnívala z celkového konceptu. I s tím jsme poradili.

Jak zaujmout Brňáky s různými zájmy? Nachystali jsme jim kreativu na míru

Rodiny s dětmi? Zaujali jsme je. Fanoušci sportu? Tak určitě! Milovníci kultury, kteří chtějí přispět k jejímu rozvoji? I na ty máme upravený formát. Jednotlivé vizuály jsme upravili přesně podle cílovky, na kterou zrovna mířily, aby si v nich každý našel to své.

Takto si naše oddělení grafiky vyhrálo.

Chcete mít velký dosah?
Buďte stále na očích

Jak oslovit co nejvíce obyvatel města? Samozřejmě že reklamou v ulicích! V šalině, v autě i po svých, kamkoliv se Brňané vydali, naše reklamy potkávali na každém kroku, ať už coby velké CLV a bannery, polepy v MHD nebo třeba menší inzerci v tištěných médiích.

A třešnička na dortu, návrh merchandise – protože dárečky miluje každý. Projekt Dáme na vás jsme otiskli na dárkové tašky, ponožky, kapesníčky, čajové sáčky a mnoho dalšího. Jak taky lépe podpořit reklamní kampaň než dáváním věcí zdarma, které snadno a levně šíří váš brand?

Vše jsme zachytili v tom nejlepším světle – stylově a poutavě

Naši fotografové a videomakeři běhali po akcích a eventech napříč celým projektem – byli jsme u přestříhávání vítězných pásek, klepání základních kamenů i bouchání šampaňského a cinkání skleniček.

Každý důležitý moment jsme zdokumentovali, aby fanouškům kampaně nic neuniklo a prožili každý okamžik, jako by byli jeho součástí. Co je také lepším důkazem toho, že projekt funguje, než report přímo z terénu? Podívejte se, jak se nám to povedlo.







Výsledky naší práce na sebe nenechaly dlouho čekat

Díky naší kampani získalo Dáme na vás 128 podaných projektů a přes 30 tisíc hlasů od 17 tisíc hlasujících. Více se povedlo pouze dvěma předchozím ročníkům – při zahájení projektu a v roce 2020, který byl taktéž v naší režii.

Reklamní kampaň rozložená do více kanálů zkrátka funguje jako pečlivě vyskládaná mozaika. Sestavit ji je umění – a přesně toto umění ovládáme.

128 podaných projektů

30 tisíc hlasů

17 tisíc hlasujících

Reference zákazníka

Ing. Marco Banti LL.M.

Vedoucí kanceláře participace

551

Krejta solutions s.r.o.

S KREJTA Solutions, s.r.o. jsme v roce 2020 spolupracovali na projektu participativního rozpočtu „Dáme na Vás“ a byli jsme s nimi velice spokojení. I přes to, že jsme je do projektu zapojili dá se říci za pět minut dvanáct, tak byli schopni se okamžitě adaptovat na podmínky a odvést vysoce kvalitní práci. V projektu měli na starost kompletní video produkci a veškerou online marketingovou propagaci. Povedlo se jim dosáhnout mimořádných výsledků – účast v hlasování byla o více než 50 % vyšší, a navíc se jednalo o rekordní účast v hlasování po celou dobu existence projektu. Po uskutečnění projektu měli na starost i focení výherců. Agenturu rozhodně doporučujeme!

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak


^