PPC kampaně, které vydělávají. 5 rad před tím, než začnete | KREJTA

Potřebujete přilákat
nové zákazníky?
Pomůžeme vám s PPC

PPC kampaně

Bez online inzerce je v dnešním světě velmi těžké proniknout na trh. Lidé jsou již naučeni vyhledávat služby a produkty online, kde jim pomocí PPC reklamy (platíte za klik) můžeme rychle a efektivně zobrazit vaši firmu.

Konzultace zdarma

64,6 % uživatelů klikne na Google reklamy před tím,
než produkt zakoupí. (Wordstream, 2016)

V posledních letech se podíl reklamy rapidně zvýšil, což u nás, běžných uživatelů internetu, vyvolává, že reklamy do značné míry ignorujeme. Tento jev se nazývá bannerová slepota.

Navzdory tomu však 2 ze 3 lidí, kteří daný produkt hledají, před koupí na Google reklamy klikne. Proto jsou PPC kampaně stále jeden z nejefektivnějších kanálů propagace.

Víte, který druh PPC
reklamy je pro vás
nejvhodnější?

PPC kampaně, typy

PPC reklamy nám nabízí mnoho možností. Nejpoužívanější je vyhledávací síť, kdy vyhledáváme pomocí tzv. klíčových slovíček, což nám umožňuje inzerovat právě na tyto fráze. Bannerovou reklamu naopak můžeme využít při budování značky. Pomocí nástroje Google Nákupy, pak inzerujeme přímo vaše produkty.

Konzultace zdarma

Kde vaše „cílovka“
hledá nejčastěji?

google
seznam
bing
yandex

Pro hledání na internetu využíváme různé vyhledávače. Jedná se například o Google nebo Seznam. Při inzerci tak vždy potřebujeme vědět, kdo je vaší cílovou skupinou. Například mladší generaci na Seznamu už moc nenajdeme, ale starší publikum má zde stále početné zastoupení.

Jak zvolit strategii,
která vám vydělá?

PPC kampaně, strategie

Strategii plánujeme na základě zvolených cílů. Pokud je třeba zvýšit povědomí o vaší značce, můžeme využít bannery v kombinaci s videoreklamou. Pro zvýšení prodeje je dobré využít remarketing a vyhledávací síť. V závislosti na rozpočtu lze docílit nejlepších výsledků kombinací těchto možností.

Konzultace zdarma

Máte přehled o
výkonu kampaní?

PPC kampaně, výkon

Efektivní inzerce vaší firmě dokáže přinést zisk. Sledováním výkonnosti kampaní dokážeme efektivitu ještě zvýšit. Na každou reklamní kampaň proto musíme dohlížet v časových intervalech a na základě výsledků ji poté optimalizujeme.

^