Tvorba webu, který vydělává. Praktických 6 rad, jak začít | KREJTA

Tvorba webu,
který vyděláva?
Pomůžeme vám.

tvorba webu, který vydělává

Tvorba webových stránek, které vám přinesou nové zákazníky, neobnáší jen vytvoření webu samotného. Jedná se především o prezentaci vaší společnosti, vizí a cílů, které tvoří jeden z hlavních prostředků komunikace se zákazníky. Proto je důležité, abychom správně pochopili potřeby cílové skupiny.

Konzultace zdarma

Stanovme si cíl a vydejme se společně na cestu k úspěchu.

Nejdůležitějším krokem k úspěchu je stanovit si cíl cesty. Co chcete, aby vaši zákazníci na webových stránkách splnili? Může to být například odeslání kontaktního formuláře, přihlášení se k odběru vašich novinek nebo stažení brožury vašich služeb. Možností je mnoho a mohou se i kombinovat.

Pokud máme jasný cíl, dalším krokem je určit si, kdo má cíl plnit. Musíme si detailně rozebrat cílovou skupinu, abychom zjistili, co lidem můžeme nabídnout. Například, když poskytujete zabezpečení voz,. vaše cílová skupina jsou majitelé vozů. Váš web by je měl přesvědčit, že s vámi bude jejich miláček v bezpečí.

Jak návštěvníka
směrovat, aby se
stal zákazníkem?

směrování, tvorba webu

Když už víme, co zákazník potřebuje, musíme mu tuto potřebu připomenout. Ukážeme mu problém a na jehož základě mu představíme, jak s vaším produktem nebo službou problém vyřeší. V případě zabezpečení mu ukážeme, jak lze vůz jednoduše ukrást a až pak ho navedeme na váš produkt, který odcizení zabrání.

Konzultace zdarma

Co a jak vaši
zákazníci hledají?

analýza klíčových slov, tvorba webu

Analýza klíčových slov nám poskytne důležité informace o tom, co vaši zákazníci hledají a jak to hledají. Tato informace nám poslouží nejen pro SEO (optimalizace pro vyhledávače), ale také pro strategický návrh obsahu. Dáme lidem to, co hledají a oni zato upřednostní vás před konkurencí (tak funguje reciprocita).

Jak navrhnout
strukturu stránek?

struktura, tvorba webu

Když už víme, co zákazník potřebuje a jak to hledá, přichází na řadu tvorba webových stránek. Musíme si určit strukturu, která návštěvníka vede k cíli. Například neprodáváme hned v prvním momentu na hlavní stránce. Ukažme problém a pak řešení. Neprodáváme produkt, prodáváme potřebu.

Konzultace zdarma

Je vaše stránka
přátelská k vyhledávačům?

SEO, tvorba webu

SEO (optimalizace pro vyhledávače) je dnes velmi důležitá. Proto musíme dbát na to, jak vaše webové stránky vidí vyhledávač. Rychlost načítání stránek, Meta popisky, zda je web přizpůsobený mobilním zařízením a mnohé další aspekty tvoří technickou stránku SEO.

Měřit výsledky
a optimalizovat?

tvorba webu a měření

Doba, technologie a potřeby zákazníků se neustále mění. Proto je nutné jít s dobou a neustále měřit a optimalizovat. To, co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. Proto, když máme informace, kde se nám návštěvníci ztrácí, můžeme na to patřičně reagovat.

Konzultace zdarma

Uděláme Vám to?

+420 602 700 906
konecny@krejta.cz

Jméno je povinné.
Telefon je povinný.
Telefon je nevalidní.
Email je povinný
Email je nevalidní.
Vyberte si službu.

Zvýšení návštevnosti

Zvýšení prodeje

Zvýšení povědomí o značce

Branding a revitalizace značky






zvyseni_navstevnostizvyseni_prodejezvyseni_povedomibranding_rebrand
^