Tvorba loga, vizitek, webů. 4 věci na které třeba myslet | KREJTA

Potřebujete zastínit
vaši konkurenci?
Pomůžeme vám
s Grafikou.

tvorba loga

To, co zákazník cítí ve chvíli, kdy si otevře vaše webové stránky, vidí vaše logo, vizitky nebo bannery, předává vaše vizuální identita. Dobře navrhnutá vizuální identita společnosti sděluje hodnoty, které firma reprezentuje a evokuje pocity, díky kterým zákazníci upřednostní vás před konkurencí.

Konzultace zdarma

Váš Brand je prvním dojmem vašich zákazníků.
Neodraďte si je.

Pomocí zraku vnímáme až 85% informací z okolí a první dojem můžeme zanechat jen jednou. To, jakým dojmem vaše značka působí, má velký význam v rozhodovacím procesu zákazníka. Proto je důležité, aby firemní identita zvýrazňovala hodnoty vaší firmy a předávala lidem správné emoce.

Konzistencí prezentace mezi kanály usnadníme zákazníkovy asociaci s vaším produktem. Webdesign, tvorbu loga, vizitek, reklamních bannerů a plakátů, navrhujeme v souladu s firemní identitou a to usnadní vašemu zákazníkovy, aby si vás lépe zapamatovat a rozhodl se pro vaši službu nebo produkt.

Víte, kdo je vaše
cílová skupina?

tvorba loga, cílová skupina

Prvním krokem k úspěšnému vytvoření firemní identity je určit si, kdo jsou vaši zákazníci, kdo produkt nebo službu kupuje a zda ten, kdo kupuje, též službu využívá. Typickým příkladem jsou dětské kola. Rodiče je kupují, ale dětem se musí líbit. Proto identita produktu musí působit jak na děti, tak na rodiče.

Konzultace zdarma

Jak chcete na
vaše zákazníky
působit?

tvorba loga, působení

To, jací jste, co děláte a proč to děláte by měla odrážet také vaše vizuální identita. Správně předané informace o vaší značce vám pomůže nejen získat zákazníky s podobnými hodnotami, ale i posílit loajalitu již stávajících zákazníků.

Jaké pocity chcete,
aby vaše značka
předávala?

tvorba loga, pocity

Různé grafické prvky dovedou předávat různé pocity. Například ostré tvary jsou více oblíbené mezi muži a naopak ženy preferují oblé tvary. Také různé barvy předávají odlišné emoce. Příkladem, modrá barva vzbuzuje důvěru a je více oblíbená u mužů. Při návrhu identity proto musíme pečlivě volit každý aspekt identity.

Konzultace zdarma

Uděláme Vám to?

+420 602 700 906
konecny@krejta.cz

Jméno je povinné.
Telefon je povinný.
Telefon je nevalidní.
Email je povinný
Email je nevalidní.
Vyberte si službu.

Zvýšení návštevnosti

Zvýšení prodeje

Zvýšení povědomí o značce

Branding a revitalizace značky






zvyseni_navstevnostizvyseni_prodejezvyseni_povedomibranding_rebrand
^