PPC audit pro snížení nákladů a zvýšení obratu | Krejta.cz

Přehledný audit PPC kampaní? Pomůžeme vám

Online inzerce je základem úspěšného podnikání. Měla by ale být efektivní a účinná, aby získala co nejvíce zákazníků za co nejnižší náklady. Auditem vašich PPC kampaní zjistíme jejich nedostatky a nevyužitý potenciál. Optimalizace PPC podle auditu pak sníží náklady placené inzerce a přivede více zákazníků.

Je vaše PPC reklama dostatečně efektivní?

Víte, o kolik výkonnější by vaše PPC kampaně mohly být? Mají nedostatky, nebo se dokonce zhoršují? PPC audit odhalí chyby v technickém nastavení, v pokrytí klíčových slov či v cenové optimalizaci. Nabídne revalidaci omezení kampaní, či dokonce jejich cílů.

Audit PPC kampaní pomáhá řešit dlouhodobé chyby i aktuální problémy. Je vhodný i coby součást přípravy na sezonu. Zajistí vyšší a přesnější zásah cílové skupiny. Pomůže využít rozpočet naplno.

Proč je PPC audit důležitý?

PPC kampaně by měly být co nejvíce efektivní. Díky auditu dosáhneme optimalizace rozpočtů, úspor nákladů a zvýšení zisku. Větší dosah a více zákazníků, vyšší návratnost reklamy, úspěšnější konverze.

Chcete přeběhnout konkurenci?

Každý větší i menší e-shop spoléhá na online reklamu. Na cestě k zákazníkům tudíž stojí silná konkurence. Abychom byli úspěšní, nestačí s ní držet krok. PPC kampaně je potřeba průběžně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat s ohledem na trh i aktuální trendy.

Využíváte PPC kampaně efektivně?

PPC reklama může nabízet mnoho prostoru ke zlepšení. S PPC auditem tento prostor nalezneme a vyplníme. Audit se zaměřuje na využití klíčových slov, relevanci cílení na zákazníky, vhodnost sledovaných měření, nastavení remarketingu a spousty dalších metrik a faktorů.

Jaké jsou výhody externího auditu?

Nezaujatý pohled externisty umožňuje odhalit přehlížené nedostatky nebo nevyužitý potenciál. PPC audit navíc provádí zkušení PPC specialisté ručně. A jde do hloubky. Jeho výsledkem je jak souhrnný přehled zjištění, tak i propracované návrhy a doporučení pro zvýšení efektivity.

Pro koho je PPC audit vhodný?

PPC reklamu využívají podnikatelé, majitelé e-shopů i další organizace. Audit se hodí jak pro ty, kteří si své kampaně spravují sami, tak i pro ty, kdo využívají externích služeb. Mezi nejběžnější nástroje patří Google AdWords, Sklik od Seznamu či Facebook Ads.

Uvažujete nad PPC auditem?

Kontaktujte nás

Příklady firem, kterým jsme pomohli s PCC auditem

Dental Kompas logo
AXM logo
Prosto logo
Cochlear logo
Kompas logo
Construct logo
Authoralarm logo

Co o nás říkají naši klienti?

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^