Přehledný audit PPC kampaní? Pomůžeme vám
Online inzerce je základem úspěšného podnikání. Měla by ale být efektivní a účinná, aby získala co nejvíce zákazníků za co nejnižší náklady. Auditem vašich PPC kampaní zjistíme jejich nedostatky a nevyužitý potenciál. Optimalizace PPC podle auditu pak sníží náklady placené inzerce a přivede více zákazníků.
Je vaše PPC reklama dostatečně efektivní?
Víte, o kolik výkonnější by vaše PPC kampaně mohly být? Mají nedostatky, nebo se dokonce zhoršují? PPC audit odhalí chyby v technickém nastavení, v pokrytí klíčových slov či v cenové optimalizaci. Nabídne revalidaci omezení kampaní, či dokonce jejich cílů.
Audit PPC kampaní pomáhá řešit dlouhodobé chyby i aktuální problémy. Je vhodný i coby součást přípravy na sezonu. Zajistí vyšší a přesnější zásah cílové skupiny. Pomůže využít rozpočet naplno.
Proč je PPC audit důležitý?
PPC kampaně by měly být co nejvíce efektivní. Díky auditu dosáhneme optimalizace rozpočtů, úspor nákladů a zvýšení zisku. Větší dosah a více zákazníků, vyšší návratnost reklamy, úspěšnější konverze.
Chcete přeběhnout konkurenci?
Každý větší i menší e-shop spoléhá na online reklamu. Na cestě k zákazníkům tudíž stojí silná konkurence. Abychom byli úspěšní, nestačí s ní držet krok. PPC kampaně je potřeba průběžně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat s ohledem na trh i aktuální trendy.
Využíváte PPC kampaně efektivně?
PPC reklama může nabízet mnoho prostoru ke zlepšení. S PPC auditem tento prostor nalezneme a vyplníme. Audit se zaměřuje na využití klíčových slov, relevanci cílení na zákazníky, vhodnost sledovaných měření, nastavení remarketingu a spousty dalších metrik a faktorů.
Jaké jsou výhody externího auditu?
Nezaujatý pohled externisty umožňuje odhalit přehlížené nedostatky nebo nevyužitý potenciál. PPC audit navíc provádí zkušení PPC specialisté ručně. A jde do hloubky. Jeho výsledkem je jak souhrnný přehled zjištění, tak i propracované návrhy a doporučení pro zvýšení efektivity.
Pro koho je PPC audit vhodný?
PPC reklamu využívají podnikatelé, majitelé e-shopů i další organizace. Audit se hodí jak pro ty, kteří si své kampaně spravují sami, tak i pro ty, kdo využívají externích služeb. Mezi nejběžnější nástroje patří Google AdWords, Sklik od Seznamu či Facebook Ads.