Tvorba e-shopu co vydělává? 8 věcí, na které myslet při tvorbě | KREJTA

Tvorba e-shopu,
co vydělává?
Pomůžeme vám

tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu, který plní vámi stanovené cíle, má několik kroků k úspěchu. Jen mít e-shop v dnešní době nestačí, proto už při návrhu internetového obchodu myslíme na jeho propagaci a vytvoříme strukturu podporující úspěšné prosazení mezi konkurencí.

Konzultace zdarma

Určit si cíl je základ. Proč by měl zákazník nakoupit právě u vás?

Mít cíl prodat víc zboží je lákavý, ale pro jeho naplnění je nutné jít hlouběji k potřebě zákazníků. Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste upřednostnili jeden obchod před druhým? Ve většině případů tím důvodem nutně nebyla cena zboží. Ten obchod vás něčím zaujal.

Prvním krokem k úspěchu je promyslet si, v čem jste unikátní a co lidem chcete nabídnout. Může to být například vyzvednutí na pobočce, možnost vyzkoušení a vrácení zboží nebo třeba český výrobek. Tato unikátnost vám může zaručit, že si zákazník vaši značku lépe zapamatuje nebo ji doporučí.

Víte, co a jak
dělá vaše
konkurence?

tvorba e-shopu, konkurence

Pokud chceme, aby si nás lidé zapamatovali, potřebujeme se něčím odlišit. Analýzou konkurence získáme užitečné informace o tom, čím se ostatní společnosti snaží získat nové zákazníky, ale také o tom, čeho se vyvarovat.

Konzultace zdarma

Na která slovíčka
je nejlepší cílit?

tvorba e-shopu, klíčová slova

V online světě vládne velká konkurence. Pro některá slova je lehčí se prosadit než pro jiná. To platí jak v PPC reklamně (platíte za klik), tak i při SEO (optimalizace pro vyhledávače). Správně zvolená struktura může ušetřit výdaje na propagaci.

Jak bude moct
zákazník platit?

tvorba e-shopu, platby

Ulehčení nákupního procesu zvyšuje procento úspěšných objednávek. Hlavním cílem je co nejvíc zjednodušit návštěvníkům nákup na vašem e-shopu pomocí platebních metod. Platba kartou, převodem, v hotovosti na pobočce nebo dobírkou? Nechme zákazníkům svobodu se rozhodnout.

Konzultace zdarma

Jakým způsobem
jim zboží doručíte?

tvorba e-shopu, doručení

Když nakupujeme online, platí pravidlo, že už včera bylo pozdě. Volba přepravce rozhoduje nejen o ceně přepravy, nebo kdy zboží k zákazníkovi dorazí, ale v případě obchodování s nadrozměrným zbožím také například o tom, zda je přepravce schopný vaše zboží doručit. Pečlivým výběrem budujeme zákaznickou spokojenost.

Kam a proč
produkty exportovat?

tvorba e-shopu, export

Export produktů z e-shopu na cenové porovnávače je v dnešní době velmi oblíbený. Umístěním produktů na Google Marketplace, Zboží.cz nebo Heureku můžete zvýšit objem prodeje. Strategii musíme pečlivě promyslet, abyste se nedostali do cenové války.

Konzultace zdarma

Proč je vzhled
a rozložení důležité?

tvorba e-shopu, rozložení

Vzhledem vzbuzujeme důvěru. Když e-shop nepůsobí důvěryhodně, odcházíme jinam. To samé se děje v případě, když nenajdeme produkt, který hledáme. Proto je důležité zanechat dobrý první dojem a zvolit strukturu, která provede zákazníka produkty, o které by mohl jevit zájem.

Proč měřit a
optimalizovat?

tvorba e-shopu, měření

Tak, jak rychle se mění technologie nebo trendy, se mění i chování lidí. To, co platilo před rokem, nemusí platit dnes. Proto musíme pečlivě měřit a analyzovat chování návštěvníků a na základě trendů podnikat kroky, kterými udržíme uživatele v jednotlivých krocích nákupního procesu.

Konzultace zdarma
^