Marketing na sociálních sítích. Jednoduchých 5 rad, jak na to | KREJTA

Marketing na
sociálních sítích?
Pomůžeme vám

marketing na sociálních sítích

Sociální sítě dnes už neslouží jen ke sledování toho, jak dobře se má váš soused na dovolené, nebo k soutěžení, kdo má hezčí fotografii pokrmu, který ani sám nevařil. Sociální sítě vytvářejí prostředí, které při správném využití pomáhá růst společnostem, firmám i malým podnikatelům. Je to místo, kde si můžete povolit kravatu, bez veškeré vážnosti šířit povědomí o své značce a budovat si vztahy se svými potenciálními zákazníky.

Konzultace zdarma

Až 79 % všech lidí online používá Facebook. (Pew Research Center, 2016)

Jedinečnost Facebooku spočívá v informacích, údajích a úkonech, které na něm každý z nás sdílí a vykonává. Tyto informace mají v šikovných rukách cenu zlata.

Ať už prodáváte ručně vyráběné batohy anebo chcete propagovat vaši kavárnu, prostřednictvím Facebooku vám pomůžeme efektivně zacílit na zákazníky, kteří u vás s největší pravděpodobností nakoupí nebo k vám přijdou na kafíčko.

Víte, na koho
potřebujete zacílit?

cílení v marketingu na sociálních sítích

Vaši zákazníci na vás čekají a chtějí být osloveni. Právě proto je dobré vědět, jestli je vaším zákazníkem 43letý pán z Brna, který se zajímá o auta, nebo 32letá maminka se zájmem o módu. Záleží jen na tom, zda prodáváte zabezpečení do vozidel nebo dámské oblečení. Vědět, na koho reklamu zacílit, je prvním a nejdůležitějším krokem při tvorbě marketingové strategie a podceňovat se ho nevyplácí. A to doslovna.

Konzultace zdarma

Který obsah zaujme
vaše publikum?

oblíbenost v Marketingu na sociálních sítích

Cílové skupině je zapotřebí ušít obsah a formu reklamy na míru. Důležité je vymyslet strategii, která bude jedinečná pro konkrétní publikum. Jako příklad můžeme uvést prodejce kloubové výživy. Jeho potenciálními zákazníky mohou být například sportovci, senioři či lidé s rozdílnými problémy s klouby. Bude efektivní cílit stejnou reklamou na tyto tři cílové skupiny? Každé publikum má své typické vlastnosti a vyznačuje se rozdílnou potřebou. A to i v případě, že zájem o produkt mají společný.

Jak zvolit strategii,
která vám vydělá?

zamířit marketing na sociálních sítích

Přijít na to, která strategie je nejefektivnější, a zjistit, jak nejlépe provést zákazníka nákupním procesem, aby na jeho konci vykonal požadovanou akci, není jednoduchá úloha. Když váš potenciální zákazník o produktu ještě neví, je potřeba ho informovat. Pokud navštívil vaši stránku a odešel, aniž by nakoupil, je třeba ho zaujmout. Jestli odešel uprostřed nákupního procesu, tak je nutné ho přesvědčit o tom, že udělal chybu.

Konzultace zdarma

Máte přehled
o výkonu kampaní?

měření marketingu na sociálních sítích

Všechny výsledky a hodnoty průběžně analyzujeme a na jejich základě optimalizujeme kampaně. Statistiky získané prostřednictvím Google Analytics, Facebook Pixel anebo jiných analytických nástrojů jsou bezcenné do té doby, než se najde někdo, kdo v nich dovede správně číst. Čísla nám dávají informace o tom, co jsme udělali správně, ale i o tom, co musíme zlepšit.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^