Marketing na sociálních sítích. Jednoduchých 5 rad, jak na to | KREJTA

Marketing na
sociálních sítích?
Pomůžeme vám

marketing na sociálních sítích

Sociální sítě dnes už neslouží jen ke sledování toho, jak dobře se má váš soused na dovolené, nebo k soutěžení, kdo má hezčí fotografii pokrmu, který ani sám nevařil. Sociální sítě vytvářejí prostředí, které při správném využití pomáhá růst společnostem, firmám i malým podnikatelům. Je to místo, kde si můžete povolit kravatu, bez veškeré vážnosti šířit povědomí o vaší značce a budovat si vztah s vašimi potenciálními zákazníky.

Konzultace zdarma

Až 79 % všech lidí online používá Facebook. (Pew Research Center, 2016)

Jedinečnost Facebooku spočívá v informacích, údajích a úkonech, které každý z nás sdílí a vykonává na Facebooku a mimo něj. Tyto informace mají v šikovných rukách cenu zlata.

Ať už prodáváte ručně vyráběné batohy anebo chcete propagovat vaši kavárnu, prostřednictvím Facebooku vám pomůžeme efektivně zacílit na zákazníky, kteří u vás s největší pravděpodobností nakoupí nebo k vám přijdou na kafíčko.

Víte, na koho
potřebujete zacílit?

cílení v marketingu na sociálních sítích

Vaši zákazníci na vás čekají a chtějí být osloveni. Právě proto je dobré vědět, jestli je vašim zákazníkem 43letý pán z Brna, který se zajímá o auta, nebo to je 32letá maminka se zájmem o módu. Záleží jen na tom, zda prodáváte zabezpečení do vozidel nebo dámské oblečení. Vědět, na koho reklamu zacílit, je prvním a nejdůležitějším krokem při tvorbě marketingové strategie a podceňovat se ho nevyplácí. A to doslovna.

Konzultace zdarma

Který obsah zaujme
vaše publikum?

oblíbenost v Marketingu na sociálních sítích

Cílové skupině je potřebna na míru ušít obsah a formu reklamy. Důležité je vymyslet strategii, která bude jedinečná pro konkrétní publikum. Jako příklad můžeme uvést prodejce kloubové výživy. Jeho potenciálními zákazníky mohou být například sportovci, senioři či lidé s rozdílnými problémy s klouby. Bude efektivní cílit stejnou reklamou na tyto tři cílové skupiny? Každé publikum má své typické vlastnosti a vyznačuje se rozdílnou potřebou. A to i v případě, že zájem o produkt mají společný.

Jak zvolit strategii,
která vám vydělá?

zamířit marketing na sociálních sítích

Přijít na to, která strategie je nejefektivnější, a zjistit, jak nejlépe provést zákazníka nákupním procesem, aby na jeho konci vykonal požadovanou akci, není jednoduchá úloha. Když váš potenciální zákazník o produktu ještě neví, je potřeba ho informovat. Pokud navštívil vaši stránku a odešel, aniž by nakoupil, je třeba ho zaujmout. Jestli odešel uprostřed nákupního procesu, tak je nutné ho přesvědčit o tom, že udělal chybu.

Konzultace zdarma

Máte přehled
o výkonu kampaní?

měření marketingu na sociálních sítích

Všechny výsledky a hodnoty průběžně analyzujeme a na jejich základě optimalizujeme kampaně. Statistiky získané prostřednictvím Google Analytics, Facebook Pixel anebo jiných analytických nástrojů jsou bezcenné do té doby, než se najde někdo, kdo v nich dovede správně číst. Čísla nám dávají informace o tom, co jsme udělali správně, ale i o tom, co musíme zlepšit.

^