Marketing na
sociálních sítích?
Pomůžeme vám.

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě dnes už nejsou jen o sledovaní toho, jak dobře se má váš soused na dovolené nebo o soutěžení, kdo má hezčí fotografii pokrmu, který ani sám nevařil. Sociální sítě vytvářejí prostředí, které při správném využití pomáhá růst společnostem, firmám i malým podnikatelům. Je to místo, kde si můžete povolit kravatu a bez veškeré vážnosti šířit povědomí o vaší značce a budovat si vztah s vašimi potencionálními zákazníky.

Konzultace zdarma

Až 79 % všech lidí online používá Facebook. (Pew Research Center, 2016)

Jedinečnost Facebooku spočívá v informacích, údajích a úkonech, které každý z nás sdílí a vykonává na Facebooku a mimo něj. Tyto informace mají v šikovných rukách cenu zlata.

Ať už prodáváte ručně vyráběné batohy,anebo chcete propagovat vaši kavárnu, prostřednictvím Facebooku vám pomůžeme efektivně zacílit na zákazníky, kteří u vás se největší pravděpodobností nakoupí nebo přijdou na kafíčko.

Víte, na koho
potřebujete zacílit?

Cílení v marketingu na sociálních sítích

Vaši zákazníci na vás čekají a chtějí být osloveni. Právě proto je dobré vědět, jestli je vašim zákazníkem 43-letý pán z Brna, který se zajímá o auta nebo to je 32-letá maminka se zájmem o módu. Záleží jen na tom, zda prodáváte zabezpečení do vozidel nebo dámské oblečení. Vědět na koho reklamu zacílit je prvním a nejdůležitějším krokem při tvorbě marketingové strategie a podceňovat se ho nevyplácí. A to doslovně.

Konzultace zdarma

Který obsah zaujme
vaše publikum?

Oblíbenost v Marketingu na sociálních sítích

Cílové skupině je potřebné na míru ušít obsah a formu reklamy. Důležité je vymyslet strategii, která bude jedinečná pro konkrétní publikum. Příkladem můžeme uvést prodejce kloubové výživy. Jeho potenciálními zákazníky mohou být například sportovci, senioři či lidé s rozdílnými kloubovými problémy. Bude efektivní cílit stejnou reklamou na tyto tři cílové skupiny? Každé publikum má svoje typické vlastnosti a vyznačuje se rozdílnou potřebou. To i v případě, že zájem o produkt je stejný.

Jak zvolit strategii,
která vám vydělá?

Zamířit marketing na sociálních sítích

Přijít na to, která strategie je nejefektivnější a zjistit, jak nejlépe provést zákazníka nákupním procesem, aby na jeho konci vykonal požadovanou akci, není jednoduchá úloha. Když váš potenciální zákazník o produktu ještě neví, je potřeba ho informovat. Pokud navštívil vaši stránku a odešel bez toho, aby nakoupil, je třeba ho zaujmout. Jestli odešel uprostřed nákupního procesu, tak je nutné ho přesvědčit o tom, že udělal chybu.

Konzultace zdarma

Máte přehled
o výkonu kampaní?

Měření marketingu na sociálních sítích

Všechny výsledky a hodnoty průběžně analyzujeme a na jejich základě optimalizujeme kampaně. Statistiky získané prostřednictvím Google Analytics, Facebook Pixel anebo jiných analytických nástrojů jsou bezcenné do doby, než se najde někdo, kdo je dovede správně číst. Čísla nám dávají informace o tom, co jsme udělali správně, ale i o tom, co musíme zlepšit.

Uděláme Vám to?

+420 602 700 906
konecny@krejta.cz

Jméno je povinné.
Telefon je povinný.
Telefon je nevalidní.
Email je povinný
Email je nevalidní.
Vyberte si službu.

Zvýšení návštevnosti

Zvýšení prodeje

Zvýšení povědomí o značce

Branding a revitalizace značky






zvyseni_navstevnostizvyseni_prodejezvyseni_povedomibranding_rebrand
^