Případová studie:
Zvýšení tržeb e-shopu Scubashop o 42 % za půl roku díky cílené reklamě
![](https://krejta.cz/wp-content/uploads/2023/05/scuba-preview-logo-01.png)
Značka Not Mode se věnuje šití a prodeji pánských a dámských módních kolekcí. Majitelka společnosti Adel Bielena se na nás obrátila s prosbou o tvorbu nového e-shopu, který by jí usnadnil prodej produktů zákaznické klientele nejen v Čechách a na Slovensku, ale po celém světě.
Design e-shopu jsme podřídili pravidlu „v jednoduchosti je krása“. Nechali jsme vyniknout krásné fotky produktů, které Adel sama navrhuje a vyrábí. Designu tedy dominují tyto velké fotografie, které návštěvníky upoutají a dovedou k úspěšnému nákupu.
U e-shopů je, více než jinde, velmi zásadní rychlá orientace mezi produkty a kategoriemi produktů. Navrhli jsme tedy takovou strukturu, která umožní návštěvníkům rychlou orientaci v nákupním procesu bez jediného zádrhelu.
Usnadnění nákupního procesu je jedna z věcí, která působí pozitivně na zákazníky, a tedy i na množství vašich objednávek. Dáváme si tedy záležet, aby zákazník, který už je rozhodnutý nákup uskutečnit, nemusel procházet dlouhým procesem, ale snadno a rychle na pár kliků dosáhl kýženého cíle.
Absolútna spokojnosť. Rýchla realizácia a komunikácia bez problémov. Sme radi, že sme si vybrali Krejta team.