Bez pořádné vizuální identity ani ránu
Redesign loga a tvorba vizuální identity
Při redesignu vizuální identity jsme se snažili zachovat soulad s již stávajícími prvky, které firma používala, a vdechnout jí nový moderní nádech. V novém designu jsme zachovali šipky z předcházejícího loga, které značí rychlost dopravy. Ty jsme však uspořádali do začátečního písmena společnosti B, které po otočení rovněž evokuje stěhovavé ptáky mířící na Balkán.
Barevná paleta byla vytvořená na základě hodnot, které firma představuje. Primární barvou identity je modrá, která znázorňuje zodpovědnost a spolehlivost. Sekundární barvou je směs červené a fialové reprezentující zápal a kreativitu.
Komplet nové prezentační webové stránky
Základním požadavkem byla jednoduchost, neboť firma úspěšně fungovala a rostla i bez online prezentace. Do designu nových prezentačních webů společnosti jsme zakomponovali interaktivní mapu zemí, kam firma balíky doručuje, abychom návštěvníkům dali tu nejdůležitější informaci bez zdlouhavého hledání.