XML feed | KREJTA reklamní agentura
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Slovník > XML feed

XML feed

Co je to XML feed?

XML feed je datový soubor s informacemi o všech produktech z e-shopu. Využívá se v PPC reklamě, především na srovnávačích zboží, jako je Heureka.cz nebo Zboží.cz. E-shopům umožňuje přenos dat mezi nimi a daným srovnávačem zbožím.

K čemu je to potřebné?

Správná optimalizace XML feedu zlepšuje inzerci. Jde o základ komunikace mezi e-shopy a srovnávači. Výstup se zobrazuje zákazníkům. Chybně spárovaný XML feed narušuje správné zobrazení či kategorizaci produktů a tím i jejich prodej. Se správně nastaveným XML feedem má zákazník k dispozic všechny potřebné informace o produktu, což ho podporuje v jeho nákupu.

Co by v XML feedu nemělo chybět?

Základem XML feedu jsou značky neboli tagy. Každá značka uvozuje konkrétní informaci o daném produktu. Značky musí dodržovat konkrétní specifikaci, tedy strukturu, kterou umí daný srovnávač zpravovat a využít. Mezi nejdůležitější značky patří:

  • Název produktu
  • Cena
  • Dostupnost
  • Obrázek
  • Popis
  • Kategorie

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^