Jak nastavit webové konverzní události na Facebooku pro iOS 14
Máte na svém webu Facebook pixel a chcete nadále používat konverzní kampaně? Pak je ve Facebook Business Manageru nezbytné nastavit konverzní události. Společnost Apple totiž přišla s aktualizací iOS 14.5, která může velmi ovlivnit měření a výsledky vašich reklam na Facebooku.
K čemu je konfigurace konverzních událostí dobrá?
Společnost Apple se snaží za všech okolností chránit osobní údaje svých uživatelů, proto v nové aktualizaci přišla s tím, že weby a aplikace budou muset uživatele požádat o oprávnění, na základě kterého budou moci získávat data o uživatelích. Uživatelé se tak mohou rozhodnout, zda chtějí, aby o nich byla získávána data a budou dostávat personalizovanou reklamu nebo ne.
Facebook se tomu snaží ubránit a zavádí opatření, která pokud neuděláte, tak vám po updatu systému na iOS 14.5 budou vypnuty všechny vaše konverzní reklamy. Konfigurace konverzních událostí je právě jednou z nich.
Jak přizpůsobit reklamu na Facebooku pro iOS 14?
Abyste i nadále mohli efektivně měřit konverzní události pixelu, které přicházejí ze zařízení se systémem iOS 14, musíte ve Facebook Business Manageru nejdříve ověřit doménu svého webu. V tomto návodu zjistíte, jak to krok za krokem máte udělat.
Následně byste měli v nové funkci „Souhrnné měření událostí“ nastavit maximálně 8 konverzních událostí webu a seřadit je podle priority, tedy podle toho, jakou hodnotu pro vás mají. Tohle číslo je striktní, jelikož tato nová funkce omezuje domény na 8 konverzních událostí.
Prostřednictvím reklam na Facebooku tedy budete moci měřit maximálně 8 konverzí, pro které budete moci optimalizovat reklamy. V případě, že uživatel odmítne sdílet svá data, bude měřena pouze 1 konverze, kterou jste si vybrali jako nejdůležitější.
Jak nakonfigurovat konverzní události?
Nastavení konverzí na Facebooku je snadné, takže to každý hravě zvládne sám. Stačí postupovat podle těchto 5 kroků:
- V Reklamním účtu ve Facebook Business Manageru klikněte na tlačítko „Nástroje pro firmy“ (krok 1) a poté zvolte „Správce událostí“ (krok 2).
- Ve Správci událostí klikněte na „Souhrnné měření událostí“ (krok 1) a posléze klikněte na modré tlačítko „Konfigurovat události webu“ (krok 2).
- V Konfiguraci webových událostí vyberte svou ověřenou doménu (krok 1) a klikněte na „Upravit události“ (krok 2).
- Klikněte na zelené tlačítko „Přidat událost“ (krok 1), poté vyberte svůj pixel (krok 2) a zvolte události (krok 3), které chcete přidat do řady událostí od nejvyšší priority po tu nejnižší.
- Události s nejvyšší prioritou jsou události, které jsou pro vaše podnikání nejcennější, tzn. události, jejichž konverze má pro vás nejvyšší hodnotu.
- Doporučujeme například následující pořadí: „Nákup“, „Přidání platebních údajů“, „Přidání do košíku“, „Zobrazení obsahu“ a „Zobrazení stránky“.
- Události s nejvyšší prioritou jsou události, které jsou pro vaše podnikání nejcennější, tzn. události, jejichž konverze má pro vás nejvyšší hodnotu.
- Po dokončení klikněte na modré tlačítko „Odeslat“ (krok 4 v předchozím screenshotu), které se nachází v pravém dolním rohu.