Cookie lišta 2024: Jak na cookie lištu bez ztráty cílené reklamy - KREJTA

Blog > Web

Cookie lišta 2024: Jak na cookie lištu bez ztráty cílené reklamy

Pravidla pro využívání cookies se neustále mění – a po velké aktualizaci z roku 2022 přichází i letos nová úprava. Jak si zajistit funkční sběr cookies v roce 2024, co je potřeba zařídit a jakou roli v tom hraje tzv. nový Consent Mode v2?

Jaké jsou Cookies 2024 aneb zajistěte si Constent Mode v2

Lištu využívající consent mode byste již na svém webu měli mít implementovanou (a pokud ji ještě nemáte, rychle to napravte). V rámci letošní aktualizace však musíte režim souhlasu doplnit o dvě nové skupiny, a to konkrétně:

  • ad_user_data – jedná se o oprávnění zasílat uživatelská data ohledně cílení reklamy do systému Googlu
  • ad_personalization – jedná se o oprávnění k personalizované reklamě

Rozšíření byste měli implementovat do 6. 3. 2024, proto ho zbytečně neodkládejte – po tomto datu totiž nebudete moci využívat mnohé funkce remarketingu v Google Ads a GA4 a vaše kampaně se zastaví.

Pomůžeme vám s implementací i úpravou cookie lišty na míru

Pokud využíváte remarketing, updatu podoby Consent Mode se nevyhnete. Nemějte s ním zbytečné starosti a práci – obraťte se na nás a získávejte od uživatelů všechna data, která potřebujete. 

Jak musí vypadat cookie lišta v roce 2024?

  • Uživatel musí mít možnost aktivně vyjádřit souhlas se zpracováním cookies pomocí tlačítka „Souhlasím“. Tlačítka „Souhlasím“ a „Nesouhlasím“ musí mít stejný design.
  • Uživatel si může vybrat, jaký druh cookies chce ukládat. Při výběru cookies nesmí být žádné cookies označené jako výchozí. Když uživatel s ukládáním cookies nesouhlasí, žádné jeho údaje se nesmí zpracovávat.
  • Uživatel, který odmítne ukládání cookies, si může dál prohlížet web bez jakýchkoliv nepříjemností, např. v podobě vyskakovacích oken.

Jak ale získat co nejvíce souhlasů od uživatelů?

Originalita, transparentnost, poutavost. Ta nejlepší cookies lišta návštěvníka nevyděsí ani neodradí, ale spíše zaujme a přesvědčí k udělení souhlasu. Pomůže vám například:

  • Povedená grafika a chytlavé texty, ideálně v souladu s brandem značky.
  • Dostatek informací, díky kterým se uživatelé svobodně rozhodnou, aniž by měli zbytečné obavy.
  • Dodržení všech pravidel, které informovaný návštěvník očekává a chce vidět předtím, než souhlas vůbec udělí.

Nezískáváte dostatek souhlasů od návštěvníků? Přijde vám, že si vaše cookie lišta zaslouží refresh? Nebo si zkrátka nevíte rady? Dejte nám vědět.

Proč řešení cookie lišty od nás?

  • Cookie lištu jsme připravili ve spolupráci s marketingovými specialisty.
  • S naším řešením získáte podporu jazykových mutací – automaticky dle webu nebo dle uživatelova prohlížeče.
  • Lišta je plně kompatibilní s Google Tag Managerem.
  • Implementaci provedeme za vás, o nic se nemusíte starat.
  • Uchvátí vás čistý design a možnost přizpůsobení webu či individuální úpravy.
  • Do budoucna nabízíme i následnou aktualizaci cookie lišty.
  • Logování souhlasů do Google Analytics.

Jak to uděláme?

  1. Zanalyzujeme váš web a zjistíme, jaké cookies soubory používáte.
  2. Cookies zařadíme do správných kategorií.
  3. Lištu propojíme s Google Tag Managerem, Google Analytics, Facebook Pixelem a dalšími službami.
  4. Lištu graficky upravíme tak, aby seděla do koncepce vašeho webu.
  5. Napíšeme texty, tak aby byly pro vaše uživatele srozumitelné a zajímavé.
  6. Cookies lištu pustíme do ostrého provozu.
  7. Po dvou týdnech zkontrolujeme statistiky.

Kolik za to?

Základní řešení

  • Analýza využívaných cookies
  • Podpora Google Tag Manageru
  • Jazykové mutace
  • Logování souhlasů do Google Analytics
  • Základní texty s malými úpravami
  • Přizpůsobení barevnosti podle vašeho webu
  • Cena jedné implementace bez DPH: 6 000 Kč

Individuální řešení

  • Analýza využívaných cookies
  • Podpora Google Tag Manageru
  • Jazykové mutace
  • Logování souhlasů do Google Analytics
  • Texty upravené na míru právě pro vás
  • Individuální úpravy designu, kreativní řešení
  • Cena jedné implementace bez DPH: 10 000 Kč

Napište nám a my vám pomůžeme s implementací cookies lišty.

Jak může vaše cookie lišta vypadat?

 

V Krejtě působím na pozici Content Managera. Psaní a tvoření obsahu je můj vesmír, ve kterém stále objevuji - a sám tvořím nové galaxie a souhvězdí. A když už mám počítače dost, beru knihu nebo mizím do přírody. Za svůj dosavadní největší úspěch považuji zahájení prodeje vlastních knih. Moji duši psaní prostě posedlo. A je to skvělé.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^