Kaufland Global Marketplace – Znásobte své online prodeje | KREJTA

Blog > Eshop

Kaufland Marketplace – zvyšte své tržby díky novému online tržišti!

Kaufland Global Marketplace je úspěšné online tržiště, které provozuje jeden z největších obchodních řetězců Kaufland. V nabídce však nejsou pouze potraviny. Mezi nejprodávanější kategorie patří elektronika, potřeby pro domácnost a zahradu a podobně. Skvělou zprávou je, že v tomto roce se brány Kaufland Global Marketplace otevírají také českému a slovenskému trhu. Je pro vás jako obchodníky výhodné využít této příležitosti a začít na Kaufland Marketplace prodávat? Pojďme si na to posvítit.

Co je Kaufland Global Marketplace a jak to funguje?

Nejdřív si vysvětleme, jaký je vůbec rozdíl mezi online tržištěm a běžným e-shopem. Zatímco internetové obchody fungují k prodeji zboží jednoho výrobce nebo podnikatele, online tržiště neboli marketplace umožňuje oslovit zákazníky nabídkou více obchodníků.

To znamená spousty rozmanitého zbožírůzných obchodů na jednom místě. Jednoduše řečeno jde o výkladní skříň internetu, která propojuje zákazníky s prodejci. No nezní to skvěle?

Průkopníky tohoto způsobu prodeje jsou jednoznačně americký Amazon a eBay nebo čínský AliExpress. V Česku patří mezi největší hráče Alza, Heureka a Mall. Na síle aktuálně nabývá také právě Kaufland Marketplace. V Německu patří k nejúspěšnějším online platformám, která prostřednictvím více než 9 000 prodejců nabízí přes 45 milionů nepotravinářských produktů.

Právě teď bylo spuštěno Kaufland tržiště v Česku i na Slovensku. Podle plánů zástupců sítě Kaufland by se k nim brzy měly přidat další země. Časem tak pravděpodobně vznikne globální tržiště napříč celou Evropou. To je jednoznačně skvělá příležitost pro zvýšení online prodejů.

Kdo dřív přijde, ten dřív prodává

Při včasné registraci na Kaufland Marketplace získáte náskok před konkurencí, první půlrok budete navíc moct vystavovat své produkty prakticky zadarmo. Po dobu 6 měsíců od spuštění českého či slovenského tržiště můžete totiž využívat kredit až do výše 5 000 Kč měsíčně na propagaci produktů na daném tržišti.

Celkově tak za vystavení ušetříte až téměř 30 000 Kč. Bonusový kredit můžete uplatnit na propagaci v katalogu produktů, newsletteru a podobně. Předběhněte svou konkurenci a vybudujte si od začátku silnou pozici na této prodejní platformě!

Výhody prodeje na Kaufland Marketplace

  • Velký dosah – Na Kaufland Marketplace můžete oslovit až 32 milionů návštěvníků měsíčně. A to zatím funguje jen v Německu a nově také v Česku a na Slovensku. Do budoucna lze předpokládat expanzi i do dalších zemí a s tím rostoucí počet zákazníků.
  • Bohatý výběr produktů – V nabídce Kaufland Marketplace najdete sortiment ve více než 5 000 kategoriích. K sehnání je tam elektronika, interiérový a zahradní nábytek, hračky, oděvy, nářadí, potraviny a mnohem více. S takovým množstvím kategorií není šance, že byste neměli své zboží kam zařadit.
  • Rychlé spuštění prodeje bez zbytečných komplikací – Stačí jedna registrace a můžete nabízet své zboží navíce marketplaces najednou. Automatický import produktů je možný přes API, CSV nebo pro menší obchodníky manuálně přes kódy GTIN. Jedná se o jednoduchý a efektivní způsob, jak zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
  • Důvěryhodnost platformy – S 1 500 prodejnami v 8 zemích dnes představuje Kaufland silnou značku, kterou zná doslova každý. Obavy, že zákazníci budou chovat vůči jeho online tržišti nedůvěru, tak můžete odsunout stranou.
  • Široká nabídka dalších služeb – Prodejem to nekončí. Kaufland Marketplace nabízí daleko víc. Služby, jako je multikanálová propagace, automatické zpracování plateb nebo podpora zákaznického servisu, jsou naprostou samozřejmostí.

Pomůžeme vám s úspěšným vstupem na Kaufland Marketplace

Uvažujete o prodeji na Kaufland Marketplace? Nevíte, jak na to? Chcete mít jistotu, že jej využíváte tím nejlepším způsobem pro váš byznys? Jsme oficiálním partnerem Kaufland Marketplace pro český trh. Rádi vám pomůžeme s registrací i vším potřebným. Obraťte se na nás!

Co nabízíme?

  • Pomoc s napojením a vložením feedu produktů
  • Nastavení inzerce a optimalizace popisků produktů
  • Sledování návratnosti
  • Profesionální podpora a konzultace v případě potřeby
V Krejtě působím na pozici Content Managera. Psaní a tvoření obsahu je můj vesmír, ve kterém stále objevuji - a sám tvořím nové galaxie a souhvězdí. A když už mám počítače dost, beru knihu nebo mizím do přírody. Za svůj dosavadní největší úspěch považuji zahájení prodeje vlastních knih. Moji duši psaní prostě posedlo. A je to skvělé.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^