Online marketing, který zvýší konverze o 251% | KREJTA

Případová studie:

Meziroční zvýšení konverzí o 251%

Detail projektu:

Firma DAMACOM se věnuje montáži zabezpečovacích systémů do domů, firem, bytů a bytových domů. Pan Šenk, jednatel společnosti DAMACOM, nás oslovil s prosbou o přepracování webových stránek a zefektivnění stávající online propagace. Podívejte se, jak se nám to povedlo.

Personalizace růže přináší

Tvorba responzivního webu

Důvěra je základem úspěšné spolupráce

V případě zabezpečení majetku si zástupce společnosti, kterou oslovujeme, zveme do našeho příbytku nebo firmy. V takovýchto případech je více než kdy jindy nesmírně důležitá důvěra. Proto bylo nutné weby zosobnit tak, aby návštěvník stránek viděl, kdo jeho dům navštíví. Přeci jen budeme klidnější, když poznáme předem tvář osoby, se kterou komunikujeme.


Call to action

Důležité je správně vést

Také nemáte rádi, když se ztratíte a nevíte, kam dál? V takovém případě přivítá pomocnou ruku každý. Stejným způsobem funguje také tvorba webu. Snažíme se návštěvníkům ulehčit cestu k nezávazné konzultaci, na které se dozví všechny potřebné informace od zkušených profesionálů.

Tvorba kontaktní stránky

170% nárůst počtu odeslaných formulářů

Jednou z věcí, které stránka postrádala, byl kontaktní formulář a vysvětlení, co bude pro klienty odměnou, v případě zájmu nebo odesláním poptávky přes kontaktní formulář. Zpracováním těchto změn, jsme dosáhli navýšení počtu odeslaných formulářů o neuvěřitelných 170%.

90% nárust odeslání kontaktních formulářů z organického vyhledávání

Optimalizace pro vyhledávače

Zvýšení pozic na relevantní vyhledávací dotazy

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je klíčová pro mnoho byznysů, podobně je tomu také v oblasti zabezpečení. Pomocí optimalizace výsledků vyhledávání, zvýšením počtu návštěvníků a dalších aktivit se společnost DAMACOM dostala na první stránky Google vyhledávače. Například pro pojmy jako kamerové systémy Brno, zabezpečovací systémy Brno a další.

Tvorba facebook kampaní

Personalizací zvýšíme zájem

Vzbudit zájem v dnešní době není jednoduchý úkol. Vytvořením persony zákazníka získáme mnohem větší přehled o jeho zájmech, a proto mu můžeme doručit obsah, který jej zaujme. Například u zabezpečení domů jsme reklamu na facebooku cílili na majitele pejsků.

Tvorba facebook kampaní

Reference zákazníka

Jednatel

551

Krejta solutions s.r.o.

Pro naši firmu jsem hledal spolehlivého partnera, který měl za úkol nám pomoct v propagaci na internetu. Na základě doporučení od kolegy z podnikání jsem se dostal ke KREJTE. Zpočátku jsem jim svěřil několik menších úkolů. Po tom, co se projevily výsledky, jsem jim svěřil kompletní propagaci. Momentálně spolupracujeme s KREJTOU už víc jak rok. Potkáváme se na pravidelné bázi a řešíme, kde a jak se ještě můžeme posunout a co zlepšit, díky čemu se nám podařilo zdvojnásobit počet poptávek. KREJTU mohu vřele doporučit.

^