Online marketing produktu IGLA pro český trh | KREJTA

Případová studie:

Zavádění produktu IGLA pro český trh aneb jak za 5 měsíců do první 4 na Googlu

Detail projektu:

IGLA je jedinečné zařízení na ochranu vozidla proti krádeži, které v České republice nikdo neznal. Naším úkolem bylo dostat produkt do povědomí zákazníků a zajistit stabilní prodeje tohoto produktu na českém trhu. Jak jsme toho dosáhli?

Tvorba webu, který prodává

Tvorba responzivního webu

O zábavu postaráno

Důležitým aspektem u optimalizace pro vyhledavače (SEO), je mimo jiné i doba, kterou uživatel stráví na webu. Abychom na webu IGLA zákazníky udrželi co nejdéle, rozhodli jsme se implementovat konfigurátor. Ten nejenže zákazníky zajímavou formou donutí strávit na webu více času, ale také je provede formulářem, který jim ověří kompatibilitu produktu IGLA s jejich vozem. Výsledkem je spokojený zákazník, který jednoduše a rychle zjistí, co potřebuje, a také jeho udržení na stránce, což přispívá k lepší pozici ve vyhledávání.

Konfigurátor na podporu online marketingu

Získáme si jejich pozornost

Pokud zákazník při prvním pohledu na nově otevřenou stránku nenajde to, co hledá, odchází. Tato skutečnost webu v žádném případě neprospívá a vede k jeho úpadku z hlavních pozic ve vyhledávání. Abychom snížili procento okamžitých odchodů z webu, umístili jsme na první stranu video. Z něj zákazník hned pochopí, co mu produkt nabízí, a díky tomuto videu jej na stránce zdržíme déle.

Webová stránka nad úrovní monitoru

Vysvětlíme, jak produkt
řeší problém

Ukázat, proč by měl zákazník dát přednost vašemu produktu před jiným, není zrovna lehký úkol. Nejlepším způsobem, jak vysvětlit co nejvíce v co nejkratším čase, je pomocí videa. To ví i Google a proto stránky s videem začal upřednostňovat. Natočili jsme video, které vysvětlí všechny podrobnosti produktu včetně jeho využití.

Za 5 měsíců mezi první 4 na Googlu

Optimalizace pro vyhledávače

Spokojení zákazníci jsou tou nejlepší reklamou

Recenze je nejlepší způsob, jak se dozvědět, zda daný produkt stojí za zkoušku, či nikolo. Jsou-li vaši zákazníci spokojeni, proč jejich reakce nezobrazit také ostatním uživatelům? Nejlépe ještě před tím, než na vaši stránku kliknou. Zobrazení recenzí zvýšilo míru prokliku ve vyhledávání, která je důležitým faktorem optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Výsledek vyhledávání

Recenze v mobilním online marketingu

300% návratnost investic do reklamy díky Videoarzenálu a FB kampaním

Dostaneme do povědomí a vyvoláme zájem

Díky správně naplánované strategii cílení jsme oslovili nové zákazníky, kteří doposud produkt neznali, a následně je přivedli na stránky. Pokud nenakoupili během své první návštěvy, získali jsme si jejich přízeň postupně. Připravili jsme promyšlenou remarketingovou strategií, rozdělenou do SEE, THINK, DO a CARE fází nákupního procesu.

Online marketing na socialních sítích

Personalizací zvýšíme zájem

Cesta personalizace je v dnešní informační době klíčová. Bez personalizace je velká část rozpočtu neefektivní. Proto jsme určili přesný profil zákazníka s potřebou zabezpečení vozidla. Pomocí úkonů, které na webu provede, můžeme reklamu přizpůsobit tak, aby působila zajímavě a abychom mu nezobrazovali obsah, který už viděl.

Tvorba tiskovin a vizuálu

Reference zákazníka

Jednatel

551

Krejta solutions s.r.o.

Pro zavádění produktu IGLA na český trh jsem hledal spolehlivého partnera, který by nám pomohl produkt protlačit na českém trhu. O online marketing firmy jsem se staral zpočátku sám, takže něco málo zkušeností mám. Nejdříve jsem klukům svěřil pár menších úkolů, které zvládli na výbornou. Po této zkušenosti jsem jim svěřil veškeré marketingové aktivity společnosti. Klukům z KREJTY se nejen podařilo splnit naše očekávání, ale dokonce je předčit. Nejen, že se jim podařilo snížit ceny prokliků u PPC reklam, navrhnout facebookové kampaně tak, že doopravdy fungují, ale vůbec jsme nečekali, že nás tak rychle dokážou posunout na přední místa v Google vyhledávání. Závěr je tedy takový, že pokud se udrží nastoupený směr, tak budeme s KREJTOU i nadále spolupracovat.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
^