Kohout klovající do diamantu Kohout klovající do diamantu

PPC KAMPANĚ – KAM NA NĚ?

NALÁKEJTE
KE KLIKNUTÍ

Když vybrousíte své PPC kampaně k dokonalosti, zákazníci to ocení. Lákavý obsah je bude přímo vybízet ke kliknutí. Tak na co čekat? Pojďme spolu budovat reklamu, která se vám vyplatí. 

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 60 % UŽIVATELŮ SI ANI NEVŠIMNE, ŽE KLIKÁ NA REKLAMU?

Kdo hledá, najde. A když dobře cílíte, najde právě vás. Buďte nablízku, přinášejte to, co lidé chtějí… Zákazníci k vám budou proudit, aniž by si uvědomovali, že je přivedla reklama.

PROČ INVESTOVAT DO PPC KAMPANÍ

Poklad pro cílovku... I pro vás

Vymakaná PPC reklama je pro vaši značku hotový poklad. Přivádí zákazníky, kteří skutečně chtějí vaše produkty nebo služby. Každá investovaná koruna tak má svůj smysl. Vydejme se na tuhle výpravu společně.

Zvýšíte konverze
Podpoříte návratnost
Snížíte náklady na prodej
Mapa k pokladu

A UMÍTE...?

VYHLEDÁVÁNÍ

Dobrý produkt si své zákazníky najde, ale někdy to chce pomoc. Zkrotíme vyhledávače i srovnávače.

REMARKETING

Jednou už jste zaujali? Výborně. Postaráme se, aby na vás zákazníci nezapomněli.

BANNERY

Atraktivní vizuál, slova, která přesvědčí… S touhle reklamou to prostě klikne.

UMÍME!

Šachové figurky a mozek

JDĚTE NA TO STRATEGICKY

Ať to šlape jako hodinky

Správná kampaň není izolovaná jednotka, ale součást systému, kolečko stroje. Když nezapadá do celkového konceptu, může se stát, že vlastně nikam nevede. Postarejte se, aby vaše kampaně dávaly smysl. Pomůžeme vám.

JAK TO
PROBÍHÁ

1

Vytyčíme cíle

Seznámíme se s vámi, vaší firmou, vizí i produkty. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat co nejblíž k vašim zákazníkům – bez plýtvání rozpočtem.

2

Navrhujeme reklamy

Poznáme vaši cílovou skupinu a zjistíme, kde a jak ji zaujmout. Proč je váš produkt zajímavý? Jak to správně p(r)odat? Které kanály využít? My na to přijdeme.

3

Nastavujeme a optimalizujeme

A je to tu! Nachystáme kampaň, spustíme a optimalizujeme. Aby to všechno běželo jako po drátkách.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku

FAQ

1. Jaké kanály v rámci PPC kampaní spravujete?

Na co si vzpomenete. Skoro. Samozřejmostí jsou Google, Sklik (Seznam), Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. Používáme ale i Microsoft ads, TikTok, Pinterest, Zboží.cz, Heureku, Glami, Favi a Biano.

2. Jak měříte úspěšnost PPC kampaní?

Měření úspěšnosti kampaně vždycky záleží na konkrétních cílech a typu kampaně. Jsou tu ale některé postupy a metriky, které používáme napříč většinou projektů:

Měření na úrovni nástrojů: Na úrovni PPC platforem (Google Ads, Meta Ads apod.) sledujeme výkonnostní ukazatele jako CPA, ROAS, CTR nebo konverzní poměr a prokliky. Díky nim můžeme kampaně ladit přímo za běhu.

Měření na úrovni webu: Sledujeme chování uživatelů pomocí metrik, jako je počet konverzí, hodnota konverzí, průměrná hodnota objednávky, počet událostí (např. kliknutí na tlačítko), počet zobrazených stránek nebo čas strávený na stránce. Typicky pomocí Google Analytics

Měření byznysového dopadu: Zkoumáme reálné výsledky v CRM nebo ERP systému, jako jsou čisté tržby, počet reálně uskutečněných obchodů, počet kvalifikovaných leadů nebo marže.

3. Jaké jsou nejpoužívanější druhy PPC reklamy a jak zvolit strategii?

PPC reklamy mají kopu možností! K těm nejpoužívanějším určitě patří vyhledávací síť, kde se vyhledává pomocí klíčových slov, což nám umožňuje cílit a inzerovat přesně na tyhle fráze. Bannerová reklama se zase hodí třeba při budování značky. Google Nákupy zase využijete k přímé nabídce produktů.

Vždycky záleží na tom, o co vám jde. Strategii spolu naplánujeme podle vašich cílů. Když chcete zvýšit povědomí, můžeme sáhnout třeba po bannerech a videoreklamě. Pro zvýšení prodeje to zase může být remarketing a vyhledávací síť. A možná pro vás nakonec bude nejlepší kombinace. Na všem se domluvíme a vybereme to nejlepší řešení přesně pro vás.

4. Kde hledat svou cílovou skupinu – a kde bude vyhledávat ona?

Různé cílovky používají různé vyhledávače. Mladší generace málokdy sáhne po Seznamu, zatímco starší ho používá poměrně běžně. Mladší publikum si vás spíš najde pomocí Googlu. A dnes už i třeba ChatGPT.

5. Jak zlepšit výsledky PPC kampaní?

To chce audit! A ne jen tak ledajaký, ale PPC audit. Rádi ho pro vás uděláme a zjistíme, co vám funguje, a na čem naopak můžete zapracovat, aby vaše kampaně běžely jako po drátkách.