Když vybrousíte své PPC kampaně k dokonalosti, zákazníci to ocení. Lákavý obsah je bude přímo vybízet ke kliknutí. Tak na co čekat? Pojďme spolu budovat reklamu, která se vám vyplatí.
Kdo hledá, najde. A když dobře cílíte, najde právě vás. Buďte nablízku, přinášejte to, co lidé chtějí… Zákazníci k vám budou proudit, aniž by si uvědomovali, že je přivedla reklama.
Vymakaná PPC reklama je pro vaši značku hotový poklad. Přivádí zákazníky, kteří skutečně chtějí vaše produkty nebo služby. Každá investovaná koruna tak má svůj smysl. Vydejme se na tuhle výpravu společně.
Správná kampaň není izolovaná jednotka, ale součást systému, kolečko stroje. Když nezapadá do celkového konceptu, může se stát, že vlastně nikam nevede. Postarejte se, aby vaše kampaně dávaly smysl. Pomůžeme vám.
Seznámíme se s vámi, vaší firmou, vizí i produkty. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat co nejblíž k vašim zákazníkům – bez plýtvání rozpočtem.
Poznáme vaši cílovou skupinu a zjistíme, kde a jak ji zaujmout. Proč je váš produkt zajímavý? Jak to správně p(r)odat? Které kanály využít? My na to přijdeme.
A je to tu! Nachystáme kampaň, spustíme a optimalizujeme. Aby to všechno běželo jako po drátkách.
Na co si vzpomenete. Skoro. Samozřejmostí jsou Google, Sklik (Seznam), Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. Používáme ale i Microsoft ads, TikTok, Pinterest, Zboží.cz, Heureku, Glami, Favi a Biano.
Měření úspěšnosti kampaně vždycky záleží na konkrétních cílech a typu kampaně. Jsou tu ale některé postupy a metriky, které používáme napříč většinou projektů:
Měření na úrovni nástrojů: Na úrovni PPC platforem (Google Ads, Meta Ads apod.) sledujeme výkonnostní ukazatele jako CPA, ROAS, CTR nebo konverzní poměr a prokliky. Díky nim můžeme kampaně ladit přímo za běhu.
Měření na úrovni webu: Sledujeme chování uživatelů pomocí metrik, jako je počet konverzí, hodnota konverzí, průměrná hodnota objednávky, počet událostí (např. kliknutí na tlačítko), počet zobrazených stránek nebo čas strávený na stránce. Typicky pomocí Google Analytics
Měření byznysového dopadu: Zkoumáme reálné výsledky v CRM nebo ERP systému, jako jsou čisté tržby, počet reálně uskutečněných obchodů, počet kvalifikovaných leadů nebo marže.
PPC reklamy mají kopu možností! K těm nejpoužívanějším určitě patří vyhledávací síť, kde se vyhledává pomocí klíčových slov, což nám umožňuje cílit a inzerovat přesně na tyhle fráze. Bannerová reklama se zase hodí třeba při budování značky. Google Nákupy zase využijete k přímé nabídce produktů.
Vždycky záleží na tom, o co vám jde. Strategii spolu naplánujeme podle vašich cílů. Když chcete zvýšit povědomí, můžeme sáhnout třeba po bannerech a videoreklamě. Pro zvýšení prodeje to zase může být remarketing a vyhledávací síť. A možná pro vás nakonec bude nejlepší kombinace. Na všem se domluvíme a vybereme to nejlepší řešení přesně pro vás.
Různé cílovky používají různé vyhledávače. Mladší generace málokdy sáhne po Seznamu, zatímco starší ho používá poměrně běžně. Mladší publikum si vás spíš najde pomocí Googlu. A dnes už i třeba ChatGPT.
To chce audit! A ne jen tak ledajaký, ale PPC audit. Rádi ho pro vás uděláme a zjistíme, co vám funguje, a na čem naopak můžete zapracovat, aby vaše kampaně běžely jako po drátkách.