Co je případová studie + vzor | KREJTA reklamní agentura
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Slovník > Případová studie (marketing)

Případová studie (marketing)

Jakže? Vysvětlete mi co je případová studie.

Někdy se rovněž můžete setkat s anglickým názvem „case study“, nebo hovorově „kejska“. Případová studie je nejlepší způsob, jak ukázat vašim novým zákazníkům, co umíte, co jste již dokázali a zpracovali. 

Jde o popis toho, co jste již vytvořili pro vaše stávající zákazníky.

Proč bych to měl/a potřebovat?

Jak jsme již zmínili, z případové studie mohou noví zákazníci o vašich zkušenostech a dovednostech vyzjistit informace, které je přimějí navázat s vámi spolupráci.

Je to reference, ze které se mohou potencionální klienti dozvědět, jak si umíte poradit se zadáním od klienta, jak jste jeho problém uchopily, co jste navrhl na jeho realizaci a jak jste jej nakonec vyřešili.

Případová studie může rovněž obsahovat recenzi přímo od klienta, kterému jste službu poskytovali.

Co musí obsahovat případová studie?

Případová studie by měla obsahovat několik hlavních částí.

První z nich je zadání od klienta – co přesně jej v oblasti marketingu trápí, s čím chce pomoci, důvod, proč se na nás obrací.

Dále by měl přijít samotný průběh řešení – ukázka kreativity, postupů a prostředků, které jste zvolili, abyste, co nejlépe vyhověli zadání od klienta. Nesmějí chybět ani důvody, proč jste se rozhodli dané nástroje a prvky použít.

A teď to hlavní výsledky – doplňte svoji případovou studii třeba i o obrázky s návrhem redesignu, tvorby webových stránek a podobně. Nový klient, který přemýšlí o vašich službách si pak lépe představí, co na něj může čekat, když se pro spolupráci s vámi rozhodne.

Pokud můžete, doplňte vaši případovou studii také o recenzi zadavatele – když vás zadavatel pochválí a kladně zhodnotí vaši práci, je to to nejlepší, co můžete potenciálním zákazníkům ukázat. Pokud byl s vámi spokojený někdo jiný, dost pravděpodobně by mohli být pak i oni.

Vzor případové studie

Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na naše případové studie.

Konkrétně případovou studii pro společnost Damacom kde se nám podařilo zvýšit meziroční počet konverzí o 251%.

^