Raketa s červeným tlačítkem START

NAKOPNĚTE VÝKONNOSTNÍ MARKETING

VYSTŘELTE
VÝKON DO
VESMÍRU

Zažehnout zájem, zvýšit dosah i vystřelit konverze. Výkonnostní marketing promění každou investovanou korunu v palivo, které pohání váš úspěch. Odstartujme společně.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 60 % ZÁKAZNÍKŮ K VÁM PŘIVÁDÍ REKLAMY?

Reklamy jsou mocná síla. Ať už na sítích, nebo třeba ve formě RTB či PPC. Upoutají, zaujmou a přitáhnou zákazníky, kteří by o vás jinak neměli ani tušení. Díky internetu snáze než kdy dřív.

Ryby v nákupním košíku

PROČ INVESTOVAT DO VÝKONNOSTNÍHO MARKETINGU

Nenechte si zákazníky uplavat

Vaši zákazníci jsou všude. Jen je umět chytit. Správně zacílita přesvědčit. Pomůžeme vám najít cílovou skupinu, nastavit kampaně, měřit i optimalizovat. S námi se v tom neutopíte.

Oslovíte zákazníky
Získáte měřitelné výsledky
Optimalizujete náklady
0 +
spravovaných
reklamních účtů
0 +
milionů Kč
v kampaních
0 +
let zkušeností

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 % .

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel Aqua Procon
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play

JAK NA
TO JDEME

1

Konzultujeme a plánujeme

Seznámíme se s vámi, vaším businessem i vašimi produkty. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat blíž ke hvězdám.

2

Připravujeme a nastavujeme

Vize, plány a nápady postupně přetavíme v realitu. Připravíme bannery i kampaně, naklikáme a nastavíme všechno tak, aby to pěkně šlapalo.

3

Sledujeme a optimalizujeme

Neusínáme na vavřínech. Sledujeme výsledky, vyhodnocujeme a upravujeme kampaně. Tak, aby každá vynaložená koruna měla svůj smysl.

4

Editujeme

Vypnutím foťáku to nekončí. Naopak! Vybíráme, ořezáváme, editujeme, dolaďujeme tak, aby byl výsledek přesně podle vašich představ.

Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku

FAQ

1. Jak měříte úspěch kampaní a jaké KPI sledujete?

Měření úspěšnosti kampaní i výběr KPI vždycky záleží na konkrétních cílech a typu kampaně. Jsou tu ale některé postupy a metriky, které používáme napříč většinou projektů:

Měření na úrovni nástrojů: Na úrovni PPC platforem (Google Ads, Meta Ads apod.) sledujeme výkonnostní ukazatele jako CPA, ROAS, CTR nebo konverzní poměr a prokliky. Díky nim můžeme kampaně ladit přímo za běhu.

Měření na úrovni webu: Sledujeme chování uživatelů pomocí metrik, jako je počet konverzí, hodnota konverzí, průměrná hodnota objednávky, počet událostí (např. kliknutí na tlačítko), počet zobrazených stránek nebo čas strávený na stránce. Typicky pomocí Google Analytics.

Měření byznysového dopadu: Zkoumáme reálné výsledky v CRM nebo ERP systému, jako jsou čisté tržby, počet reálně uskutečněných obchodů, počet kvalifikovaných leadů nebo marže.

2. Jak často optimalizujete kampaně?

Vždycky záleží na velikosti a cílech klienta i kampaně. Některé kampaně optimalizujeme denně nebo i několikrát za den. Jiné třeba jednou za týden.

3. Připravujete i grafické bannery a texty pro kampaně?

Jasně. To je jedna z velkých výhod agentury – vymyslíme koncept, nachystáme parádní texty i grafiku, všechno nastavíme, optimalizujeme… Cokoli, co si kampaň žádá. Nebo vy.

4. Děláte i PPC audit? Co je jeho součástí a proč ho řešit?

Jistěže. PPC audit je jedna z našich hlavních služeb. Pomůže vám najít mezery i skrytý potenciál, odhalit chyby v měření, maximalizovat výkon a využívat prostředky efektivněji. A to se vyplatí!

A jak to u nás probíhá? 

Nejdřív technicky: Mrkneme na vaše nastavení měření konverzí a propojení účtů a tagů v GTM a přesvědčíme se, jestli všechno funguje, jak má.

Podíváme se na strukturu kampaně a nastavení účtu. Posoudíme klíčová slova a cílení i použitou kreativu. 

Nakonec se vrhneme na výkonnostní audit a strategii. Analyzujeme vaše metriky, publika i remarketing, vyhodnotíme strategii a navrhneme konkrétní kroky, aby to všechno šlapalo ještě líp!

5. Děláte i RTB kampaně? V čem se liší od PPC?

Samozřejmě. PPC i RTB, co si budete přát – a co bude vašemu podnikání sedět.

Hlavní rozdíl je v cílech kampaní a mechanice nákupu reklamního prostoru

U PPC jde hlavně o přímé konverze – nákupy, poptávky, registrace, … Platí se za proklik (CPC) a reklamy se zobrazují v přesně definovaných sítích podle toho, na koho cílí (např. Meta, LinkedIn), a tomu, kdo podobný produkt nebo službu zrovna hledá.

U RTB jde spíš o budování povědomí (branding). Platí se typicky za tisíc zobrazení (CPM). Cílí se na široké, ale přesně definované publikum, a využívá se remarketing. Uživatelé produkt aktivně nehledají, ale reklama je oslovuje, aby si vás zapamatovali.

6. Umíte nastavit remarketingové a dynamické kampaně?

No jasně. Remarketing i dynamické kampaně nastavíme raz dva.