Zažehnout zájem, zvýšit dosah i vystřelit konverze. Výkonnostní marketing promění každou investovanou korunu v palivo, které pohání váš úspěch. Odstartujme společně.
Reklamy jsou mocná síla. Ať už na sítích, nebo třeba ve formě RTB či PPC. Upoutají, zaujmou a přitáhnou zákazníky, kteří by o vás jinak neměli ani tušení. Díky internetu snáze než kdy dřív.
Vaši zákazníci jsou všude. Jen je umět chytit. Správně zacílita přesvědčit. Pomůžeme vám najít cílovou skupinu, nastavit kampaně, měřit i optimalizovat. S námi se v tom neutopíte.
Seznámíme se s vámi, vaším businessem i vašimi produkty. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat blíž ke hvězdám.
Vize, plány a nápady postupně přetavíme v realitu. Připravíme bannery i kampaně, naklikáme a nastavíme všechno tak, aby to pěkně šlapalo.
Neusínáme na vavřínech. Sledujeme výsledky, vyhodnocujeme a upravujeme kampaně. Tak, aby každá vynaložená koruna měla svůj smysl.
Vypnutím foťáku to nekončí. Naopak! Vybíráme, ořezáváme, editujeme, dolaďujeme tak, aby byl výsledek přesně podle vašich představ.
Měření úspěšnosti kampaní i výběr KPI vždycky záleží na konkrétních cílech a typu kampaně. Jsou tu ale některé postupy a metriky, které používáme napříč většinou projektů:
Měření na úrovni nástrojů: Na úrovni PPC platforem (Google Ads, Meta Ads apod.) sledujeme výkonnostní ukazatele jako CPA, ROAS, CTR nebo konverzní poměr a prokliky. Díky nim můžeme kampaně ladit přímo za běhu.
Měření na úrovni webu: Sledujeme chování uživatelů pomocí metrik, jako je počet konverzí, hodnota konverzí, průměrná hodnota objednávky, počet událostí (např. kliknutí na tlačítko), počet zobrazených stránek nebo čas strávený na stránce. Typicky pomocí Google Analytics.
Měření byznysového dopadu: Zkoumáme reálné výsledky v CRM nebo ERP systému, jako jsou čisté tržby, počet reálně uskutečněných obchodů, počet kvalifikovaných leadů nebo marže.
Vždycky záleží na velikosti a cílech klienta i kampaně. Některé kampaně optimalizujeme denně nebo i několikrát za den. Jiné třeba jednou za týden.
Jistěže. PPC audit je jedna z našich hlavních služeb. Pomůže vám najít mezery i skrytý potenciál, odhalit chyby v měření, maximalizovat výkon a využívat prostředky efektivněji. A to se vyplatí!
A jak to u nás probíhá?
Nejdřív technicky: Mrkneme na vaše nastavení měření konverzí a propojení účtů a tagů v GTM a přesvědčíme se, jestli všechno funguje, jak má.
Podíváme se na strukturu kampaně a nastavení účtu. Posoudíme klíčová slova a cílení i použitou kreativu.
Nakonec se vrhneme na výkonnostní audit a strategii. Analyzujeme vaše metriky, publika i remarketing, vyhodnotíme strategii a navrhneme konkrétní kroky, aby to všechno šlapalo ještě líp!
Samozřejmě. PPC i RTB, co si budete přát – a co bude vašemu podnikání sedět.
Hlavní rozdíl je v cílech kampaní a mechanice nákupu reklamního prostoru.
U PPC jde hlavně o přímé konverze – nákupy, poptávky, registrace, … Platí se za proklik (CPC) a reklamy se zobrazují v přesně definovaných sítích podle toho, na koho cílí (např. Meta, LinkedIn), a tomu, kdo podobný produkt nebo službu zrovna hledá.
U RTB jde spíš o budování povědomí (branding). Platí se typicky za tisíc zobrazení (CPM). Cílí se na široké, ale přesně definované publikum, a využívá se remarketing. Uživatelé produkt aktivně nehledají, ale reklama je oslovuje, aby si vás zapamatovali.
No jasně. Remarketing i dynamické kampaně nastavíme raz dva.