lupa, dýmka a čepice ve stylu Sherlocka Holmese

PPC AUDIT – PROVĚŘÍME VAŠE KAMPANĚ

KAMPANĚ
POD LUPOU

Vaše kampaně končí nezdárně? Pomocí PPC auditu se společně dopátráme příčiny a najdeme pachatele. A taky způsob, jak je zase rozproudit. Připraveni zahájit vyšetřování? 

TRÁPÍ VÁS...?

VYSOKÉ
NÁKLADY

Vaše reklamy vám nakládají víc, než unesete? Spolu je optimalizujeme.

NÍZKÉ
KONVERZE

Jen málo návštěvníků se mění v zákazníky? Pojďme zvyšovat konverze!

ŠPATNÉ
CÍLENÍ

Míříte, ale míjíte? Možná je to špatným cílením. Najdeme vaši cílovku.

VYŘEŠÍME!

PROČ INVESTOVAT DO PPC AUDITU

Aby vám peníze neutíkaly…

Proudí peníze z reklam k vám, nebo utíkají na všechny strany? Najít způsob, jak je využít opravdu efektivně, je někdy běh na dlouhou trať. Nemusíte na to ale být sami. Pomůžeme vám je usměrnit.

Využijete rozpočet efektivně
Zvýšíte návratnost
Získáte jasná doporučení
Mince s nožičkami utíkající na všechny strany

OD DAT K
VÝSLEDKŮM

1

Získáváme data

Seznámíme se s vámi, vaší firmou, produkty i vizí. Převezmeme od vás konkrétní údaje a data ke kampaním, abychom je mohli pořádně prozkoumat.

2

Analyzujeme

Podíváme se na zoubek vašim kampaním, cílovkám a rozpočtům a zjistíme, co by se dalo vylepšit.

3

Doporučujeme úpravy

A jde se na to. Navrhneme konkrétní kroky a měníme je v realitu. Optimalizujeme, aby všechno pěkně šlapalo.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku

OTÁZKY A ODPOVĚDI

1. Jaké chyby dokáže PPC audit odhalit?

Kromě už zmíněných vysokých nákladů, nízkých konverzí a nepřesného cílení umí PPC audit poukázat taky na neaktuálnost informací, nefunkční remarketing, špatně nastavené ceny nebo rozpočet, nedostatečně pokrytá klíčová slova, ale i chybně nastavená měření nebo nevhodnou strukturu celých kampaní. A ještě mnohem víc! Pojďte do toho s námi a přesvědčte se.

2. Pro koho je PPC audit vhodný?

PPC audit je pro podnikatele, majitele e-shopů i organizace – ať už si své kampaně spravují sami, nebo využívají externích služeb. Pokud vaše kampaně nejedou naplno, PPC audit vám pomůže odhalit, kde je zakopaný pes.

3. Jakými činnostmi na audit navázat?

K čemu by takový audit byl, kdybyste odhalené mezery nezačali řešit? Upravte rozpočet, cílení, připravte si pořádnou marketingovou strategii a vrhněte se na zbrusu nové a efektivní PPC kampaně a vylaďování SEO. Trochu podpořit budování komunity pomocí sociálních sítí taky není na škodu. Rádi budeme u toho!

4. Proč do toho jít s námi?

Neutrácejte peníze zbytečně. Podíváme se na vaše PPC kampaně hezky do hloubky a pomůžeme vám je optimalizovat, abyste dosáhli lepších výsledků a vyšší efektivity. Naši specialisté pro vás nachystají individuální analýzu vašich kampaní a přidají konkrétní tipy, jak z nich vymáčknout maximum. Vychytají všechny chyby a najdou prostor pro zlepšení, abyste získávali více zákazníků za méně peněz