Mockup webu Damacom na monitoru

REFERENCE: MARKETING PRO DODAVATELE ZABEZPEČENÍ

Meziroční zvýšení konverzí o 251 %

Firma DAMACOM se věnuje montáži zabezpečovacích systémů do domů, firem, bytů a bytových domů. Pan Šenk, jednatel společnosti DAMACOM, nás oslovil s prosbou o přepracování webových stránek a zefektivnění stávající online propagace. Podívejte se, jak se nám to povedlo.

TAH NA DŮVĚRYHODNOST

Důvěra je základem úspěšné spolupráce

V případě zabezpečení majetku si zástupce společnosti, kterou oslovujeme, zveme do našeho příbytku nebo firmy. V takovýchto případech je více než kdy jindy nesmírně důležitá důvěra. Proto bylo nutné weby zosobnit tak, aby návštěvník stránek viděl, kdo jeho dům navštíví. Přeci jen budeme klidnější, když poznáme předem tvář osoby, se kterou komunikujeme.

Telefon s webem Damacom
Laptop s webem Damacom

VYLADĚNÉ UX

Důležité je správně vést

Také nemáte rádi, když se ztratíte a nevíte, kam dál? V takovém případě přivítá pomocnou ruku každý. Stejným způsobem funguje také tvorba webu. Snažíme se návštěvníkům ulehčit cestu k nezávazné konzultaci, na které se dozví všechny potřebné informace od zkušených profesionálů.

SEO OPTIMALIZACE

Vyšší pozice, vyšší čísla

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je klíčová pro mnoho byznysů, podobně je tomu také v oblasti zabezpečení. Pomocí optimalizace výsledků vyhledávání, zvýšením počtu návštěvníků a dalších aktivit se společnost DAMACOM dostala na první stránky Google vyhledávače. Například pro pojmy jako kamerové systémy Brnozabezpečovací systémy Brno a další.

RUKA UKAZUJE NA MONITOR

PERSONALIZOVANÁ REKLAMA

Víme, koho a jak zasáhnout

Vzbudit zájem v dnešní době není jednoduchý úkol. Vytvořením persony zákazníka získáme mnohem větší přehled o jeho zájmech, a proto mu můžeme doručit obsah, který jej zaujme. Například u zabezpečení domů jsme reklamu na facebooku cílili na majitele pejsků.

A výsledky?

Díky optimalizaci obsahu na webu i v reklamách se nám podařilo nejen dostat značku Damacom do povědomí lidí, ale především přivést i relevantní konverze v podobě nových zákazníků. Tak úspěšně, až jsme museli reklamy začít krotit...

0 %
nárůst odeslaných formulářů
0 %
nárůst formulářů odeslaných z vyhledávání
0 %
meziroční růst konverzí

A co na to klient?

 „Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk
Výborné výsledky, skvělá komunikace!
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku