Případová studie:
Nejúspěšnější ročník propagace "Dáme na vás"

IGLA je jedinečné zařízení na ochranu vozidla proti krádeži, které v České republice nikdo neznal. Naším úkolem bylo dostat produkt do povědomí zákazníků a zajistit stabilní prodeje tohoto produktu na českém trhu. Jak jsme toho dosáhli?
Důležitým aspektem u optimalizace pro vyhledavače (SEO), je mimo jiné i doba, kterou uživatel stráví na webu. Abychom na webu IGLA zákazníky udrželi co nejdéle, rozhodli jsme se implementovat konfigurátor. Ten nejenže zákazníky zajímavou formou donutí strávit na webu více času, ale také je provede formulářem, který jim ověří kompatibilitu produktu IGLA s jejich vozem. Výsledkem je spokojený zákazník, který jednoduše a rychle zjistí, co potřebuje, a také jeho udržení na stránce, což přispívá k lepší pozici ve vyhledávání.
Pokud zákazník při prvním pohledu na nově otevřenou stránku nenajde to, co hledá, odchází. Tato skutečnost webu v žádném případě neprospívá a vede k jeho úpadku z hlavních pozic ve vyhledávání. Abychom snížili procento okamžitých odchodů z webu, umístili jsme na první stranu video. Z něj zákazník hned pochopí, co mu produkt nabízí, a díky tomuto videu jej na stránce zdržíme déle.
Ukázat, proč by měl zákazník dát přednost vašemu produktu před jiným, není zrovna lehký úkol. Nejlepším způsobem, jak vysvětlit co nejvíce v co nejkratším čase, je pomocí videa. To ví i Google a proto stránky s videem začal upřednostňovat. Natočili jsme video, které vysvětlí všechny podrobnosti produktu včetně jeho využití.
Recenze je nejlepší způsob, jak se dozvědět, zda daný produkt stojí za zkoušku, či nikolo. Jsou-li vaši zákazníci spokojeni, proč jejich reakce nezobrazit také ostatním uživatelům? Nejlépe ještě před tím, než na vaši stránku kliknou. Zobrazení recenzí zvýšilo míru prokliku ve vyhledávání, která je důležitým faktorem optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Díky správně naplánované strategii cílení jsme oslovili nové zákazníky, kteří doposud produkt neznali, a následně je přivedli na stránky. Pokud nenakoupili během své první návštěvy, získali jsme si jejich přízeň postupně. Připravili jsme promyšlenou remarketingovou strategií, rozdělenou do SEE, THINK, DO a CARE fází nákupního procesu.
Cesta personalizace je v dnešní informační době klíčová. Bez personalizace je velká část rozpočtu neefektivní. Proto jsme určili přesný profil zákazníka s potřebou zabezpečení vozidla. Pomocí úkonů, které na webu provede, můžeme reklamu přizpůsobit tak, aby působila zajímavě a abychom mu nezobrazovali obsah, který už viděl.
Pro zavádění produktu IGLA na český trh jsem hledal spolehlivého partnera, který by nám pomohl produkt protlačit na českém trhu. O online marketing firmy jsem se staral zpočátku sám, takže něco málo zkušeností mám. Nejdříve jsem klukům svěřil pár menších úkolů, které zvládli na výbornou. Po této zkušenosti jsem jim svěřil veškeré marketingové aktivity společnosti. Klukům z KREJTY se nejen podařilo splnit naše očekávání, ale dokonce je předčit. Nejen, že se jim podařilo snížit ceny prokliků u PPC reklam, navrhnout facebookové kampaně tak, že doopravdy fungují, ale vůbec jsme nečekali, že nás tak rychle dokážou posunout na přední místa v Google vyhledávání. Závěr je tedy takový, že pokud se udrží nastoupený směr, tak budeme s KREJTOU i nadále spolupracovat.