REFERENCE: PROMO ZABEZPEČENÍ VOZŮ NA CZ TRHU

Úspěšný vstup s až 300% ROI nového produktu IGLA na trh

IGLA je jedinečné zařízení na ochranu vozidla proti krádeži, které v České republice nikdo neznal. Naším úkolem bylo dostat produkt do povědomí zákazníků a zajistit jeho stabilní prodeje na českém trhu. To nezní zrovna snadno, že?

KOMPLEXNÍ PROPAGACE

Web. Reklama. Video. Vše pro váš úspěch

Dostat zcela nový produkt do povědomí zákazníků není nic jednoduchého. Pokud chcete uspět, musíte na to jít poctivě, krok za krokem. A jak to vypadá, když se zadaří?

0 .
místo na Google za 5 měsíců
0 %
návratnost investic v reklamě
0 +
let trvající spolupráce

EFEKTIVNÍ UX

Získáme si jejich pozornost

Pokud zákazník při prvním pohledu na nově otevřenou stránku nenajde to, co hledá, odchází. Tato skutečnost webu v žádném případě neprospívá a vede k jeho úpadku z hlavních pozic ve vyhledávání. Abychom snížili procento okamžitých odchodů z webu, umístili jsme na první stranu video. Z něj zákazník hned pochopí, co mu produkt nabízí, a díky tomuto videu jej na stránce zdržíme déle.

VIDEOPRODUKCE

Vysvětlíme, jak produkt řeší problém

Video má potenciál poskytnout detailní informace o produktu efektivněji než text. Názorně demonstruje, jak produkt funguje, jaké jsou jeho klíčové funkce a jak konkrétně řeší potřeby a problémy vašich zákazníků. Návštěvníci webu se díky videu cítí informovanější a jsou ochotnější udělat další krok – ať už je to nákup, nebo zanechání kontaktu.

SOCIAL PROOF

Spokojení zákazníci jsou tou nejlepší reklamou

Recenze je nejlepší způsob, jak se dozvědět, zda daný produkt stojí za zkoušku, či nikolo. Jsou-li vaši zákazníci spokojeni, proč jejich reakce nezobrazit také ostatním uživatelům? Nejlépe ještě před tím, než na vaši stránku kliknou. Zobrazení recenzí zvýšilo míru prokliku ve vyhledávání, která je důležitým faktorem optimalizace pro vyhledávače (SEO).

SEO OPTIMALIZACE

O zábavu postaráno

Důležitým aspektem u optimalizace pro vyhledavače (SEO) je mimo jiné i doba, kterou uživatel stráví na webu. Abychom na webu IGLA zákazníky udrželi co nejdéle, rozhodli jsme se implementovat konfigurátor. Ten nejenže zákazníky zajímavou formou přiměje strávit na webu více času, ale také je provede formulářem, který jim ověří kompatibilitu produktu IGLA s jejich vozem.

Výsledkem je spokojený zákazník, který jednoduše a rychle zjistí, co potřebuje, a také jeho udržení na stránce, což přispívá k lepší pozici ve vyhledávání.

ONLINE PROPAGACE

Ukažte. Vysvětlete. Chyťte za srdce.

Pro propagaci v online prostoru jsme zvolili kombinaci obsahů, které společně pokrývají všechny fáze SEE–THINK–DO–CARE nákupního procesu, díky čemuž jsme zvládli proměnit řadu diváků na zákazníky a zvýšit celkový ROI až o 300 %.

SEE, THINK, DO, CARE

Dostaneme do povědomí a vyvoláme zájem

Díky správně naplánované strategii cílení jsme oslovili nové zákazníky, kteří doposud produkt neznali, a následně je přivedli na stránky. Pokud nenakoupili během své první návštěvy, získali jsme si jejich přízeň postupně.

PERSONALIZACE

Personalizací zvýšíme zájem

Personalizace je v dnešní informační době klíčová – velká část rozpočtu je bez ní zkrátka neefektivní. Proto jsme určili přesný profil zákazníka s potřebou zabezpečení vozidla. Pomocí úkonů, které na webu provede, můžeme reklamu přizpůsobit tak, aby působila zajímavě a abychom mu nezobrazovali obsah, který už viděl.

A co na to klient?

Josef Košíček

Jednatel

Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Jdeme do toho?

„Držet správný kurz v businessu je čím dál tím větší dřina. Ale my víme, jak to chodí. Ozvěte se a přesvědčte se.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Domluvme si schůzku