Bidding | KREJTA reklamní agentura
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Slovník > Bidding

Bidding

Cože? Vysvětlete mi, co je to bidding?

Bidding je forma PPC reklamy využívaná e-shopy na srovnávačích zboží. Bidování, jak se biddingu také říká, znamená nastavování maximální ceny za proklik (CPC) ze zbožového srovnávače do e-shopu. U nás se uplatňuje hlavně na webech Heureka.cz a Zboží.cz.

Funguje na principu aukce v reálném čase. E-shopy se vzájemně předhání, který zadá vyšší maximální cenu za proklik. E-shop přitom neplatí maximální nastavenou cenu, ale tu, která je na první pozice v danou chvíli potřeba.

Proč se bez biddingu neobejdete?

Bidding dostává produkty e-shopů na přední pozice srovnávačů zboží. Díky tomu osloví více zákazníků a získají více konverzí. Zákazníci na srovnávačích jsou již rozhodnutí pro koupi produktu, pouze váhají, kde jej koupit. Správně nastavený bidding je přesvědčí k výběru daného e-shopu a zvýší obrat za adekvátní výši nákladů.

Jak získat co nejvíce zákazníků?

Vyšší cena za proklik zaručí předběhnutí konkurence a umístění e-shopu v popředí. A přední pozice prodává nejvíce. E-shopům s tím pomáhá automatický bidding, který monitoruje konkurenci, upravuje nastavení biddingu a šetří čas. Řazení e-shopů ovlivňuje také cena a hodnocení produktu, recenze, služba navíc (doprava zdarma, servis…) a další.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^