Google CSS partner - co to je a jak snížit náklady až o 20 % - KREJTA

Blog > PPC

Co je to CSS partner a proč ho mít?

Zaslechli jste o Google CSS partnerství a nevíte o co se jedná?
Ať už jste nováčky nebo ne, náš úvodní průvodce k Google CSS vám pomůže projít složitým vysvětlením a také se dozvíte, jak vám taková spolupráce může pomoci oslovit více lidí a zvýšit prodej, aniž by to ovlivnilo vaše současné náklady na reklamu.

Co je to Google CSS program?

Zkratka CSS znamená Comparison Shopping Services neboli srovnávače zboží. Je to slevový program, díky kterému budete moci inzerovat vaše produkty na Googlu až o 20 % levněji. Přináší vám efektivnější spojení s nakupujícími prostřednictvím reklam v Google nákupech.

A jak se to vůbec projeví? Mimo to že ušetříte na CPC (cost per click), vám partner poskytne prostor pro zobrazování vašich produktů ve srovnávači cen. Změnu můžete poznat tak, že místo “Z webu Google“ je tam přímo uvedený CSS partner například “Product Caster’’.

CSS partner

Pro koho je spolupráce s CSS partnerem vhodná?

Tato spolupráce není nijak omezená, takže se může zapojit kdokoliv. My ale doporučujeme spolupráci od měsíční útraty 15 000 Kč a výše, aby se výsledek vyplatil. Samozřejmě čím vyšší útrata, tím vyšší částku uspoříte.

Proč si zvolit spolupráci s CSS partnerem?

Spolupráce s CSS partnerem nebo případně s námi, vám především přinese již zmiňované zlevnění díky nižšímu CPC. To znamená, že získáte za stejnou cenu více prokliků a zvýšíte tak výkonnost vaší reklamy. Díky tomu získáte velkou výhodu oproti konkurenci.

Jaké země mohou tuto slevu uplatnit?

Přes CSS partnera můžete dohromady inzerovat v 21 zemích, a to v: Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Irsku, Itálii, Maďarsku, Německu, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rakousku, Rumunsku, Řecku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii.

Proč Google CSS program vůbec vznikl?

V roce 2017 Evropská komise udělila společnosti Google pokutu ve výši 2,42 miliard eur za nevhodné chování na trhu. Důvodem této pokuty bylo, že Google neumožnil vstup do reklamy v Shopping Ads i jiným cenovým srovnávačům.

Aby se Google vyhnul další pokutě, založil CSS neboli Comparison Shopping Services program. Tím umožnil i jiným cenovým srovnávačům, aby se mohly zapojit za zvýhodněnou cenu. Díky tomu již neporušuje žádná pravidla.

Jak takovou spolupráci navázat a proč s námi?

Díky tomu, že v tom umíme chodit, tak se můžete spolehnout na naše odborné znalosti s Google CSS. Náš zkušený tým vám nabídne plnou podporu, díky které nebudete muset vůbec nic dělat. Stačí vyplnit náš kontaktní formulář a poté už za vás budeme bojovat my.

Začněte ihned a zatočte s vaší konkurencí!

Dělám SEO a vymýšlím content pro klienty, ať už se jedná o příspěvky na Facebook či nové dopadové stránky. Rovněž se i začínám ponořovat do tajů PPC kampaní. Když zrovna nepracuji, tak nejraději trávím čas se svou rodinou nebo přáteli. Mou vášní je cestování, poznávání nových míst, jídel, drinků a kultur.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^