Jak na zvýšení prodeje?

V online světě vládne obrovská konkurence. Všichni to jistě známe, přijdeme do obchodu, a i když nás zboží zaujme, nenakoupíme okamžitě. Začneme se o produkt zajímat, zjišťovat podrobnosti a pátrat, kde bude nejlepší jej zakoupit a až pak ho koupíme. Naše chování popisuje model AIDA, kterým se při návrhu struktury vaší kampaně řídíme.

Chci konzultaci zdarma.

Rozbíjení prasátka na peníze

Mít cíl je základ

Při návrhu kampaně je nezbytné, abychom si určili cíl a kroky k němu vedoucí. To platí jak u vašeho webu, tak mimo něj. U produktů nebo služeb může proces rozhodování zahrnovat 8 a více kontaktů s vaší značkou. Proto navrhujeme kampaně tak, abychom zákazníky v procesu rozhodování orientovali (namířili) vaším směrem.

Pod pojmem cíl si většinou představíme prodat co nejvíce. Pro dosažení tohoto cíle je nutné plnit dílčí cíle, kterými může být třeba získání fanoušků pro vaši stránku na sociálních sítích, získání e-mailové adresy pro odběr novinek, počet zhlédnutí vysvětlujícího videa anebo odeslání poptávkového formuláře.

Jak vést zákazníky správným směrem?

V první fázi, která se nazývá SEE se snažíme oslovit co největší publikum zvolené cílové skupiny. V druhé fázi THINK ukážeme výhody, které pomáhají se rozhodnout pro vaši značku. V třetí fázi DO přivádíme zákazníka ke konverzi. A v posledním kroku CARE oslovujeme stávající zákazníky a budujeme vzájemnou loajalitu.

Myš a sýr

Víte, kde návštěvníky ztrácíte?

Pro správný chod kampaně musíme vědět jak se lidé, kteří k vám přijdou, chovají. Odkud od vás odcházejí, kde tráví nejvíce času a kde nejčastěji provedou požadovanou akci. Z toho důvodu měříme a optimalizujeme cestu k cíli.

Otevřené dveře s grafem návštěvnosti

Jak zákazníky přilákat zpět?

To, že návštěvník z vašich stránek odešel, neznamená, že u vás nenakoupí. Jen neměl dostatek informací, aby učinil rozhodnutí. Správně nastavený remarketing dovede zákazníka přesvědčit, že má nakoupit právě u vás.