Určitě jste se zamysleli nad tím, proč někdy upřednostníme jeden produkt před druhým nebo proč jste si koupili Iphone nebo Galaxy a ne jejich neznámou obdobu z Číny za poloviční cenu. Ano, byla to síla jejich značky. Proto je povědomí o produktu tak důležité.
Čím víc lidí o vás ví, tím lehčí je pro ně si vybrat vaši značku. S využitím všech moderních kanálů tak můžeme vybudovat LOVEBRAND, který si zákazníci zamilují a rádi se k vám vrátí. Pomocí sociálních sítí oslovíme nové publikum a postaráme se o stávající zákazníky. PPC (platíte za klik) kampaně nám pomohou inzerovat ve chvíli, kdy zákazník produkt hledá.
Optimalizace pro vyhledávače nám pomůže oslovit zákazníky, kteří produkt hledají bez toho, abyste za ně platili. Základním stavebním pilířem je však obsah, ať už psaný nebo ve formě videí. Obsah ve správné formě buduje zájem o vaši značku a staví pevnou základnu fanoušků.
Jen to, že vaše značka je známá, nemusí vždy zaručit úspěch. Je důležité, aby vás lidé následovali a oblíbili si vás pro vaše hodnoty a vize, které zastupujete. A právě to by měla odrážet i vaše propagace. To, čím se lišíte od vaší konkurence, vám zaručí, že zrovna vaši značku si zákazník zapamatuje a snáze dále doporučí.
Správnou volbou komunikačního kanálu můžeme dosáhnout maximálních výsledků. Je váš obchod založen na prodeji zákazníkům? Pak musíme naplno využít Facebook, Instagram nebo Snapchat. Pokud jste zaměření na firmy, bude lepší využít LinkedIn nebo Twiter. Možností je však mnoho, tak je pojďme společně probrat u šálku kávy.