Odpoutejte se od země a nechte svou mysl i značku stoupat do vyšších sfér. Zvedněte svou viditelnost ve vyhledávačích, posilte pozice, optimalizujte. Společně budeme šplhat k vrcholu a hledat nirvánu.
Stránky, na které je radost pohledět, ještě lepší produkt, ale zákazníci nikde... Kde se stala chyba? Možná jste zapomněli na optimalizaci pro vyhledávače. Pokud zapadnete hluboko do výsledků vyhledávání, málokterý zákazník se k vám prohrabe. Zjednodušte jim hledání a buďte vidět.
...v očích zákazníků i vyhledávačů, je potřeba o ni pečovat. Zasejte semínka, nechte klíčová slova klíčit a sledujte, jak se jim daří. Zalévejte, optimalizujte, dodávejte potřebnou výživu... Že by to chtělo tým zahradníků? Není třeba, pomůžeme vám.
Seznámíme se s vámi, vaší firmou, produkty i cílovou skupinou. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat co nejblíž k vyhledávacímu vrcholu.
Mrkneme na vaše výsledky i na to, co děláte a jak si vedete. Zjistíme, co funguje a na čem by se dalo zapracovat, abyste byli k zákazníkům aspoň o stupínek blíž.
Je to tu. Máme řešení. Navrhneme úpravy, nabídneme postupy, doporučíme klíčová slova... Připravíme kompletní on-page i off-page SEO. A pak to realizujeme.
Sledujeme výsledky i vaše pozice, průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme. Klidně hoďte nohy na stůl, my se o to postaráme.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je balík aktivit, které přispívají ke zvýšení prodejů z přirozených výsledků vyhledávání. Zvýšení pozice vaší stránky ve vyhledávači často pomůže k tomu, aby na vás zákazníci klikli nebo u vás nakoupili. A to se vyplatí!
A s jakými SEO činnostmi vám můžeme pomoct?
S celou řadou. Postaráme SEO vaši viditelnost! Děláme jak technické SEO, tak i obsahové a postaráme se i o linkbuilding, a to pro weby i e-shopy. Ale tím to nekončí. Lokální SEO s využitím Google Business Profile a map máme taky v malíčku.
Vlastně je to nekonečný příběh. Optimalizace pro vyhledávače prostě nikdy nekončí. Algoritmy se totiž neustále mění a co platilo včera, nemusí platit dnes. Můžeme ho přirovnat i k maratonu, protože se buď snažíme předběhnout soupeře, nebo si udržet náskok. Ideální časový interval, po kterém je možné výsledky lépe posoudit, je jeden rok.
Měřením získáme informace o tom, jestli strategie funguje a přináší chtěné výsledky a případně které kroky měly největší vliv na ziskovost. Díky tomu jsme pak schopni znovu implementovat úspěšnou strategii.
A úspěch? Ten sledujeme podle růstu organické návštěvnosti, pozic klíčových slov, míry prokliků (CTR), počtu konverzí a taky celkového výnosu vzhledem k investici (ROI).
Tím to všechno začíná. Tedy minimálně optimalizace pro vyhledávače. Potřebujete vědět, jaké slova vaši zákazníci hledají, jaký je objem vyhledávání a konkurence pro daný výraz. To vám (nebo nám) pomůže co nejlépe cílit. Na méně konkurenční slova nebo slovní spojení může být jednodušší se umístit a konkrétnější slovní spojení častěji vede k nákupu.
Ano. AI nevidíme jako strašáka, ale jako příležitost! Pomůžeme vám tak váš obsah přizpůsobit, aby se líbil i ChatGPT, AI overview, Gemini nebo Perplexity!
Co je důležité pro nás návštěvníky, je důležité i pro vyhledávače. Jestli jsme na stránce správně většinou zjistíme podle nadpisů. Jestli zůstaneme ovlivní i to, jak rychle se stránka načte. Zajímavý název a popisek stránky ve vyhledávači nás zaujme dostatečně natolik, abychom na něj klikli. Toho všeho si vyhledávač všímá a hodnotí to.
Hodnotí ale i relevanci stránky, a to ještě před tím, než ji zobrazí. O tom, jestli se stránka ve výsledcích vyhledávání opravdu zobrazí, rozhoduje třeba technické zpracování (např. rychlost, struktura obsahu, https protokol). Autorita a důvěra vašich webových stránek tvořená obsahem a zpětnými odkazy k tématu, na které se chcete zobrazovat taky hrají svoji roli. Proto je důležité vytvářet obsah, který lidi zajímá a vyhledávač si ho všimne.