Mnich meditující na vrcholu hory

SEO, OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE – VZHŮRU NA VRCHOL

POVZNESTE SEO
DO VÝŠIN

Odpoutejte se od země a nechte svou mysl i značku stoupat do vyšších sfér. Zvedněte svou viditelnost ve vyhledávačích, posilte pozice, optimalizujte. Společně budeme šplhat k vrcholu a hledat nirvánu.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 75 % UŽIVATELŮ NEPŘEJDE NA DALŠÍ STRÁNKU VYHLEDÁVÁNÍ?

Stránky, na které je radost pohledět, ještě lepší produkt, ale zákazníci nikde... Kde se stala chyba? Možná jste zapomněli na optimalizaci pro vyhledávače. Pokud zapadnete hluboko do výsledků vyhledávání, málokterý zákazník se k vám prohrabe. Zjednodušte jim hledání a buďte vidět.

PROČ INVESTOVAT DO OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE

Aby vaše značka rostla

...v očích zákazníků i vyhledávačů, je potřeba o ni pečovat. Zasejte semínka, nechte klíčová slova klíčit a sledujte, jak se jim daří. Zalévejte, optimalizujte, dodávejte potřebnou výživu... Že by to chtělo tým zahradníků? Není třeba, pomůžeme vám.

Budete vidět
Získáte návštěvnost
Zlepšíte obchodní výsledky
Klíčící rostlinky s cedulkou SEO Klíčící rostlinky s cedulkou SEO

A UMÍTE...?

SEO
AUDIT

Jak si vedou vaše pozice ve vyhledávačích? Co funguje? Co naopak ne? Pojďme to zjistit.

OBSAH
A LINKBUILDING

Kvalitní obsah je mocný - stejně jako provázání relevantními odkazy. Budujme je společně.

ANALÝZA
KLÍČOVÝCH
SLOV

Zjistěte, na která slova cílit, aby vás našli zákazníci i vyhledávače.

UMÍME!

KROK
ZA KROKEM

1

Konzultujeme

Seznámíme se s vámi, vaší firmou, produkty i cílovou skupinou. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat co nejblíž k vyhledávacímu vrcholu.

2

Analyzujeme

Mrkneme na vaše výsledky i na to, co děláte a jak si vedete. Zjistíme, co funguje a na čem by se dalo zapracovat, abyste byli k zákazníkům aspoň o stupínek blíž.

3

Navrhujeme a realizujeme

Je to tu. Máme řešení. Navrhneme úpravy, nabídneme postupy, doporučíme klíčová slova... Připravíme kompletní on-page i off-page SEO. A pak to realizujeme.

4

Optimalizujeme

Sledujeme výsledky i vaše pozice, průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme. Klidně hoďte nohy na stůl, my se o to postaráme.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s králíkem na rameni a kouzelnickým kloboukem

Jdeme do toho?

„Udělat dobrý web může být tak trochu magie. Proto se hodí mít v týmu kouzelníka. Nebo celou agenturu kouzelníků – třeba jako je Krejta.“
– Ondřej, Head of Developement
Domluvme si schůzku

FAQ

1. Co je to SEO a jaké SEO činnosti děláte?

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je balík aktivit, které přispívají ke zvýšení prodejů z přirozených výsledků vyhledávání. Zvýšení pozice vaší stránky ve vyhledávači často pomůže k tomu, aby na vás zákazníci klikli nebo u vás nakoupili. A to se vyplatí!

A s jakými SEO činnostmi vám můžeme pomoct?

S celou řadou. Postaráme SEO vaši viditelnost! Děláme jak technické SEO, tak i obsahové a postaráme se i o linkbuilding, a to pro weby i e-shopy. Ale tím to nekončí. Lokální SEO s využitím Google Business Profile a map máme taky v malíčku.

2. Jak dlouho SEO trvá?

Vlastně je to nekonečný příběh. Optimalizace pro vyhledávače prostě nikdy nekončí. Algoritmy se totiž neustále mění a co platilo včera, nemusí platit dnes. Můžeme ho přirovnat i k maratonu, protože se buď snažíme předběhnout soupeře, nebo si udržet náskok. Ideální časový interval, po kterém je možné výsledky lépe posoudit, je jeden rok.

3. Proč a jak měříte úspěšnost SEO aktivit?

Měřením získáme informace o tom, jestli strategie funguje a přináší chtěné výsledky a případně které kroky měly největší vliv na ziskovost. Díky tomu jsme pak schopni znovu implementovat úspěšnou strategii.

A úspěch? Ten sledujeme podle růstu organické návštěvnosti, pozic klíčových slov, míry prokliků (CTR), počtu konverzí a taky celkového výnosu vzhledem k investici (ROI).

4. K čemu je dobrá analýza klíčových slov?

Tím to všechno začíná. Tedy minimálně optimalizace pro vyhledávače. Potřebujete vědět, jaké slova vaši zákazníci hledají, jaký je objem vyhledávání a konkurence pro daný výraz. To vám (nebo nám) pomůže co nejlépe cílit. Na méně konkurenční slova nebo slovní spojení může být jednodušší se umístit a konkrétnější slovní spojení častěji vede k nákupu.

5. Pomáháte i s optimalizací pro AI vyhledávače?

Ano. AI nevidíme jako strašáka, ale jako příležitost! Pomůžeme vám tak váš obsah přizpůsobit, aby se líbil i ChatGPT, AI overview, Gemini nebo Perplexity!

6. Jak by měla vypadat stránka přátelská k vyhledávačům?

Co je důležité pro nás návštěvníky, je důležité i pro vyhledávače. Jestli jsme na stránce správně většinou zjistíme podle nadpisů. Jestli zůstaneme ovlivní i to, jak rychle se stránka načte. Zajímavý název a popisek stránky ve vyhledávači nás zaujme dostatečně natolik, abychom na něj klikli. Toho všeho si vyhledávač všímá a hodnotí to.

Hodnotí ale i relevanci stránky, a to ještě před tím, než ji zobrazí. O tom, jestli se stránka ve výsledcích vyhledávání opravdu zobrazí, rozhoduje třeba technické zpracování (např. rychlost, struktura obsahu, https protokol). Autorita a důvěra vašich webových stránek tvořená obsahem a zpětnými odkazy k tématu, na které se chcete zobrazovat taky hrají svoji roli. Proto je důležité vytvářet obsah, který lidi zajímá a vyhledávač si ho všimne.