Plněná bageta

ŠŤAVNATÝ OBSAHOVÝ MARKETING A KREATIVA

OBSAH PODLE
VAŠÍ CHUTI

Grafika lahodící oku. Texty, na kterých si smlsnete. Špetka SEO… Nachystáme vám obsahový marketing přesně podle vašeho gusta.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 71 % ZÁKAZNÍKŮ OVLIVŇUJE PŘI NÁKUPU VÁŠ OBSAH?

Vaše postoje, vaše komunikace, články i příspěvky, které vypouštíte na sociální sítě… To všechno utváří váš obraz v myslích zákazníků. Dejte si záležet, aby byl co nejlepší.

PROČ INVESTOVAT DO OBSAHOVÉHO MARKETINGU

Obsah má (ne)skutečnou váhu

Važte slova. A nejenom ta. Cokoliv vaše značka produkuje, se vám vrátí. Nabízejte kvalitní obsah zákazníkům i vyhledávačům. I oni se pak budou vracet. Pomůžeme vám s tím. 

Přitáhnete pozornost
Podpoříte loajalitu
Posílíte značku
Muž se škraboškou na očích

JAK NA
TO JDEME

1

Tvoříme obsahovou strategii

Seznámíme se s vašimi produkty i cíli. Poznáme cílovou skupinu, nachystáme strategii, připravíme témata a stanovíme plán. Tak, aby to hezky ladilo dohromady. Žádné střílení naslepo.

2

Chystáme obsah

A jde se na věc. Žhavíme textové a grafické editory i mozkové závity. Noříme se hluboko do obsahu a měníme myšlenky v realitu.

3

Publikujeme a optimalizujeme

Vynášíme obsah na světlo světa. Publikujeme na sítích, vašich stránkách... kdekoliv je potřeba. A dál? Sledujeme, jak si vede u vašich zákazníků, a průběžně ho optimalizujeme.

4

Implementujeme

Společně proměníme plány v realitu. Pomůžeme vám všechno připravit i nastavit a pohlídáme, aby se na nic nezapomnělo. Postaráme se i o optimalizaci.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 % .

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel Aqua Procon
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Jdeme do toho?

„Ruku na to – máme jich dost. Konkrétně 38. Na 19 lidí. Každý má dvě... zhruba. A za dva i maká.“
– Dalibor, Content & Brand manager
Domluvme si schůzku

Možná vás zajímá...

1. K čemu je obsahový marketing dobrý?

Je to cesta k vašim zákazníkům a získávání jejich důvěry. Pomůže vám zlepšit viditelnost ve vyhledávačích, zvýšit povědomí o značce a budovat důvěru publika, komunitu  i autoritu a při troše štěstí i konkurenční výhodu.

2. Připravujete i obsah na web (blogové články, případové studie, landing pages, ...)?

Jasná věc. Blogy, dopadovky i případovky zvládneme zpracovat levou zadní (nebo aspoň pravou přední). A klidně sepíšeme třeba i popisky produktů nebo služeb.

3. Tvoříte i e-booky, whitepapery nebo jiné vzdělávací materiály?

Pokud nám na to dáte dostatek času, rádi pro vás připravíme i vzdělávací materiál se vším všudy. Takový, který neunudí, ale zaujme. Pokud tedy nudit nechcete…

4. Jaké další formy obsahového marketingu nabízíte?

Na co si jen vzpomenete! Příspěvky na sociální sítě? Jasná věc! Videa na web nebo na sítě? Samozřejmě. A taky návody, FAQ nebo třeba influencer marketing.

To všechno v podobě dle vašeho gusta – zábavné, informativní, edukační a inspirační, nápomocné nebo prodejní. Ve sféře B2B i B2C.

5. Umíte nastavit obsahovou strategii podle klíčových slov a potřeb zákazníků?

Jistě. Náš zákazník, náš pán. Vaše přání a potřeby jsou na prvním místě. A víme, že klíčová slova bývají někdy opravdu klíčová. Postaráme se, aby ve vaší strategii všechno perfektně zapadalo.

6. Dokážete obsah propojit se SEO a AI optimalizací?

Propojíme a zapojíme. Klíčová slova, metapopisky, prolinkování… a i AI. Nechte to na nás.