Člověk s chytrým telefonem místo hlavy, ikony na obrazovce a na mikině

SYŤTE SÍTĚ ANEB MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

HLAVNĚ BÝT
NA SÍTÍCH

Kdo není na sítích, jako by nebyl. Díky marketingu na sociálních sítích zachytíte návštěvníky pomocí jejich přání a potřeb. Je ale na vás, jestli je proměníte v zákazníky. Pojďme tvořit obsah, který je opravdu chytne.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 70 % LIDÍ SI VYBÍRÁ ZNAČKU PODLE JEJÍ PREZENTACE NA SÍTÍCH?

I ten nejlepší produkt může zapadnout v moři konkurence, pokud si nenajde své zákazníky. Ti přitom kupují víc než samotný produkt – kupují značku. To, jak na ně působí, co přináší, jak své produkty nabízí… Myslete na to při své komunikaci na sítích.

PROČ INVESTOVAT DO MARKETINGU NA SÍTÍCH

Budujte svou galerii

Vaše sociální sítě jsou vaší galerií. Ukazují vaše umění, prezentují výtvory i postoje. Pomáhají vám budovat si jméno, důvěru i povědomí. Využijte jejich sílu naplno. Společně vytvoříme obsah, na který bude radost pohledět.

Získáte pozornost
Podpoříte důvěru
Vytvoříte komunitu
Obrazy s nápisy jako

A UMÍTE...?

RŮST
A INTERAKCE

Získejte dosah, podpořte engagement… Jak na to? Strategicky. Pojďme do toho.

TVORBA
OBSAHU

Poutavá grafika, čtivé texty i zábavná videa. Obsáhneme všechno.

SPRÁVA
SOCIÁLNÍCH
SÍTÍ

Publikační plán, pravidelná tvorba, vkládání… Hoďte nohy nahoru a nechte to na nás.

UMÍME!

JAK NA TO JDEME?

1

Tvoříme strategii

Seznámíme se s vámi, vaší firmou, vizí, cílovou skupinou, produkty i tonalitou. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak se zapsat do srdcí zákazníků.

2

Chystáme obsah

Nachystáme publikační plán, oslovíme influncery… Píšeme, až se nám práší od klávesnice, a tvoříme grafiku, jen to fikne. Vše, co je třeba, abychom do vašich sítí vnesli svěží vítr.

3

Nastavujeme propagaci

Postaráme se, abyste byli vidět. Nastavíme propagaci příspěvků, nachystáme reklamy na sítě... Dostáváme vás zkrátka blíž k vašim zákazníkům.

4

Optimalizujeme

Chceme podávat maximální výkon. Sledujeme prokliky a konverze, ladíme cílení, rozpočty i formu, aby všechno hezky svištělo.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Žena s andělskými křídly a svatozáří

Jdeme do toho?

„Strážné anděly na projekty fakt nemáme, ale šlapat to bude dobře. Děláme pro to maximum. A ještě o kousek víc.“
– Lenka, Project manager
Domluvme si schůzku

FAQ

1. Spravujete Facebook, Instagram, LinkedIn nebo i TikTok?

To se ví. Facebook a Instagram jsou náš denní chleba. S LinkedInem si taky poradíme. S TikTokem zatím moc zkušeností nemáme, ale co není, může být!

2. Připravujete i obsah na sítě, nebo jen strategii?

No jasně. Připravíme strategii na míru pro vaše publikum. Vymyslíme témata blízká vaší cílové skupině, sepíšeme chytlavé texty příspěvků, nachystáme grafiku, která zaujme… A klidně natočíme i nějaké to video. Anebo ho vygenerujeme pomocí AI – to svedeme taky. 

3. Umíte vytvořit dlouhodobý publikační plán?

Samozřejmě. Dlouhodobé publikační plány tvoříme dlouhodobě. Vymyslíme témata a rozplánujeme je s ohledem na sezńu i vaše cíle.

4. Pomáháte i s influencer marketingem?

Ano, už jsme navázali spolupráci s řadou influencerů a pomáhají nám tvořit pěkně autentický obsah.

5. Děláte jen organický obsah, nebo i placené kampaně?

Obojí! Co si vaše sítě žádají. O váš organický obsah i placené kampaně se rádi postaráme. Pomůžeme vám zákazníky zaujmout, budovat s nimi vztahy, provést je nákupním procesem... A samozřejmě i optimalizovat kampaně.