Rozcestník s aspekty komunikační strategie (cílová skupina, tone of voice, kanály a jiné)

KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE, SE KTEROU NEZABLOUDÍTE

STRATEGIE PRO
SPRÁVNÝ SMĚR

S kvalitní komunikační strategií se jen tak neztratíte. Pomůže vám udržet správný kurz, zůstat věrní sami sobě, svým zákazníkům i záměrům. Chce to jen najít vlastní hlas. Hledejme ho společně.

PROČ INVESTOVAT DO KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE

Mluvte řečí svého kmene

Vkládáte příspěvky, ale odpovědí jsou vám kouřové signály? Najít takové téma, cílovou skupinu, kanál a jazyk, aby vám příjemci opravdu rozuměli a naslouchali, není jen tak. Pomůžeme vám.

Podpoříte autenticitu
Získáte efektivní obsah
Budete konzistentní
Zmatení indiáni s notebookem

A UMÍTE...?

IDENTITA ZNAČKY

Kým jste? A kým chcete být? Odhalíme osobnost vaší značky.

CÍLOVÉ
SKUPINY

Na koho mluvíte, komu prodáváte? Najdeme vaše zákazníky a jejich potřeby.

NASTAVENÍ
KOMUNIKACE

Tonalita, kanály, kdy, kde, jak… Nastavíme vaši komunikaci.

UMÍME!

Drobní ptáci na větvi, uprostřed velká sova

MOŽNÁ JE ČAS NA (RE)BRANDING

Hledáte kompletní řešení?

Stavíte značku od píky nebo přerostla sama sebe a žádá si proměnu? Současný brand manuál už neodpovídá vašim potřebám? Ať už je nová, nebo staronová, vybudujeme spolu značku, která má grády.

JAK TO
PROBÍHÁ

1

Poznáme se

Seznámí se s vámi, vaší firmou, vizí, produkty, cílem i cílovou skupinou. Anebo to spolu budeme hledat.

2

Tvoříme strategii

Na scénu přichází plánování a workshopy. Určíme si priority, stanovíme jednotlivé kroky a začneme tvořit strategii k vašemu úspěchu.

3

Finalizujeme a realizujeme

Všechno postupně vyladíme a uvedeme do praxe, aby měla vaše značka jasný směr, cíl a našla si cestu k zákazníkům.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Jdeme do toho?

„Ruku na to – máme jich dost. Konkrétně 38. Na 19 lidí. Každý má dvě... zhruba. A za dva i maká.“
– Dalibor, Content & Brand manager
Domluvme si schůzku

MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ

1. Jaký je rozdíl mezi brandingovou a komunikační strategií?

V rámci brandingu jdeme hluboko pod povrch, až do úplného jádra vaší značky. Společně se dopracujeme k tomu, proč vůbec vznikla, jakými zásadami a principy se řídí i kam by měla v příštích letech směřovat. Připravíme manuál, o který se můžete opírat nejen v komunikaci, ale i ve strategickém řízení, při náboru, interním HR nebo třeba při expanzi do zahraničí.

Komunikační strategie je víc cílená na to, jaké zákazníky a jakým způsobem oslovovat v nejbližší době. Přináší odpovědi na to, co řešíte teď a tady.