Vaše značka si zaslouží své místo na výsluní. Pomůžeme vám vybudovat unikátní firemní identitu, díky které jen tak nezapadne – ba naopak! Je čas ukázat vaši mimořádnost.
Značka je víc než vaše produkty nebo služby. Tvoří ji vaše osobnost, hodnoty i způsob komunikace. A právě to často rozhoduje o tom, jestli u vás zákazník nakoupí. Při rozhodování totiž hrají velkou roli také sympatie.
Nalijme si čistého vína… Nebo raději brandy. Právě silný brand je totiž to, co bussiness spolehlivě nakopne. Co si zákazníci zapamatují. A co je přesvědčí, aby třeba právě vám dali přednost před konkurencí. Tak na vaši firmu!
Seznámíme se s vámi, vaším konceptem, firmou, produkty… A zjistíme, jak můžeme váš brand pozvednout o stupeň výš. Nebo ho od základů postavit tak, aby s vámi rezonoval.
Ujasníme si představy, vybereme vhodné činnosti a naplánujeme konkrétní kroky, které vaší značce umožní vystoupit z řady.
A jde se na to. Hodnoty, pilíře, cílovka, vizuální identita, tonalita… Společně všechno vyladíme a dáme vaší značce přesně to, co právě potřebuje. Teď už to jen začít využívat.
No jasně! Branding děláme hezky od základu – společně projdeme vaši představu o značce a její pozici na trhu. Jak chcete působit? Na koho? Jaké hodnoty a pocity chcete předávat? To všechno hraje roli! Určíme cílové skupiny, nastavíme tonalitu a styl komunikace a vybereme komunikační kanály. Potom navrhneme logo i kompletní vizuální identitu. Vybereme barvy, tvary, fonty… A pak vám na jejich základě postavíme třeba celý web, vizitky nebo různé šablony. Tak, aby do sebe všechno zapadalo a dávalo to smysl.
Pokud je to to, co vaší značce pomůže, rádi se na to vrhneme. Nejdřív si ale spolu ujasníme, proč vůbec o změně pozice uvažujete a jestli máte představu, jakým směrem byste ji chtěli vést. Pokud ještě nevíte, nevadí – nastavíme směr společně. A pak už se ponoříme do práce: od osobnosti značky, cílovek a způsobu komunikace až po vizuální identitu.
V rámci brandingu jdeme hluboko pod povrch, až do úplného jádra vaší značky. Společně se dopracujeme k tomu, proč vůbec vznikla, jakými zásadami a principy se řídí i kam by měla v příštích letech směřovat. Připravíme manuál, o který se můžete opírat nejen v komunikaci, ale i ve strategickém řízení, při náboru, interním HR nebo třeba při expanzi do zahraničí.
Komunikační strategie je víc cílená na to, jaké zákazníky a jakým způsobem oslovovat v nejbližší době.
Když si to budete přát, tak rozhodně – v rámci vizuální identity. Tu si lidé často s brandem pletou, ale není to totéž. Do brandu toho totiž patří mnohem víc. Od hodnot, osobnosti značky a jejích pilířů přes definování cílových skupin až po přehled komunikačních témat, positioning, claiming apod.
Analýzou trhu a značky to všechno začíná. Naši branďáci si udělají krátký research a pak s vámi během workshopu proberou vaši značku horem dolem, aby měli co nejlepší představu o tom, jaká je teď i co od ní čekáte. Až potom následuje hlubší průzkum konkurence i příprava vaší značky, kterou si na předávacím meetu spolu opět projdeme a doladíme detaily.