Drobní ptáčci na větvi, uprostřed velká sova

(PO)ŘÁDNÁ FIREMNÍ IDENTITA

BRAND, KTERÝ
VYNIKNE

Vaše značka si zaslouží své místo na výsluní. Pomůžeme vám vybudovat unikátní firemní identitu, díky které jen tak nezapadne – ba naopak! Je čas ukázat vaši mimořádnost.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

SILNÝ BRAND MŮŽE ZVÝŠIT DŮVĚRU VE VAŠI ZNAČKU AŽ O 70 %?

Značka je víc než vaše produkty nebo služby. Tvoří ji vaše osobnost, hodnoty i způsob komunikace. A právě to často rozhoduje o tom, jestli u vás zákazník nakoupí. Při rozhodování totiž hrají velkou roli také sympatie.

PROČ INVESTOVAT DO FIREMNÍ IDENTITY

Silné brandy tvoří silné firmy

Nalijme si čistého vína… Nebo raději brandy. Právě silný brand je totiž to, co bussiness spolehlivě nakopne. Co si zákazníci zapamatují. A co je přesvědčí, aby třeba právě vám dali přednost před konkurencí. Tak na vaši firmu!

Zvýšíte loajalitu
Ukotvíte svou pozici
Budete konzistentní
Láhev brandy s dokreslenými bicepsy a sklenkou

A UMÍTE...?

ZAVÁDĚNÍ
ZNAČKY

Nová značka, nepopsaný list… Pomůžeme vám najít vaše místo na trhu.

KOMPLETNÍ
REBRANDING

Chce to změnu? Převlékneme vaši značku a postaráme se, aby jí to slušelo.

DEFINOVÁNÍ
ZNAČKY

Cílová skupina? Hodnoty? Vize? Společně na to přijdeme.

UMÍME!

JAK NA
TO JDEME

1

Poznáme se

Seznámíme se s vámi, vaším konceptem, firmou, produkty… A zjistíme, jak můžeme váš brand pozvednout o stupeň výš. Nebo ho od základů postavit tak, aby s vámi rezonoval.

2

Konzultujeme a plánujeme

Ujasníme si představy, vybereme vhodné činnosti a naplánujeme konkrétní kroky, které vaší značce umožní vystoupit z řady.

3

Tvoříme identitu

A jde se na to. Hodnoty, pilíře, cílovka, vizuální identita, tonalita… Společně všechno vyladíme a dáme vaší značce přesně to, co právě potřebuje. Teď už to jen začít využívat.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Jdeme do toho?

„Ruku na to – máme jich dost. Konkrétně 38. Na 19 lidí. Každý má dvě... zhruba. A za dva i maká.“
– Dalibor, Content & Brand manager
Domluvme si schůzku

ČASTO SE PTÁTE

1. Pomáháte s tvorbou značky od nuly?

No jasně! Branding děláme hezky od základu – společně projdeme vaši představu o značce a její pozici na trhu. Jak chcete působit? Na koho? Jaké hodnoty a pocity chcete předávat? To všechno hraje roli! Určíme cílové skupiny, nastavíme tonalitu a styl komunikace a vybereme komunikační kanály. Potom navrhneme logo i kompletní vizuální identitu. Vybereme barvy, tvary, fonty… A pak vám na jejich základě postavíme třeba celý web, vizitky nebo různé šablony. Tak, aby do sebe všechno zapadalo a dávalo to smysl.

2. Děláte i repositioning existující značky?

Pokud je to to, co vaší značce pomůže, rádi se na to vrhneme. Nejdřív si ale spolu ujasníme, proč vůbec o změně pozice uvažujete a jestli máte představu, jakým směrem byste ji chtěli vést. Pokud ještě nevíte, nevadí – nastavíme směr společně. A pak už se ponoříme do práce: od osobnosti značky, cílovek a způsobu komunikace až po vizuální identitu.

3. Jaký je rozdíl mezi brandingovou a komunikační strategií?

V rámci brandingu jdeme hluboko pod povrch, až do úplného jádra vaší značky. Společně se dopracujeme k tomu, proč vůbec vznikla, jakými zásadami a principy se řídí i kam by měla v příštích letech směřovat. Připravíme manuál, o který se můžete opírat nejen v komunikaci, ale i ve strategickém řízení, při náboru, interním HR nebo třeba při expanzi do zahraničí.

Komunikační strategie je víc cílená na to, jaké zákazníky a jakým způsobem oslovovat v nejbližší době.

4. Dostanu od vás v rámci brandingu kompletní logo, moodboard a barevnou škálu?

Když si to budete přát, tak rozhodně – v rámci vizuální identity. Tu si lidé často s brandem pletou, ale není to totéž. Do brandu toho totiž patří mnohem víc. Od hodnot, osobnosti značky a jejích pilířů přes definování cílových skupin až po přehled komunikačních témat, positioning, claiming apod.

5. Děláte analýzu značky a trhu před zahájením spolupráce?

Analýzou trhu a značky to všechno začíná. Naši branďáci si udělají krátký research a pak s vámi během workshopu proberou vaši značku horem dolem, aby měli co nejlepší představu o tom, jaká je teď i co od ní čekáte. Až potom následuje hlubší průzkum konkurence i příprava vaší značky, kterou si na předávacím meetu spolu opět projdeme a doladíme detaily.