Amorek střílející šípy na dopisy

E-MAIL MARKETING ZE SRDCE DO SRDCE

ZASÁHNĚTE
PUBLIKUM

Budování dlouhodobých vztahů vyžaduje velkou péči a lásku. To platí i pro zákazníky a e‑mail marketing. Pište přímo pro ně, miřte na jejich přání a potřeby… A možná se z vás stane i jejich lovebrand.

PROČ INVESTOVAT DO E-MAIL MARKETINGU

Nastavte automat

Nevysychají vaše kontakty? Nepřelili jste je? Neustále si udržovat přehled a všechno nastavovat dokáže být pěkně vyčerpávající. Automatizujte rutinní kroky a vlijte energii do personalizace newsletterů a vyladění sdělení. Pomůžeme vám s tím.

Podpoříte přímý kontakt
Získáte měřitelné výsledky
Využijete nízkých nákladů
Rostlina s automatickým zavlažováním

A UMÍTE ...?

E-SHOPY
A AKCE

Výjimečná akce, nové zboží, poděkování za objednávku… Zákazníci budou mít přehled.

BUDOVÁNÍ
KOMUNITY

Novinky, zajímavosti, udržování a budování vztahů. Pojďme na to!

SLUŽBY
A EDUKACE

Vysvětlíme, ukážeme, doporučíme. Dobrá rada je nad zlato.

UMÍME!

JAK TO
PROBÍHÁ

1

Konzultujeme

Seznámí se s vámi, vaší firmou, produkty, cílem i cílovou skupinou. Abychom mohli společně zapracovat na vašich vztazích se zákazníky.

2

Tvoříme strategii

Všechno pořádně promyslíme a rozvrhneme s ohledem na vaše cíle, tonalitu, cílovou skupinu a priority

3

Chystáme design a obsah

A jde se na to. Tvoříme šablonu, připravujeme design i texty. Nastavujeme rozesílání i všechno, co je potřeba, aby to perfektně šlapalo.

4

Posíláme a vyhodnocujeme

A už to letí směrem k zákazníkům. Tahle pošta se cestou neztratí. A jaká byla odezva? I to zjistíme.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku

MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ

1. Pracujete s nástroji jako Mailchimp, Ecomail nebo jiné platformy?

Ano, používáme různé platformy a nástroje pro e-mailing. Patří k nim Mailchimp, Ecomail, ale třeba i Leahub nebo Smartemailing. Vždycky vybíráme řešení, které nejvíc sedí vašim potřebám a cílům kampaní.

2. Umíte nastavit e-mailové automatizace?

Jasně, automatizace k našim e-mail marketingovým strategiím prostě patří. Bez nich by to nešlo – rozhodně ne tak efektivně.

Nastavíme vám nejrůznější typy automatizovaných kampaní: uvítací zprávy pro nové odběratele, připomínky opuštěných košíků, personalizované automatizace podle chování uživatelů i segmentace, díky kterým budete cílit na správné lidi ve správnou chvíli. 

3. Jaké typy newsletterů připravujete?

Připravujeme široké spektrum newsletterů, které šijeme na míru vašim potřebám.

Chystáme obchodní newslettery pro podporu prodeje, edukativní obsahové newslettery, které přinášejí zákazníkům přidanou hodnotu, ale i personalizované newslettery na základě dat a preferencí uživatelů.

Každý newsletter tvoříme s ohledem na konkrétní cíl, ať už je to konverze, zvýšení angažovanosti nebo budování dlouhodobého vztahu se zákazníky.

4. Umíte propojit e-mail marketing s e-shopem nebo CRM?

Jistě. Napojujeme e-mail marketing na různé e-shopové platformy i CRM systémy. Díky tomu si snadno propojíme data o zákaznících a jejich nákupní chování a interakce s e-mailingovými kampaněmi. Umožňuje nám to tvořit fakt efektivní personalizované kampaně a taky segmentovat i automatizovat podle toho, jak se zákazníci chovají.

5. Připravujete i obsah pro newslettery, nebo je jen rozesíláte?

Ano, rádi vám newslettery nejen sepíšeme, ale taky doplníme grafikou, zasadíme do pěkné šablony a nakonec rozešleme. Prostě e-mailing se vším všudy.