Čaroděj s kouzelnickou knihou, ze které létají písmena

ČAROVNÝ COPYWRITING

TEXTY, KTERÉ
MAJÍ KOUZLO

Slova jsou mocná. A nemusí to být ani zaklínadla. Dokážou přesvědčit, povzbudit i motivovat k nákupu. Využijte jejich sílu naplno a okouzlete zákazníky pomocí copywritingu. Pár triků máme v rukávu...

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

LOREM IPSUM AŽ 500 % DOLOR SIT AMET CONSECTETUR?

Přitáhl vás tenhle nadpis? Zaujal vás na první pohled? Pak jste živoucím důkazem, že poutavé titulky zvyšují čtenost textu až o 500 %. Tak je nepodceňujte.

PROČ INVESTOVAT DO COPYWRITINGU

Správné texty vám dodají šťávu

Svižnost, hravost, výstižnost... Napumpujte do své značky kvalitní palivo. Prvotřídní texty, které budou mít drive a dostanou vás až k vašim zákazníkům, jejich přáním a potřebám. Tak ať to frčí! Rozjedeme to spolu?

Budete přesvědčivější
Zvýšíte angažovanost
Podpoříte konverze
Stojany na benzínové pumpě, kde se tankují texty

A UMÍTE...?

TEXTACE
WEBŮ

Webové texty, které zaujmou i prodávají? Jdeme do toho!

BLOGY A ČLÁNKY

Kvalitní obsah buduje důvěru. Postavme jí společně pevné základy.

E-MAILOVÉ KAMPANĚ

Kampaně, které přesvědčí a rozproudí konverze? Hurá na ně!

UMÍME!

JAK NA
TO JDEME

1

Plánujeme

Seznámíme se s vámi, vaší firmou, cílovkou, vizí i produkty. Stanovíme si cíle a vymyslíme postup, jak ukázat vaše (ne)popsatelné výhody.

2

Připravujeme

Naladíme se na vaši tonalitu, promyslíme témata, formu, rozsah... Všechno přesně na míru vám a vaší značce.

3

Píšeme

A 3P jsou kompletní. Žhavíme klávesnice, sršíme nápady a tvoříme pro vás jedinečné texty. Aby to vašemu obsahu pěkně slušelo.

4

Ladíme

Procházíme texty společně, brousíme a ladíme je tak, aby přesně odpovídaly vašim představám. A pak už hurá do světa!

Rozcestník s prvky komunikační startegie

MYSLET STRATEGICKY SE VYPLATÍ

Komunikujte organizovaně

Chcete mít jasný směr a vědět, kam vaše značka kráčí? Zmapujte terén, poznejte své soupeře i cílovou skupinu a plánujte obsah. Že vám už jen z té představy jde hlava kolem? Nebojte, nejste v tom sami. Rádi vám pomůžeme.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu, která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Alexaxandra Račková, spolumajitelka RAK
Play
Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Play
Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Play
Martin Laco, majitel OZY.market
Play
Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Play
Martin Šenk, jednatel Damacom
Play
Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Play
Zdeněk Vrbka, Head of Virtual Service Visit
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku

FAQ

1. Děláte copywriting i pro prodejní stránky?

No jasně! Landing page, product page, microsite, … Popíšeme všechny stránky!