Kufry pod letištním rentgenem

ANALÝZA TRHU, KTERÁ JDE POD POVRCH

POZNEJTE TRH
DO HLOUBKY

Jak chcete „sbalit“ zákazníka, když nevíte, na co letí? Poznejte zájmy a potřeby své cílové skupiny, odhalte tajemství trhu i konkurence a pronikněte k nim jako rentgen. S analýzou trhu to zvládnete raz dva.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 65 % ZNAČEK VSTUPUJE NA TRH BEZ JEHO ZMAPOVÁNÍ?

Kdo jsou vaši zákazníci? Proč by si měli vybrat vás? Co jim můžete nabídnout? A proti komu stojíte? Prosté otázky, které by si měla položit každá značka. Ale ne každá to dělá. Nebuďte jednou z nich.

PROČ INVESTOVAT DO ANALÝZY TRHU

Kolem čeho se točí trh?

Trh je svébytný vesmír s vlastními zákony. Zákazníci obíhají kolem značek jako měsíce okolo planet. Ale pokud nebude přitažlivost dost silná, můžou odletět. Poznejte pravidla trhu a posilte svou gravitaci.

Odhalíte příležitosti
Poznáte rizika
Najdete svůj směr
Sluneční soustava pod lupou

A UMÍTE...?

ANALÝZA
KONKURENCE

Poznejte své soupeře a zjistěte, v čem má vaše značka navrch.

CÍLOVÉ
SKUPINY

Porozumějte svým zákazníkům – jaké jsou jejich emoce, přání a potřeby?

ANALÝZA
KLÍČOVÝCH
SLOV

Zjistěte, na která slova cílit, aby vás našli zákazníci i vyhledávače.

UMÍME!

Mechanická žába

PŘEDVÍDAT VÝVOJ TRHU SE VYPLATÍ

Buďte o skok napřed

S kvalitní analýzou včas poznáte, jak se trh mění. Můžete tak získat náskok před konkurencí, ale i před zákazníky – a připravit se na jejich poptávku. Sledujte trendy, odhalte díry na trhu… Ukažte, že nejste žádní žabaři.

KROK
ZA KROKEM

1

Poznáváme vaše podnikání

Seznámíme se s vámi, vaší firmou, vizí i produkty. Stanovíme si cíle a naplánujeme postup, jak vás dostat co nejblíž ke hvězdám.

2

Analyzujeme trh

Probádáme trh, prozkoumáme poptávku, najdeme vaše konkurenty. Zjistíme, v čem je vaše síla a čím můžete zákazníky oslovit

3

Doporučujeme

Přineseme řešení. Stanovíme klíčová slova i cílové skupiny, odhalíme vaše unikátní benefity. Pomůžeme vám proniknout na trh.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Jdeme do toho?

„Ruku na to – máme jich dost. Konkrétně 38. Na 19 lidí. Každý má dvě... zhruba. A za dva i maká.“
– Dalibor, Content & Brand manager
Domluvme si schůzku