REFERENCE: MARKETING PRO PRODEJCE DĚTSKÝCH BOTIČEK

Zvýšení tržeb o 55 % a stabilní růst v Česku i Slovensku

Na společnou cestu s firmou Gugenio, výrobcem dětských botiček, jsme vykročili v roce 2022. Pomohli jsme jí vstoupit na český trh a vyšlapat si cestičku k úspěchu.

A co pro ni děláme? Tvoříme příspěvky a reklamy na sociální sítě, chystáme PPC reklamy, pomáháme budovat povědomí a brand pomocí e-mailingu, affiliate a spolupráce s mikroinfluencery. Zkrátka se staráme, aby všechno hezky šlapalo.

VÝSLEDKY SPOLUPRÁCE

Čeho jsme společně dosáhli?

Na společnou cestu s firmou Gugenio, výrobcem dětských botiček, jsme vykročili už v roce 2022. Pomohli jsme jí vstoupit na český trh a vyšlapat si cestičku k úspěchu.

Nárůst tržeb o 55 % za rok
Prosazení na českém trhu
Úspěšná práce s komunitou a brandem
0
zahájení spolupráce
oddělení CZ a SK účtů
0
zapojení SK marketingu
budování brandu a práce s komunitou
zapojení influencerů
0
nárůst tržeb o 55 %
výrazné navýšení KPI
affiliate

PERSONALIZACE

Myslíme na zákazníky. I za ně

Péťovi už zase vyrostla nožka? Anička nastupuje do školky? V čem bude Jiřík chodit v zimě? Myslíme na všechno, i za zákazníky.

Pravidelnými personalizovanými e-maily jim připomínáme, aby nezapomněli včas nakoupit botičky na zimu, sandálky na léto nebo třeba přezůvky do školky. Předcházíme tak jejich potřebám. Na konkrétní skupiny zákazníků takto cílíme i v reklamách.

USER GENERATED CONTENT

Spojili jsme mikronožičky s mikroinfluncery

„Už zase vesele běhá po zahradě. Ty nové botičky jí moc sluší, vypadá v nich opravdu spokojeně… Odkud je asi Amálka má?“ Tak přesně takové reakce vzbuzuje naše partnerství s mikroinfluencerkami.

Spolupracujeme s maminkami a jejich dětmi, které mají produkty skutečně rády – a rády je i doporučí dál. Pomáhají nám tak šířit dobré jméno ve svých komunitách a ukazují botičky a bačkůrky tak, jak se opravdu používají. Prohánějící se po hřišti nebo doma v obýváku.

Spokojenost zákazníků je pro nás klíčová

Proto jsme hledali způsob, jak ji odemknout. Ještě více, ještě lépe. Těší nás, že jsme našli cestu, jak ji pozvednout o úroveň výš.

VÝROBA NA PLNÉ OBRÁTKY

Zkrátili jsme čekání na nové botičky

Botičky se dříve vyráběly pouze na objednávku. Pokud se jich ale sešlo více najednou, často to způsobovalo zahlcení výroby, které vedlo k delším doručovacím dobám a nespokojenosti zákazníků.

Proto jsme doporučili vytvoření skladových zásob, díky kterému vzrostl zákaznický komfort. Všechno začalo pěkně šlapat a pozitivní recenze na sebe nenechaly dlouho čekat.

MERCHANDISE

Přidali jsme drobnosti pro lepší náladu

Gugenio chce být pro děti a rodiče nejen dodavatelem, ale i parťákem, kamarádem. Přinášet spolu s botičkami i úsměv a příjemné zážitky. Proto jsme přišli s nápadem, aby radost a nadšení svých zákazníků ještě více podpořili drobnými dárky, které najdou ve své objednávce. Nachystali jsme pro ně krásné omalovánky nebo třeba balonky.

SOCIAL PROOF

A výsledky? Mluví samy za sebe

Těší nás, že naše práce přináší plody. Botičky se prodávají jedna báseň a spokojenost nakupujících dokládají i odznaky Ověřeno zákazníky a Zlaté ověřeno zákazníky na portálu Heuréka. Neroste ale jen maloobchod, velkoobchodní prodej u partnerů mu šlape na paty.

Nárůst tržeb o 55 %
Prosazení na CZ trhu
Zisk Heureka odznaků
Zastavení mezisezónních poklesů

A CO NA TO KLIENT?

“Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok
Muž se šesti rukama

Jdeme do toho?

„Ruku na to – máme jich dost. Konkrétně 38. Na 19 lidí. Každý má dvě... zhruba. A za dva i maká.“
– Dalibor, Content & Brand manager
Domluvme si schůzku