Zvýšení tržeb Gugenio o 55 % a prorazení na český trh | KREJTA

Případová studie:

Jak jsme navýšili tržby o 55% a prošlapali cestu na český trh

Detail projektu:

Na společnou cestu s firmou Gugenio, výrobcem dětských botiček, jsme vykročili v roce 2022. Pomohli jsme jí vstoupit na český trh a vyšlapat si cestičku k úspěchu.

A co pro ni děláme? Tvoříme příspěvky a reklamy na sociální sítě, chystáme PPC reklamy, pomáháme budovat povědomí a brand pomocí e-mailingu, affiliate a spolupráce s mikroinfluencery. Zkrátka se staráme, aby všechno hezky šlapalo.

Kdo je Gugenio?

Gugenio vyrábí a prodává kvalitní ručně šité dětské botičky a papučky. Velký důraz klade nejen na pohodlí, ale také na zdravý vývoj nohou. Botičky využívají přírodní materiály, které pohlcují vlhkost a přizpůsobují se tvaru nožky, a pružné podešve přinášejí chodidlům oporu.

Firma vychází ze značky RAK s původem na Slovensku, kde pod tímto názvem působí již přes třicet let. Botičky tak úspěšně prošly už mnoha generacemi.

Čeho jsme společně dosáhli?



nárůst tržeb o 55 % za rok


prosazení na českém trhu


úspěšná práce s komunitou a brandem


vyřešení zahlcené výroby

Významné stopy naší spolupráce


2022
  • zahájení spolupráce
  • oddělení CZ a SK účtů


2023
  • zapojení SK marketingu
  • budování brandu a práce s komunitou
  • zapojení influencerů


2024
  • nárůst tržeb o 55 %
  • výrazné navýšení KPI
  • affiliate

Budujeme komunitu

Staráme se o to, aby zákazníci věděli, že s Gugeniem není žádná nuda – naopak! Obuli jsme se do tvorby zábavného a zajímavého obsahu, ale nešetříme ani užitečnými tipy a informacemi.

Jsme hraví a přátelští – v příspěvcích na sítích, v reklamách i e-mailingu. Vsázíme na příjemné vztahy, které postupně budujeme a prohlubujeme, a získáváme tak dlouhodobá publika. A nezapomínáme ani na autentický obsah – skutečné maminky, babičky a hlavně děti, které běhají a hrají si v našich botičkách.

Myslíme na zákazníky. I za ně

Péťovi už zase vyrostla nožka? Anička nastupuje do školky? V čem bude Jiřík chodit v zimě? Myslíme na všechno, i za zákazníky.

Pravidelnými personalizovanými e-maily jim připomínáme, aby nezapomněli včas nakoupit botičky na zimu, sandálky na léto nebo třeba přezůvky do školky. Předcházíme tak jejich potřebám. Na konkrétní skupiny zákazníků takto cílíme i v reklamách.

Spojili jsme mikronožičky s mikroinfluncery

„Už zase vesele běhá po zahradě. Ty nové botičky jí moc sluší, vypadá v nich opravdu spokojeně… Odkud je asi Amálka má?“ Tak přesně takové reakce vzbuzuje naše partnerství s mikroinfluencerkami.

Spolupracujeme s maminkami a jejich dětmi, které mají produkty skutečně rády – a rády je i doporučí dál. Pomáhají nám tak šířit dobré jméno ve svých komunitách a ukazují botičky a bačkůrky tak, jak se opravdu používají. Prohánějící se po hřišti nebo doma v obýváku.

Pracujeme s radostí

… a taky s láskou. Zkrátka se spoustou pozitivních emocí, které máme v hledáčku i schované mezi řádky. Zachycujeme i vyvoláváme je pomocí veškerého obsahu, který pro Gugenio tvoříme. Promítají se do našich fotek i videí, kde necháváme děti být dětmi, – a zachycujeme tak je i botičky přímo v akci. A radost, zábava a hravost se propisují i do textů a grafiky.

Spokojenost zákazníků je pro nás klíčová

Proto jsme hledali způsob, jak ji odemknout. Ještě více, ještě lépe. Těší nás, že jsme našli cestu, jak ji pozvednout o úroveň výš.

Zkrátili jsme čekání na nové botičky

Botičky se dříve vyráběly pouze na objednávku. Pokud se jich ale sešlo více najednou, často to způsobovalo zahlcení výroby, které vedlo k delším doručovacím dobám a nespokojenosti zákazníků. Proto jsme doporučili vytvoření skladových zásob, díky kterému vzrostl zákaznický komfort. Všechno začalo pěkně šlapat a pozitivní recenze na sebe nenechaly dlouho čekat.

Přidali jsme drobnosti pro lepší náladu

Gugenio chce být pro děti a rodiče nejen dodavatelem, ale i parťákem, kamarádem. Přinášet spolu s botičkami i úsměv a příjemné zážitky. Proto jsme přišli s nápadem, aby radost a nadšení svých zákazníků ještě více podpořili drobnými dárky, které najdou ve své objednávce. Nachystali jsme pro ně krásné omalovánky nebo třeba balonky.

A výsledky? Mluví samy za sebe

Těší nás, že naše práce přináší plody. Botičky se prodávají jedna báseň a spokojenost nakupujících dokládají i odznaky Ověřeno zákazníky a Zlaté ověřeno zákazníky na portálu Heuréka. Neroste ale jen maloobchod, velkoobchodní prodej u partnerů mu šlape na paty.



prosazení na českém trhu


nárůst ročních tržeb o 55 %


zisk Heuréka odznaků


snížení poklesu mezi sezónami


růst maloobchodu i velkoobchodu

Spolupráce s Gugeniem je zkrátka radost

Pro nás, klienta a věříme, že i pro jeho zákazníky. Nápady tečou proudem, komunikace krásně plyne a přichází i prokazatelný efekt. Opravdu nás to baví a doufáme, že tohle partnerství potrvá ještě spoustu let.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak


^