Případová studie:
Zavádění produktu IGLA pro český trh. Cesta mezi první 4 na Googlu

Společnost ArtInvest se věnuje obchodu s investičním uměním ve Spojených státech amerických s hlavním zastoupením v New Yorku. Jednoho dne nás kontaktoval ředitel této společnosti, pan Petr Zahraj, s prosbou o vytvoření e-shopu a nové identity pro jejich galerii.
Při návrhu jsme se řídili pravidlem v jednoduchosti je krása. Všechny obrazy od umělců jsou nádherná barevná díla, která jsme chtěli nechat vyniknout. Proto se všechny prvky webu nesou převážně v černé a bílé barvě, které jsou jen doplněny o odstíny těchto děl.
Protože se na stránce vyskytuje několik různých umělců, bylo důležité, aby návštěvník rychle dokázal vybrat svého oblíbeného autora, od kterého by chtěl investiční umění zakoupit. Měl by si přehledně vyfiltrovat obrazy od konkrétního autora a pak už jen vyžádat cenovou nabídku na dané umění a investovat.
Důvod, proč se autoři stávají slavnými, je zejména kvůli jejich životnímu příběhu a zkušenostem. Proto je autobiografická stránka autorů jednou z prvních věcí, které chceme návštěvníkům ukázat. Když vědí, co chtěl autor vyjádřit, je jednoduší si dílo zamilovat.
S Krejta solutions s.r.o. mám jen skvělé zkušenosti. S firmou spolupracuji již delší dobu a vždy vše dopadlo dle mých představ. Oceňuji především jejich kreativní přístup a nápady na řešení jak technických, tak designových změn a požadavků. Komunikace byla vždy skvělá, změny a veškeré požadavky provádějí ihned a bez zbytečného čekání. Vždy se snaží vyjít vstříc a najít nejlepší možnou cestu k dosažení daného cíle. Díky všem těmto faktorům máme výbornou odezvu na stránky od našich newyorkských klientů. Jsou přehledné, rychlé a fungují skvěle. Spolupráci s Krejta solutions s.r.o můžu jen doporučit, nešlápnete s nimi nikdy vedle. Moc děkuji za spolupráci.