REFERENCE: TVORBA INVESTIČNÍHO E-SHOPU

Tvorba e-shopu pro newyorskou investiční galerii

Společnost ArtInvest se věnuje obchodu s investičním uměním ve Spojených státech amerických s hlavním zastoupením v New Yorku. Jednoho dne nás kontaktoval ředitel této společnosti, pan Petr Zahraj, s prosbou o vytvoření e-shopu a nové identity pro jejich galerii.

ČISTÝ WEBDESIGN

Nechat vyniknout opravdové umělce

Při návrhu jsme se řídili pravidlem v jednoduchosti je krása. Všechny obrazy od umělců jsou nádherná barevná díla, která jsme chtěli nechat vyniknout. Proto se všechny prvky webu nesou převážně v černé a bílé barvě, které jsou jen doplněny o odstíny těchto děl.

AUTOBIOGRAFIE

Příběh prodává – a v umění to platí dvojnásob

Důvod, proč se autoři stávají slavnými, je zejména kvůli jejich životnímu příběhu a zkušenostem. Proto je autobiografická stránka autorů jednou z prvních věcí, které chceme návštěvníkům ukázat. Když vědí, co chtěl autor vyjádřit, je jednoduší si dílo zamilovat.

SNADNÁ ORIENTACE

Vždy najdete, co hledáte

Protože se na stránce vyskytuje několik různých umělců, bylo důležité, aby návštěvník rychle dokázal vybrat svého oblíbeného autora, od kterého by chtěl investiční umění zakoupit. Měl by si přehledně vyfiltrovat obrazy od konkrétního autora a pak už jen vyžádat cenovou nabídku na dané umění a investovat.

KOMPLEXNÍ VIZUÁLNÍ IDENTITA

Čisté, výrazné, moderní. Takové umění máme rádi!

Vizuální identita klienta se provazuje napříč všemi výstupy, aby nechala umělecká díla, jeho produkt, pořádně vyniknout. Nejen na webu, ale také v magazínu nebo galerii samotné.

A co na to klient?

Peter Zahraj

CEO ARTinvest

Žena s andělskými křídly a svatozáří

Jdeme do toho?

„Strážné anděly na projekty fakt nemáme, ale šlapat to bude dobře. Děláme pro to maximum. A ještě o kousek víc.“
– Lenka, Project manager
Domluvme si schůzku