Případová studie:
Vyladěný prodejní web pro novou službu na IT trhu

Společnost Konzulta a.s. nás oslovila s prosbou o přetvoření stávající webové prezentace informačního systému TaxEdit, který pomáhá a urychluje správu daní v Čechách a na Slovensku. Podívejte se, jak se nám to podařilo.
Jednou ze zásadních částí webu bylo vytvořit strukturu, která by byla pro uživatele systému jednoduchá a ve které by se rychle zorientovali. Analýza klíčových slov nám prozradila, jak nazvat jednotlivé moduly systému, aby byly pro návštěvníky intuitivní a rovněž jednoduše dostupné přes vyhledávače.
Vymezit si, pro koho je služba nebo produkt určená, je jedním ze základních kroků úspěšné prezentace. V momentě, kdy máte určené zákaznické skupiny, je potřebné, aby se v nich zákazníci našli. Tato informace dopomáhá potencionálním návštěvníkům identifikovat, že se nacházejí na správném místě.
Pro uživatele systému je velkým bonusem fakt, že společnost organizuje pravidelné školení zaměřené na obsluhu systému. Proto bylo nutné do systému zapracovat systém školení, který bude jednoduchý na obsluhu jak pro zákazníky, tak pro samotné administrátory školení. Samozřejmostí bylo ověření platných zákazníků přes API rozhraní systému, e-mailové notifikace, správa školení a další náležitosti pro ulehčení práce s uživateli.
Na stejné adrese jako společnost Konzulta Brno a.s. sídlí i společnost KREJTA solutions s.r.o., kterou tvoří tým mladých lidí. Po přečtení referencí na stránkách KREJTY, jsme se na ně obrátili s požadavkem redesignu prezentace daňového informačního software TaxEdit. Byla to dobrá volba. Spolupráce se vyznačovala konstruktivním a flexibilním přístupem – od analýzy až po realizaci. A to všechno za dodržení termínů i ceny. Rozhodně mohu doporučit.