REFERENCE: REDESING A NOVÝ WEB AUTODOPRAVCE

Redesign vizuální identity dopravce Balkantrans

Firma Balkantrans se specializuje na přepravu zásilek do zemí Balkánu a zpět. Majitel Balkantrans nás oslovil s prosbou o přetvoření jejich vizuální identity a vytvoření nových webových stránek firmy. A jak se nám to povedlo?

VIZUÁLNÍ IDENTITA

Poctivý redesign s citem pro detail

Při redesignu vizuální identity jsme se snažili zachovat soulad s již stávajícími prvky, které firma používala, a vdechnout jí nový moderní nádech. 

VIZUÁLNÍ IDENTITA

A výsledek? Svěží a poutavý!

V novém designu jsme zachovali šipky z předcházejícího loga, které značí rychlost dopravy. Ty jsme však uspořádali do začátečního písmena společnosti B, které po otočení rovněž evokuje stěhovavé ptáky mířící na Balkán.

Barevná paleta byla vytvořená na základě hodnot, které firma představuje. Primární barvou identity je modrá, která znázorňuje zodpovědnost a spolehlivost. Sekundární barvou je směs červené a fialové reprezentující zápal a kreativitu.

WEBDESIGN

Nové stránky pro novou identitu

Základním požadavkem byla jednoduchost, neboť firma úspěšně fungovala a rostla i bez online prezentace. Do designu nových prezentačních webů společnosti jsme zakomponovali interaktivní mapu zemí, kam firma balíky doručuje, abychom návštěvníkům dali tu nejdůležitější informaci bez zdlouhavého hledání.

A co na to klient?

Petr Švábenský

Zakladatel Balkantrans

Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Jdeme do toho?

„Držet správný kurz v businessu je čím dál tím větší dřina. Ale my víme, jak to chodí. Ozvěte se a přesvědčte se.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Domluvme si schůzku