Redesign vizuální identity společnosti Balkantrans | KREJTA

Případová studie:

Redesign vizuální identity pro automobilového dopravce Balkantrans

Detail projektu:

Firma Balkantrans se specializuje na přepravu zásilek do zemí Balkánu a zpět. Majitel Balkantrans nás před nedávnem oslovil s prosbou o přetvoření jejich vizuální identity a vytvoření nových webových stránek firmy. A jak se nám to povedlo?

Služby projektu:

Bez pořádné vizuální identity ani ránu

Redesign webových stránek

Redesign loga a tvorba vizuální identity

Při redesignu vizuální identity jsme se snažili zachovat soulad s již stávajícími prvky, které firma používala, a vdechnout jí nový moderní nádech. V novém designu jsme zachovali šipky z předcházejícího loga, které značí rychlost dopravy. Ty jsme však uspořádali do začátečního písmena společnosti B, které po otočení rovněž evokuje stěhovavé ptáky mířící na Balkán.

Barevná paleta byla vytvořená na základě hodnot, které firma představuje. Primární barvou identity je modrá, která znázorňuje zodpovědnost a spolehlivost. Sekundární barvou je směs červené a fialové reprezentující zápal a kreativitu.

Redesign loga
Redesign vizuální identity
Redesign polep na auto
Redesign vizuální identity

Komplet nové prezentační webové stránky

Základním požadavkem byla jednoduchost, neboť firma úspěšně fungovala a rostla i bez online prezentace. Do designu nových prezentačních webů společnosti jsme zakomponovali interaktivní mapu zemí, kam firma balíky doručuje, abychom návštěvníkům dali tu nejdůležitější informaci bez zdlouhavého hledání.

Responzivní verze webu
Redesign místa dopravy
Redesign mobilní verze

Reference zákazníka

Petr Švábenský

Zakladatel

551

Krejta solutions s.r.o.

Společnost Krejta jsem oslovil se žádostí o přetvoření naší webové identity. Mým hlavním požadavkem byla jednoduchost. Moc se mi líbí, jak si s tímto úkolem tým Krejty poradil a z nového návrhu loga jsem velmi nadšený. Za sebe musím jen doporučit.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
^