Printline - KREJTA

Případová studie:

Tvorba webové prezentace pro alternativní náplně PrintLine

Detail projektu:

PrintLine nabízí širokou škálu alternativních tonerů do tiskáren, vyráběných z recyklovaných součástek, které šetří životní prostředí a jsou podstatně levnější než originály. Vytvořit webovou prezentaci, která poskytne zákazníkům důležité informace a ulehčí jim výběr alternativní náplně pro jejich tiskárnu, nebyl pro nás žádný problém. Chcete se přesvědčit? Podívejte se zde.

Služby projektu:

Na míru dělaná webová prezentace

Webové prezentace vytváříme všem klientům na míru a ani v tomhle případě se nejednalo o výjimku. Základem bylo usnadnit zákazníkům PrintLine zjištění, jestli je jejich tiskárna kompatibilní s alternativními tonery. Proto se konfigurátor nachází hned na první úvodní stránce a uživatel nemusí složitě vyhledávat dodatečné informace, ale muže jít hned na věc.

Stará webová prezentace

Nová webová prezentace

Tři kroky k výběru produktu

Vyplnění konfigurátoru a zjištění kompatibility tiskárny s tonery je pro PrintLine dílčím konverzním krokem. Z toho důvodu je konfigurátor naprogramován tak, aby jej zvládl vyplnit každý. Stačí zadat tři parametry tiskárny – značku, řadu, model a seznam kompatibilních alternativních tonerů s vaší tiskárnou je na světě.

Pro funkčnost této pomůcky bylo nutné propojit XML feedy produktů a XML feedy tiskáren ze dvou různých zdrojů. To umožnilo zobrazení jednotlivých tonerů po výběru tiskárny.

Vysypte na zákazníka vaše najvětší výhody

Má vaše společnost nebo produkt řadu výhod? Nestyďte se za ně! Potenciálního zákazníka je třeba přesvědčit o tom, že jste lepší než konkurence. Jste levnější? Kvalitnější? Jsou vaše produkty dlouhodobě testovány? Máte jiné eso v rukávu? Vysypte na zákazníka vaše největší výhody a přesvědčte ho o tom, že jste ta správná volba.

Chcete vybojovat
více objednávek?

^