REFERENCE: SEO PRO DENTÁLNÍ ORDINACI

O 437 % více objednávek pro dentální hygienu díky SEO

Zářivý úsměv je ten nejkrásnější módní doplněk! Tímto heslem se řídí jeden z našich stálých klientů, Dentálna zubná hygiena Žilina. V její nabídce najdete služby, jako je například bělení, air-flow, pečetění zubů a další.

Jelikož je konkurence v dnešní době neúprosná, obrátil se na nás Ľubomír Kompas s prosbou o zviditelnění webových stránek své kliniky. Podívejte se, jak jsme se s tím popasovali!

Náš cíl?

0 %
zvýšení organické návštěvnosti
0 %
nárůst objednávek
0 dní
na dosažení stabilních výsledků

SEO OPTIMALIZACE

Kvalitní optimalizace je půlka úspěchu

Původní web Kompas se nám do rukou dostal jako téměř nepopsaný arch papíru. Bylo na něm sice několik textů a pár grafických prvků, ale kvůli nedostatečné optimalizaci neměly vyhledávače o webu ani páru. Začínali jsme proto od nuly. Nejprve jsme udělali kompletní analýzu klíčových slov, abychom vůbec zjistili, podle jakých výrazů klienti služby spojené s dentální hygienou hledají.

Jen co jsme vypátrali ta správná klíčová slova, pustili jsme se do optimalizace. A to zevrubné. Nejen, že jsme přepsali veškeré texty, meta popisky a názvy, ale naší pozornosti neunikly ani obrázky. Každá služba si vysloužila svou dopadovou stránku, která potenciálním zákazníkům jasně a srozumitelně představuje, co daná procedura obnáší. Do detailu jsme vybrousili i design webu, aby působil přívětivým a celistvým dojmem.

MĚŘENÍ KONVERZÍ

Přesné měření objednávek? Žádný problém!

Klíčovým bodem byla úprava rezervačního systému, který umožňuje přesné měření konverzí pomocí Google Analytics. Systém je přehledný, jednoduchý na obsluhu a umožňuje rychlé objednání, které šetří čas zubařům i zákazníkům. Zdlouhavému nahánění po telefonu zkrátka odzvonilo.

LINKBUILDING & GMB

Kompas vystoupil z anonymity

Samotným webem naše práce ani zdaleka neskončila. Pozornost jsme obrátili vnějším směrem. Zapracovali jsme na linkbuildingu pro zvýšení důvěryhodnosti webu a přilákání nových návštěvníků. Web jsme tak prolinkovali se silnými doménami.

Kompletní aktualizací prošla také prezentace firmy na Google My Business, kde jsme vyplnili důležité údaje, přidali atraktivní fotky a nastartovali sběr recenzí. Statistiky totiž mluví jasně. Více než 90 % nových zákazníků se začte do recenzí, než o služby vůbec projeví zájem.

A výsledky?

Kompas rychle obsadil první příčky ve výsledcích vyhledávání klíčových slov, jako je například zubná hygiena nebo dentálna hygiena v okruhu několika kilometrů od ordinace. Hned po měsíci od zahájení spolupráce stouply objednávky o 100 %. A rok nato nárůst objednávek překonal 437 %!

0 %
nárůst poptávek v prvním roce
0
průměrných návštěv denně
0 %
zvýšení objednávek po dvou letech

A co na to klient?

Ľubomír Kompas

Jednatel

„Spoločnosť Krejta nám vyšla v ústrety a pripravila nám osobitný plán šitý na mieru. Potrebovali sme zvýšiť konkurencieschopnosť v regióne na webe a tak prilákať nových zákazníkov. Výsledky sa dostavili už po necelých dvoch mesiacoch. Určite odporúčam.“

Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Jdeme do toho?

„Držet správný kurz v businessu je čím dál tím větší dřina. Ale my víme, jak to chodí. Ozvěte se a přesvědčte se.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Domluvme si schůzku