Případová studie:
O 437 % více objednávek pro dentální hygienu díky SEO

Zářivý úsměv je ten nejkrásnější módní doplněk! Tímto heslem se řídí jeden z našich stálých klientů, Dentálna zubná hygiena Žilina. V její nabídce najdete služby, jako je například bělení, air-flow, pečetění zubů a další.
Jelikož je konkurence v dnešní době neúprosná, obrátil se na nás Ľubomír Kompas s prosbou o zviditelnění webových stránek své kliniky. Podívejte se, jak jsme se s tím popasovali!
zvýšení organické návštěvnosti
nárůst objednávek
během roční spolupráce
Původní web Kompas se nám do rukou dostal jako téměř nepopsaný arch papíru. Bylo na něm sice několik textů a pár grafických prvků, ale kvůli nedostatečné optimalizaci neměly vyhledávače o webu ani páru. Začínali jsme proto od nuly. Nejprve jsme udělali kompletní analýzu klíčových slov, abychom vůbec zjistili, podle jakých výrazů klienti služby spojené s dentální hygienou hledají.
Jen co jsme vypátrali ta správná klíčová slova, pustili jsme se do optimalizace. A to zevrubné. Nejen, že jsme přepsali veškeré texty, meta popisky a názvy, ale naší pozornosti neunikly ani obrázky. Každá služba si vysloužila svou dopadovou stránku, která potenciálním zákazníkům jasně a srozumitelně představuje, co daná procedura obnáší. Do detailu jsme vybrousili i design webu, aby působil přívětivým a celistvým dojmem.
Klíčovým bodem byla úprava rezervačního systému, který umožňuje přesné měření konverzí pomocí Google Analytics. Systém je přehledný, jednoduchý na obsluhu a umožňuje rychlé objednání, které šetří čas zubařům i zákazníkům. Zdlouhavému nahánění po telefonu zkrátka odzvonilo.
Samotným webem naše práce ani zdaleka neskončila. Pozornost jsme obrátili vnějším směrem. Zapracovali jsme na linkbuildingu pro zvýšení důvěryhodnosti webu a přilákání nových návštěvníků. Web jsme tak prolinkovali se silnými doménami.
Kompletní aktualizací prošla také prezentace firmy na Google My Business, kde jsme vyplnili důležité údaje, přidali atraktivní fotky a nastartovali sběr recenzí. Statistiky totiž mluví jasně. Více než 90 % nových zákazníků se začte do recenzí, než o služby vůbec projeví zájem.
Výsledky jsme spatřili velmi brzy. Kompas rychle obsadil první příčky ve výsledcích vyhledávání klíčových slov, jako je například zubná hygiena nebo dentálna hygiena v okruhu několika kilometrů od ordinace. Hned po měsíci od zahájení spolupráce stouply objednávky o 100 %. Rok nato nárůst objednávek překonal 437 %!
nárůst poptávek v prvním roce
návštěvníků webu denně
zvýšení počtu objednávek za 2 roky
Spoločnosť Krejta nám vyšla v ústrety a pripravila nám osobitný plán šitý na mieru. Potrebovali sme zvýšiť konkurencieschopnosť v regióne na webe a tak prilákať nových zákazníkov. Výsledky sa dostavili už po necelých dvoch mesiacoch. Určite odporúčam.