O 437 % více objednávek pro dentální hygienu díky SEO | Krejta

Případová studie:

O 437 % více objednávek pro dentální hygienu díky SEO

Detail projektu:

Zářivý úsměv je ten nejkrásnější módní doplněk! Tímto heslem se řídí jeden z našich stálých klientů, Dentálna zubná hygiena Žilina. V její nabídce najdete služby, jako je například bělení, air-flow, pečetění zubů a další.

Jelikož je konkurence v dnešní době neúprosná, obrátil se na nás Ľubomír Kompas s prosbou o zviditelnění webových stránek své kliniky. Podívejte se, jak jsme se s tím popasovali!

Služby projektu:

Co jsme si dali za cíl?

40%

zvýšení organické návštěvnosti

20%

nárůst objednávek

365 dní

během roční spolupráce

Kvalitní optimalizace je půl vítězství

Původní web Kompas se nám do rukou dostal jako téměř nepopsaný arch papíru. Bylo na něm sice několik textů a pár grafických prvků, ale kvůli nedostatečné optimalizaci neměly vyhledávače o webu ani páru. Začínali jsme proto od nuly. Nejprve jsme udělali kompletní analýzu klíčových slov, abychom vůbec zjistili, podle jakých výrazů klienti služby spojené s dentální hygienou hledají.

Web jsme překopali od základů

Jen co jsme vypátrali ta správná klíčová slova, pustili jsme se do optimalizace. A to zevrubné. Nejen, že jsme přepsali veškeré texty, meta popisky a názvy, ale naší pozornosti neunikly ani obrázky. Každá služba si vysloužila svou dopadovou stránku, která potenciálním zákazníkům jasně a srozumitelně představuje, co daná procedura obnáší. Do detailu jsme vybrousili i design webu, aby působil přívětivým a celistvým dojmem.

Přesné měření objednávek? Žádný problém

Klíčovým bodem byla úprava rezervačního systému, který umožňuje přesné měření konverzí pomocí Google Analytics. Systém je přehledný, jednoduchý na obsluhu a umožňuje rychlé objednání, které šetří čas zubařům i zákazníkům. Zdlouhavému nahánění po telefonu zkrátka odzvonilo.

Kompas vystoupil z anonymity

Samotným webem naše práce ani zdaleka neskončila. Pozornost jsme obrátili vnějším směrem. Zapracovali jsme na linkbuildingu pro zvýšení důvěryhodnosti webu a přilákání nových návštěvníků. Web jsme tak prolinkovali se silnými doménami.

Kompletní aktualizací prošla také prezentace firmy na Google My Business, kde jsme vyplnili důležité údaje, přidali atraktivní fotky a nastartovali sběr recenzí. Statistiky totiž mluví jasně. Více než 90 % nových zákazníků se začte do recenzí, než o služby vůbec projeví zájem.

Zamířili jsme na přední pozice na Googlu

Výsledky jsme spatřili velmi brzy. Kompas rychle obsadil první příčky ve výsledcích vyhledávání klíčových slov, jako je například zubná hygiena nebo dentálna hygiena v okruhu několika kilometrů od ordinace. Hned po měsíci od zahájení spolupráce stouply objednávky o 100 %. Rok nato nárůst objednávek překonal 437 %!

Naše výsledky v kostce

100%

nárůst poptávek v prvním roce

143

návštěvníků webu denně

437%

zvýšení počtu objednávek za 2 roky

Reference zákazníka

Ľubomír Kompas

Jednatel

551

Krejta solutions s.r.o.

Spoločnosť Krejta nám vyšla v ústrety a pripravila nám osobitný plán šitý na mieru. Potrebovali sme zvýšiť konkurencieschopnosť v regióne na webe a tak prilákať nových zákazníkov. Výsledky sa dostavili už po necelých dvoch mesiacoch. Určite odporúčam.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak


^