Případová studie:
Tvorba e-shopu pro newyorskou investiční galerii

Janáčkova akademie múzických umění (JAMU) každoročně organizuje mezinárodní festival divadelních škol pro předávání zkušeností a poznatků mezi divadelními školami. Tuto možnost dlouhodobě využívají stovky studentů a pedagogů. Festival takového kalibru bezpodmínečně potřebuje jedinečný informační systém, který poskytne všechny důležité informace všem zúčastněným stranám. Jak to dopadlo? Podívejte se na realizaci zde.
Webové stránky festivalu by neměly působit složitě. Na první pohled se musí jednat o jednoduchou strukturu, která umožní návštěvníkům najít v co nejkratším čase to, co potřebují. Nezáleží, jestli se jedná o nákup vstupenek, zjištění programu nebo přehled účastníků. Všechny informace musí být přesně tam, kde je návštěvníci čekají.
Velkou část informačního systému tvoří práce se soubory. Každý z divadelních souborů má svůj vlastní harmonogram vystupování. Abychom návštěvníkům ulehčili hledání v časech výstupů jejich oblíbených divadelních souborů, přidali jsme k informaci o daném souboru také harmonogram vystupování pro rychlejší orientaci.
Hledáte-li představení, na které se nejvíce těšíte, nechcete zbytečně marnit čas vyhledáváním. Chcete získat ty nejdůležitější informace rychle a přehledně na jedním místě. K tomu poslouží shrnující program se vším, co potřebujete vědět.