Případová studie:
Jak jsme navýšili tržby o 55% a prošlapali cestu na český trh

Máte nápad, jak změnit město Brno k lepšímu? Proměňte jej ve skutečnost! To je myšlenka projektu participativního rozpočtu Dáme na vás, který Brno každoročně realizuje už od roku 2017.
I v roce 2023 jsme měli tu čest se podílet na jeho kompletní propagaci. Podívejte se, jak jsme tento ročník uchopili.
Každá pořádná marketingová kampaň stojí na silné myšlence. Originální, zajímavé, smysluplné, a především promyšlené do posledního detailu.
S jednou takovou jsme přišli – doslova jsme dali Brno do rukou občanům, kteří se podílí na jeho proměně.
Vytvořili jsme planetu Brno, unikátní koncept, který zastřešil celou kampaň, a navíc jej lze upravit pro různé cílové skupiny, formáty i fáze kampaně.
Podat co nejvíc projektů. Sesbírat podporu. Hlasovat pro vítěze. Aktuální cíle kampaně Dáme na vás závisejí na fázi, která zrovna běží. A odpovídat jí musí i daná propagace, aniž by vyčnívala z celkového konceptu. I s tím jsme poradili.
Rodiny s dětmi? Zaujali jsme je. Fanoušci sportu? Tak určitě! Milovníci kultury, kteří chtějí přispět k jejímu rozvoji? I na ty máme upravený formát. Jednotlivé vizuály jsme upravili přesně podle cílovky, na kterou zrovna mířily, aby si v nich každý našel to své.
Takto si naše oddělení grafiky vyhrálo.
Jak oslovit co nejvíce obyvatel města? Samozřejmě že reklamou v ulicích! V šalině, v autě i po svých, kamkoliv se Brňané vydali, naše reklamy potkávali na každém kroku, ať už coby velké CLV a bannery, polepy v MHD nebo třeba menší inzerci v tištěných médiích.
A třešnička na dortu, návrh merchandise – protože dárečky miluje každý. Projekt Dáme na vás jsme otiskli na dárkové tašky, ponožky, kapesníčky, čajové sáčky a mnoho dalšího. Jak taky lépe podpořit reklamní kampaň než dáváním věcí zdarma, které snadno a levně šíří váš brand?
Naši fotografové a videomakeři běhali po akcích a eventech napříč celým projektem – byli jsme u přestříhávání vítězných pásek, klepání základních kamenů i bouchání šampaňského a cinkání skleniček.
Každý důležitý moment jsme zdokumentovali, aby fanouškům kampaně nic neuniklo a prožili každý okamžik, jako by byli jeho součástí. Co je také lepším důkazem toho, že projekt funguje, než report přímo z terénu? Podívejte se, jak se nám to povedlo.
Díky naší kampani získalo Dáme na vás 128 podaných projektů a přes 30 tisíc hlasů od 17 tisíc hlasujících. Více se povedlo pouze dvěma předchozím ročníkům – při zahájení projektu a v roce 2020, který byl taktéž v naší režii.
Reklamní kampaň rozložená do více kanálů zkrátka funguje jako pečlivě vyskládaná mozaika. Sestavit ji je umění – a přesně toto umění ovládáme.
128 podaných projektů
30 tisíc hlasů
17 tisíc hlasujících
S KREJTA Solutions, s.r.o. jsme v roce 2020 spolupracovali na projektu participativního rozpočtu „Dáme na Vás“ a byli jsme s nimi velice spokojení. I přes to, že jsme je do projektu zapojili dá se říci za pět minut dvanáct, tak byli schopni se okamžitě adaptovat na podmínky a odvést vysoce kvalitní práci. V projektu měli na starost kompletní video produkci a veškerou online marketingovou propagaci. Povedlo se jim dosáhnout mimořádných výsledků – účast v hlasování byla o více než 50 % vyšší, a navíc se jednalo o rekordní účast v hlasování po celou dobu existence projektu. Po uskutečnění projektu měli na starost i focení výherců. Agenturu rozhodně doporučujeme!