Případová studie:
Vyladěný prodejní web pro novou službu na IT trhu

Firma Damedis se specializuje na maloobchodní a velkoobchodní prodej kancelářských technik a potřeb v Čechách a na Slovensku. Firma Damedis nás oslovila s prosbou o pomoc při propagaci jejich B2B služby pronájmu tiskárny na Českém trhu. Jak se nám to povedlo?
Při návrhu webových stránek pro B2B marketing je potřebné, aby uživatel našel v co nejkratším čase to, co hledá. Pokud tomu tak není, je odkázán na konkurenci. Z tohoto důvodu jsme na stránky implementovali funkci výběru parametrů, které potenciálního zákazníka nejvíc zaujmou. To ulehčuje výběr tiskárny, kterou zákazník potřebuje.
V případě, že zákazník neví, které parametry jsou pro něj důležité, může využít možnost chatbota. Ten jej provede procesem výběru tiskárny a na konci doporučí nejvhodnější zařízení. Pokud však výběr tiskárny návštěvníkovi nevyhovuje, může se v chatu obrátit přímo na odborníka, který mu s výběrem pomůže.
Firma Damedis má několik zástupců ve velkých českých městech, proto jsme se rozhodli vytvořit vstupní stránky pro každé město samostatně. To pomáhá lépe se umístit ve vyhledávání na lokální dotazy. Zákazníci pak také mohou kontaktovat přímo zodpovědnou osobu v daném regionu.
V tomto kroku jsme využili konfigurátor, což je jakýsi návodný dotazník k tomu, jakou tiskárnu by si zákazník měl od nás půjčit, aby co nejvíce ušetřil na tisku. Konfigurátor je tedy nejrychlejší a nejjednodušší cesta, jak se zeptat zákazníka na to, co potřebuje vědět. Po vyplnění uživatel zjistí, jaká bude jeho finanční úspora na tisk oproti jeho momentálním možnostem, v případě pronájmu naší tiskárny. Čím dál se zákazník v tomto dotazníku dostane, tím pravděpodobnější je, že konfigurátor na konci odešle. A pokud neodešle? Pak použijeme remarketing a připomeneme se.
To, proč má dát zákazník přednost vám před konkurencí, je jednou z nejzásadnějších otázek, kterou musíte váhajícímu zákazníkovi zodpovědět. Proto vaše výhody zobrazujeme v remarketingové kampani po dovršení vytyčených cílů na webové stránce.
Společnost Krejta jsme pozvali do výběrového řízení na zpracování webu pro samostatný projekt. Naši důvěru si společnost získala díky okamžitému pochopení zadání, dobrému odhadu, originálním nápadům a velké flexibilitě. Projekt byl dokončen včas, a dokonce s funkcionalitami, které nabízejí něco navíc oproti původnímu zadání.