REFERENCE: B2B MARKETING PŮJČOVNY TISKÁREN

B2B marketing a intuitivní web firmy Damedis

Firma Damedis se specializuje na maloobchodní a velkoobchodní prodej kancelářských technik a potřeb v Čechách a na Slovensku. Firma Damedis nás oslovila s prosbou o pomoc při propagaci jejich B2B služby pronájmu tiskárny na Českém trhu.

MODERNÍ, PŘEHLEDNÝ WEB

Usnadněte zákazníkům přehled.

Reklama dostane váš produkt mezi lidi, ale až váš web rozhodne, zda je proměníte v platící zákazníky. Musí být přehledný a funkční, jasně říct co nabízíte, a hlavně jak mu to vůbec pomůže. To vše jsme měli při tvorbě na paměti. A výsledek?

INTUITIVNÍ UX

Nechte zákazníka vybrat si, co potřebuje

Při návrhu webových stránek pro B2B marketing je potřebné, aby uživatel v co nejkratším čase našel, co hledá. Pokud tomu tak není, je odkázán na konkurenci. Z tohoto důvodu jsme na stránky implementovali funkci výběru parametrů, které potenciálního zákazníka nejvíc zaujmou. To ulehčuje výběr tiskárny, kterou zákazník potřebuje.

CHATBOT

Chcete ulehčit výběr? Robot vám pomůže!

V případě, že zákazník neví, které parametry jsou pro něj důležité, může využít možnost chatbota. Ten jej provede procesem výběru tiskárny a na konci doporučí nejvhodnější zařízení. Pokud však výběr tiskárny návštěvníkovi nevyhovuje, může se v chatu obrátit přímo na odborníka, který mu s výběrem pomůže.

KONTAKTNÍ STRÁNKA

Buďte svým zákazníkům na blízku

Firma Damedis má několik zástupců ve velkých českých městech, proto jsme se rozhodli vytvořit vstupní stránky pro každé město samostatně. To pomáhá lépe se umístit ve vyhledávání na lokální dotazy. Zákazníci pak také mohou kontaktovat přímo zodpovědnou osobu v daném regionu.

VIZUALIZACE SNÍŽENÍ NÁKLADŮ

Jednoduchá cesta k pomoci vašim zákazníkům

V tomto kroku jsme využili konfigurátor, což je jakýsi návodný dotazník k tomu, jakou tiskárnu by si zákazník měl od nás půjčit, aby co nejvíce ušetřil na tisku. Konfigurátor je tedy nejrychlejší a nejjednodušší cesta, jak se zeptat zákazníka na to, co potřebuje vědět. Po vyplnění uživatel zjistí, jaká bude jeho finanční úspora na tisk oproti jeho momentálním možnostem, v případě pronájmu naší tiskárny.

Čím dál se zákazník v tomto dotazníku dostane, tím pravděpodobnější je, že konfigurátor na konci odešle. A pokud neodešle? Pak použijeme remarketing a připomeneme se.

REMARKETINGOVÁ KAMPAŇ

A proč vás má zákazník chtít? Dejte mu jasnou odpověď!

To, proč má dát zákazník přednost vám před konkurencí, je jednou z nejzásadnějších otázek, kterou musíte váhajícímu zákazníkovi zodpovědět. Proto vaše výhody zobrazujeme v remarketingové kampani po dovršení vytyčených cílů na webové stránce.

A co na to klient?

Barbora Došková

Product Manager

Muž s telefonními sluchátky a grafy

Jdeme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dejte vědět, ať můžeme začít.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Domluvme si schůzku