PPC audit | KREJTA reklamní agentura
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Slovník > PPC audit

PPC audit

PPC audit – k čemu slouží a proč ho potřebuji?

Audit PPC kampaní je jedním z nástrojů optimalizace online reklamy. Umožňuje její efektivní nastavení, snižuje náklady a zvyšuje dosah a množství zákazníků.

Cože? Vysvětlete mi, co je to PPC audit.

Na obrázku je monitor. Před monitorem je lupa, která přibližuje grafy, jenž se zobrazují na monitoru.

PPC audit je nástrojem optimalizace PPC reklamních kampaní. Umožňuje zjistit, jestli online reklama funguje, jak má, a nakolik je efektivní. Dá se s ním odhalit nevyužitý potenciál i možné nedostatky a vyřešit je.

PPC audit zpravidla zpracovává profesionál či celý tým, ať už externí či interní. Pracuje přitom s nástroji PPC reklam jako Google AdWords, Seznam Sklik či Facebook Ads. Na základě výstupu se pak reklamy optimalizují, aby dosahovaly maximálního výkonu. 

Na obrázku je ruka před počítačem. Ruka drží lupu a přibližuje rostoucí graf, který je na monitoru obrazovky.

K čemu je to dobré?

Nevhodně nastavená online reklama není efektivní a vede ke zbytečně vysokým nákladům. Audit PPC kampaní vám s tím pomůže – spolu s úsporou nákladů získáte více zákazníků a vyšší míru konverze, větší dosah a optimalizujete svůj rozpočet. Jeho součástí je i sada doporučení ke zlepšení vytvořená na míru vašim potřebám.

Proč PPC audit pořebuji?

PPC reklamu dnes využívají prakticky všechny větší i menší e-shopy, firmy i organizace. Konkurence je tedy veliká. Aby se reklamy zobrazovaly na předních místech vyhledávačů, je potřeba je průběžně upravovat, aby reagovaly na aktuální trendy i potřeby zákazníků. Nedostatky se navíc dají najít prakticky vždy, kampaně je proto vhodné sledovat, vyhodnocovat a aktualizovat pravidelně.

Co všechno může PPC audit obsahovat?

Audit PPC kampaní se zaměřuje na množství oblastí. Zabývá se jak technickým nastavením a jednotlivými funkcemi, tak i strukturou a podobou kampaní. Mezi prvky, které zkoumá, patří třeba:

  • Využití klíčových slov
  • Relevance cílení na zákazníky
  • Vhodnost sledovaných měření a jejich nastavení
  • Nastavení remarketingu
  • Cenová optimalizace
  • A další…

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^