Analýza klíčových slov je základním kamenem pro každý web nebo e-shop. Zjišťujeme ní, jaká slova a fráze lidé hledají prostřednictvím vyhledávačů, protože pokud na webu nemáte klíčová slova (KW), která lidé hodně vyhledávají, nemohou váš web najít. Tím pádem je větší šance, že najdou vaši konkurenci.
Klíčová slova jsou vyhledávací dotazy, které majitel webu nebo odborník na SEO použije k optimalizaci webu, aby se umístil na předních místech ve vyhledávačích.
SEO (search engine optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače je proces, pro zlepšení vašeho online obsahu tak, aby jej vyhledávač zobrazoval jako nejlepší výsledek pro vyhledávání určitého seo klíčového slova.
Jako příklad si zde uvedeme e-shop, který prodává zahradnické potřeby. Tento e-shop má na své stránce kategorii “ochrana proti ptákům”. Díky správně provedené analýze KW zjistíte, že tuto kategorii lidé vyhledávají i pod frázemi “ochrana proti holubům” nebo “ochrana proti vlaštovkám”. Pokud přidáte tyto kategorie, budete mít mnohem větší šanci, že se na tyto dotazy zobrazíte na předních pozicích ve vyhledávačích. A to je přesně to, o co nám v analýze klíčových slov jde.
Zjistíme si v jakém oboru působíte a jaké tam jsou nejhledanější výrazy.
Tato klíčová slova získáme prostřednictvím našich specializovaných nástrojů a potéje očistíme o duplicity.
Děláme to z toho důvodu, abychom věděli, která KW pro nás mají větší význampoužít. Pokud zjistíme, že hledanost je nulová, nemá smysl s těmito KW dále pracovat.
Tím myslíme očištění dat o překlepy, gramatické chyby a chybnou interpunkci.
Prioritu přidáme podle toho, jak jsou KW relevantní pro dané podnikání a jaký mají potenciál být konverzní.
To kvůli tomu, abyste si je zkontrolovali a případně je změnili, jelikož přece jen vidíte do vašeho podnikání více než my a víte, co vám přináší nejvyšší zisk.
Jako je například pozice na Googlu, Seznamu, Sklik CPC, data z Google Analytics a data z Google Search Console.
Klasifikace slouží k tomu, abychom si jednotlivá klíčová slova zařadili do užších kategorií nebo tématických celků.
Finální podoba analýzy klíčových slov v sobě nese spoustu cenných informací.
Z tohoto důvodu vám sepíšeme, jak s nimi naložit na vašem webu. V případě zájmu můžeme navrhnout i strukturu webu.
Je to nejdůležitější nástroj, který k této analýze potřebujeme. Bez něho jsou všechny ostatní nástroje zbytečné.
Tento nástroj je zaměřen pouze na český trh a hledanost na Seznamu.
Tyto našeptávače vám nabídnou rozšiřující vyhledávané výrazy k vámi hledanému KW.
Nástroj, který dokáže vyhledat klíčová slova společně s jejich hledaností, trendy ve vyhledávání a konkurenčností jednotlivých slov.
Google Analytics je nástroj od společnosti Google, který umožňuje vlastníkům webových stránek získávat statistická data o návštěvnících svého webu. Díky této službě je možné sledovat aktuální i historickou návštěvnost, chování uživatelů a jejich vlastnosti, konverze, prodeje a další.
Patří mezi naše nejvíce používané nástroje. Zobrazí vám přesnou hledanost klíčových slov, rozšíří vaše KW, ukáže dlouhodobé sledování pozic vašeho klíčového slova a spoustu dalších užitečných dat.
Nástroj na očištění všech dat a provedení jejich transformace.
V tomto nástroji se dá jednoduše posvítit na konkurenci – jaká slovíčka lákají jejich zákazníky a také, jaká slova se jim zobrazují ve vyhledávání.
Neexistuje žádná přesně definovaná podoba analýzy klíčových slov, ale můžete se setkat s výstupy, které jsou označovány za analýzu klíčových slov, přičemž nedokážou vytěžit její potenciál naplno.
Zde hodně záleží pro jaký obor analýzu děláme, ale obvyklá doba zpracování trvá cca 3 až 5 týdnů.
Je to přesně to, co potřebujete? Tak se nám ozvěte.