Posvítíme si na vaše protihráče, vypilujeme vaši značku a navrhneme kompletní marketingovou strategii. Dostaneme vás zkrátka do hry.
Pokud nevíte, jaký bude váš další krok, ani kam vlastně jdete, je těžké dorazit do cíle. Pravděpodobně se cestou několikrát ztratíte a možná nakonec zapomenete, proč jste vlastně vyšli. Pomůžeme vám najít směr.
Marketing bez strategie je jako střílení naslepo. Možná se občas trefíte, ale spíš budete vedle jak ta jedle. Nebojte se otevřít oči. Nejste na to sami. Pomůžeme vám se rozkoukat.
Seznámí se s vámi, vaší firmou, produkty i cílem. Zjistíme, kam chcete směřovat, koho potřebujete oslovit a co je pro to potřeba udělat.
Podíváme se trhu pod pokličku a prozkoumáme, kdo proti vám stojí. Odhalíme silné a slabší stránky i to, čím se můžete odlišit, abyste si získali pozornost zákazníků.
Vytyčíme cíle, stanovíme jednotlivé kroky, naplánujeme cestu. Postaráme se, aby všechno dávalo smysl a pěkně ladilo dohromady.
Společně proměníme plány v realitu. Pomůžeme vám všechno připravit i nastavit a pohlídáme, aby se na nic nezapomnělo. Postaráme se i o optimalizaci.
Celou řadu! Tady je máte pěkně pohromadě: Ahrefs, Collabim, Google Analytics (GA4), GTM, Google Ads (+ editor), Google Search Console, Sklik, Hotjar, Meta ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Microsoft ads, Pinterest ads, Mergado, Mailchimp, Leadhub, Smartemailing, Zboží.cz, Glami, Favi a Heuréka.cz
Pomáháme všem firmám, které chtějí růst, bez ohledu na odvětví či produkt. Máme řadu klientů z B2B odvětví, spravujeme velké e-shopy, ale jsme tu i pro menší firmy a start-upy, které nabízejí své služby. Některé z našich klientů a uskutečněných projektů si můžete prohlédnout v našich referencích. Každou spolupráci ale stavíme na míru, hezky od základů, aby byla co nejefektivnější.
V rámci brandingu jdeme hluboko pod povrch, až do úplného jádra vaší značky. Společně se dopracujeme k tomu, proč vůbec vznikla, jakými zásadami a principy se řídí i kam by měla v příštích letech směřovat. Připravíme manuál, o který se můžete opírat nejen v komunikaci, ale i ve strategickém řízení, při náboru, interním HR nebo třeba při expanzi do zahraničí.
Komunikační strategie je víc cílená na to, jaké zákazníky a jakým způsobem oslovovat v nejbližší době.