Šachové figurky a mozek

MARKETINGOVÁ STRATEGIE – VAŠE CESTA K VÍTĚZSTVÍ

STRATEGIE PRO
DALŠÍ TAHY

Posvítíme si na vaše protihráče, vypilujeme vaši značku a navrhneme kompletní marketingovou strategii. Dostaneme vás zkrátka do hry.

VĚDĚLI JSTE, ŽE...

AŽ 60 % ZNAČEK TVOŘÍ OBSAH BEZ JASNÉ STRATEGIE?

Pokud nevíte, jaký bude váš další krok, ani kam vlastně jdete, je těžké dorazit do cíle. Pravděpodobně se cestou několikrát ztratíte a možná nakonec zapomenete, proč jste vlastně vyšli. Pomůžeme vám najít směr.

PROČ INVESTOVAT DO MARKETINGOVÉ STRATEGIE

Přestaňte tápat ve tmě

Marketing bez strategie je jako střílení naslepo. Možná se občas trefíte, ale spíš budete vedle jak ta jedle. Nebojte se otevřít oči. Nejste na to sami. Pomůžeme vám se rozkoukat.

Komunikace bude smysluplná
Získáte měřitelné výsledky
Určíte si jasný směr a cíl
Muž se škraboškou na očích Muž s odhrnutou škraboškou

KROK ZA KROKEM

1

Definujeme cílové skupiny

Seznámí se s vámi, vaší firmou, produkty i cílem. Zjistíme, kam chcete směřovat, koho potřebujete oslovit a co je pro to potřeba udělat.

2

Analyzujeme konkurenci

Podíváme se trhu pod pokličku a prozkoumáme, kdo proti vám stojí. Odhalíme silné a slabší stránky i to, čím se můžete odlišit, abyste si získali pozornost zákazníků.

3

Nastavujeme strategii

Vytyčíme cíle, stanovíme jednotlivé kroky, naplánujeme cestu. Postaráme se, aby všechno dávalo smysl a pěkně ladilo dohromady.

4

Implementujeme

Společně proměníme plány v realitu. Pomůžeme vám všechno připravit i nastavit a pohlídáme, aby se na nic nezapomnělo. Postaráme se i o optimalizaci.

JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ NAŠI KLIENTI?

„Dohodli jsme se na další spolupráci a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože po pár měsících jsme měli mnohem lepší výsledky. Naše tržby začaly kontinuálně meziročně stoupat.

Alexandra Račková, spolumajitelka RAK
Společně jsme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoří šikovní mladí lidé, se kterými se známe osobně. V tom vidím výhodu oproti jiným agenturám, kde je to možná častěji více anonymní. Naše setkání probíhají většinou v přátelské, uvolněné atmosféře, a tým Krejty je stále flexibilní při našich požadavcích a projektech.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Dosáhli jsme spolu nárůstu kvalitních leadů za stabilní cenu.

„Největší přidanou hodnotu ve spolupráci s Krejtou vidím v jejich zkušenostech a samostatnosti. Velmi rychle a správně pochopili, co od naší spolupráce očekávám a co značka Kernun potřebuje.”

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali jsme výraznou vizuální identitu , která nezapadne.

„Přínos spolupráce s agenturou Krejta jsme pocítili hned po prvním roku spolupráce, kdy přišla pandemie covid. Byli jsme schopni rychle a flexibilně reagovat na aktuální podmínky. Díky tomu jsme dokázali růst i v těžkém období pandemie a po něm.“

Martin Laco, majitel OZY.market
Úspěšně propagujeme naši značku na CZ i SK trhu.

„Největší přidanou hodnotou ve spolupráci s agenturou Krejta je pro nás jejich kreativita, zápal a osobní přístup. Oceňuji podrobné nastudování celého problému a navržení možných scénářů a řešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video říká přesně to, co má.

„Naše spolupráce s firmou Krejta je od začátku postavená na osobním kontaktu a osobním porozumění. Na začátku jsme si sedli, řekli jsme si, co jeden od druhého očekáváme, a po nějakém čase jsme si to vyhodnotili… Jejich práce je rychlá, spolehlivá a efektivní.“

Martin Šenk, jednatel Damacom
Společně jsme zvýšili konverze o 251 %.

„Nejvyšší přidanou hodnotu Krejty jsme pocítili ve schopnosti pokrýt naše potřeby v oboru, kde se pohybujeme, a komplexnosti jejich týmu. Díky zkušenostem Krejty se nám tímto způsobem podařilo dosáhnout výsledků, které jsme potřebovali.“

Josef Šebek, jednatel AQUA PROCON
Vizuální identita usnadní identifikaci a propojení značek.

„Na spolupráci s Krejtou se nám nejvíce líbilo to, že nás provedli celým procesem. Na začátku jsme k nim přišli jen s představou a návrhem scénáře, který dokázali přenést do reality. S videem jsme sklidili úspěch napříč desítkami zemí světa a dostávali jsme hlavně feedback, že působí velmi profesionálně.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Poutavé, profesionální video si naši lidé zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Jdeme do toho?

„Držet správný kurz v businessu je čím dál tím větší dřina. Ale my víme, jak to chodí. Ozvěte se a přesvědčte se.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Domluvme si schůzku

FAQ

1. Jaké marketingové nástroje používáte?

Celou řadu! Tady je máte pěkně pohromadě: Ahrefs, Collabim, Google Analytics (GA4), GTM, Google Ads (+ editor), Google Search Console, Sklik, Hotjar, Meta ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Microsoft ads, Pinterest ads, Mergado, Mailchimp, Leadhub, Smartemailing, Zboží.cz, Glami, Favi a Heuréka.cz

2. Máte zkušenosti s konkrétními odvětvími (např. e-commerce, SaaS, služby)?

Pomáháme všem firmám, které chtějí růst, bez ohledu na odvětví či produkt. Máme řadu klientů z B2B odvětví, spravujeme velké e-shopy, ale jsme tu i pro menší firmy a start-upy, které nabízejí své služby. Některé z našich klientů a uskutečněných projektů si můžete prohlédnout v našich referencích. Každou spolupráci ale stavíme na míru, hezky od základů, aby byla co nejefektivnější.

3. Jaký je rozdíl mezi brandingovou a komunikační strategií?

V rámci brandingu jdeme hluboko pod povrch, až do úplného jádra vaší značky. Společně se dopracujeme k tomu, proč vůbec vznikla, jakými zásadami a principy se řídí i kam by měla v příštích letech směřovat. Připravíme manuál, o který se můžete opírat nejen v komunikaci, ale i ve strategickém řízení, při náboru, interním HR nebo třeba při expanzi do zahraničí.

Komunikační strategie je víc cílená na to, jaké zákazníky a jakým způsobem oslovovat v nejbližší době.